2009. november 5., csütörtök

Néhány gondolat Anyától.

A hiszti csitul.Bár szigorú is vagyok nagyjából.
A reggeli öltözés megoldva úgy,hogy szoknyában lehetsz,és megtanultál így is újra egyedül pisilni.
Annyira,hogy ma az oviban nem is engedted,hogy segítsek,pedig alig éred fel a wc-t.
Evés megy,egész jól,csokiért nincsen hiszti.
Alvás szintén simán,nem veszekszünk rajta.
Szerintem azt is érzed,hogy én is jobban vagyok,ez is sokat jelent.

A napjainkról.
Kedden elmentünk a Dédiékhez mielőtt mentünk Fehérvárra.Tök jó elvoltál ott is,nem volt NEEEEM.
Tesó kapott pénzt,hogy vegyük meg ami még kell,(éppen ezért indultunk Fehérvárra)és te is kaptál pénzt,hogy neked is vegyünk ami kell.
Hát amúgy is szándékunkban állt ez is,mert gondoltuk,hogy nem fog jól esni,ha te nem kapsz semmit.
Elsőként kiváltottuk a Baba csomagot,ami kissé szerény ahhoz képest ami a tiédbe volt.DE a cumi az most is piros,lány tesód lesz.

Magyarázat:Nálad már 19 hetesen tudtuk,hogy lány leszel.Amikor mostam a ruhákat,akkor az összes kék ruhát összefogattam barnára mert belekerült az akkor vett ágynemű huzat kispárnája.Illetve a csomagban totál rózsaszín cumi volt.

Majd Tescót vettük célba.Először a tesó cuccait válogattuk össze,segítettél,te választottál neki cumit,Micimackósat,boldogan fogtad.Vettünk popsi törlőt tesónak is és neked is,azt szorongattad,majd amikor mondtuk,hogy mehetünk akkor ráborultál a kocsira.Kérdezte Apa mi a baj,semmi.
Kérdem én fáj valami?Igen fáj,de olyan szomorúan mondtad.Kérdem az,hogy nem kaptál semmit?Igen az.Na menjünk gyorsan válassz valamit.Na itt kiszálltál a kocsiból és irány a játék részleg.
Semmi értelmeset nem találtunk,meg is beszéltük,hogy most valami kisebb dolog lehet aztán majd az Auchanba veszünk nagyot.
Egy pacit vettél.Meg cukrot,meg pezt,meg Micimaci tojást.(Tényleg kicsi!)

Mentünk Auchanba,úgy kellett szóval tartani meg csikizni,hogy el ne aludj.
Körbenéztünk,majd vettünk neked ágy ruhát Verdásat(mert amióta Csupi szülinapjára kerestem a Verdás képeket és te láttad,megnézted a filmet és oda vagy értük.),amit később sikerült addig válogatnom míg itthon derült ki,hogy sikeresen lepedőt hoztam helyette ami nagy is az ágyadra.
Vettünk Hófehérke,törpe készletet,egy Micimacis kulacsot,egy verdás matrica csomagot,ja és egy újabb Anna ,Peti Gergő büszke tulajdonosa is lettél.Nagyon szereted ezt is,nem győzzük olvasni.
Tesónak is sikerült megvenni mindent ami kellett,már csak a gyógyszertári dolgok vannak hátra.
Hazafelé kidőltél.

Szerdán de.-öt Apával voltál a szobába,én főztem,délben aludtál,majd Pancsintát sütöttünk,és jöttek Janikáék.
Nagy volt az egyet értés,bár úgy fogadtad őket,hogy Janika nem nyúlhat az állatkáidhoz.Megbeszéltük,hogy nem fogja bántani,nem fogja hazavinni a játékaidat és vigyázz rájuk.Ezután nem is volt gond,csak amikor Janika eldobta a babádat akkor kiabáltál rá,meg egyszer morogtál akkor meg azt hiszem elvett tőled valamit.
De amúgy a mocizás és az ágyon ugrálás nagyon ment együtt.

Ma jó későn sikerült felkelnünk.
De azért reggeli készítés után még olvastam,majd Apával folytattátok.
Mosogatásnál jöttél segíteni, majd ebédeltünk.
Krumplis pogit csináltam megint jó párat bevágtál belőle a mai nap folyamán.

Kettőre mentünk Klubba.
Ma jött Sasvári Dr.nő az ÁNTSZ -töl,és a megyei védőnő meg egy másik védőnő akik szoktak is jönni hozzánk erről arról beszélgetni.Most már régi kedves ismerősként üdvözöltek Ők is minket és Mi is őket.
Előtte még volt egy 10 perces mondókás foglalkozás is Éva ovo nénivel,úgyhogy éppen elég is volt.
Majd a H1N1-röl volt szó.
Mire te olvasod ezeket a sorokat valószínű már nem lesz belőle ekkora nagy kavarc mint ami most van,és érdekes sem lesz.Viszont azt tudnod kell,hogy azért foglalkoztat mindenkit ez a betegség,mert egy új járványról van szó,amit elég ijesztően hoztak be a köztudatba.
Halálos kornak mondják ám a védő oltás körül is elég zavaros sztorik lengenek.
Igazából én pont azért mert nem tudom eldönteni mi a helyes,hiszen minden nap új infóval találkozunk,már nagyon vártam ezt a napot,(már 2 hete lett volna,csak akkor nem volt klub).
Tegnap pl.ezt a cikket kaptam.
MostIDE bemásolom a linket,akit érdekel elolvashatja akit nem az hagyja ki.

Dr.nő nagyon nagyon jól elmondott mindent amire kíváncsiak voltunk.
Ő is azt mondta el ami a cikkben is szerepel.
Lehetett kérdezni is,így azt hiszem kielégítette a kíváncsiságunkat és tudunk dönteni is.
Nálunk ugye az van,hogy téged és tesót kell védenünk.
Ha te nem is kapod meg az oltást akkor is kevesebb esély legyen arra,hogy mi bárhonnét összeszedjük.

Utána még kicsit játszottatok aztán amikor nekilátunk összepakolni,megint kidobtak bennünket,pedig még 20 perc volt 4.-ig.KIRÁLY!!!

Álmos voltál már,és megint mondogattam,hogy ne aludj el,még az utcánkban tőlünk két háznyira is szóltam.Mire a garázsba értünk elaludtál,bőgés míg a fotelba nem ültünk.
Felhívtam Apát elmondtam mi volt,és,hogy majd megbeszéljük,hogy neki mi a véleménye,mi legyen.
Közben te nagyokat pislogtál.
Bevittelek a szobába az ágyba néztük a Scooby Doot és fel is ébredtél.
Ettünk,játszottunk kicsit.

Majd közölted álmos vagy.
Oké menjünk fürcsizni és aludhatsz.
Na azt nem, befeküdtél az ágyba.
Megegyeztünk,hogy akkor pizsi,fürcsi holnap reggel.
6 óta alszol.Kíváncsi vagyok mikor kelsz reggel.

Ja és miközben írtam,Apa hívott,hogy most volt náluk egy Szlovák kamionos és úgy köhögött,hogy döntött is az oltást illetően.Beadatjuk magunknak.


Még néhány gyors sztory.

Rudit kértél,mondtam,hogy nincsen mert éppen nyakig benne voltam valamibe,kezet kellett volna mosnom stb.De te ott voltál velem akkor is a pulton ültél.
El is vitáztunk,jó darabig,-van -nincs.
Mikor végeztem benyultam a hűtőbe és elővettem a rudit.Mikor megláttad:-VAN JUDINK!UGYE UGYE MONTAM!

A másik,hogy amikor pisilned kell riszálsz taporogsz,de ha kérdem akkor nem kell.
Általában mikor a gépnél játszunk és felülsz az asztalra rögtön rádjön,de ha kérdem akkor nem kell.
Mostmár mielőtt felülsz megkérdem kell-e pisilni.NEEEM.
Valamelyik nap kérdem,persze nem volt a válasz.Mondtam,hogy fogadjunk fél percen belül pisikéne lesz,de akkor nem is tudom mi csinálok veled.Kitaláltam,hogy 10 puszát nyomsz.
Hát fél perc sem kellett.
Rohanás a bilire,erre te:-UGYE UGYE MONTAD PISIKÉNE.
Begyűjtöttem a 10 puszit.

Az anna Petiben úgy írják,hogy nagy lett Anya pocakja,hogy először mint egy borsó,majd dió majd alma,majd... a vége a Dinnye.
Apa megsimogatta a hasamat és mondta,hogy tényleg olyan a hasam mint egy nagy dinnye,
Erre te:-NAGY DINNYE? AJAJ.

Fürcsizni mindíg viszel valamit magaddal,és ha jössz be azt is be kell rakni kicsi törcsibe és úgy hozod be.
Apával jötetek ki,és nem találtad a kicsi törcsit viszont a portörlő rongyom kéznél volt abba raktad bele az állatokat.
Persze szóvá tettem erre te:-GUGI ANYA!(Nyugi)-Papa tanítása!!

Csörgött a telefon,Apa kiment felvette.
Jött vissza te meg:-CSÖJÖG TELEFON.NEM HISEM EL!
Apa kiröhögött,és megkérdezte mik ezek a mai beszólások?(ez már a 3-dik volt aznap)
Te:-NEM BESZÓLÁSOK EZEK APA!

Érdeksen mondott szavak:
Gézengúz:GINDENGÚZ
Kecsap:KAPACS
Kicsike:CSICSIKE(egyébként a K-t másnál kimondod)

2 megjegyzés:

agika írta...

SZiasztok!

Örülök,hogy minden OK Veletek:))) Aranyosak Bius beszólásai!Megint jókat mosolyogtam!:D

A linket a h1n1-ről sajnos nem tudom megnyitni....kíváncsi lettem volna rá mit mondott a dr-nő....

Puszi!

csupella írta...

Jó,hogy kishugid lesz.
Az is,hogy ha neki kell venni valamit,akkor neked is.Mert ugye neki most sok mindenre szüksége ven!:)
De hogy még verdás ágy ruhát is sikerült volna:) beszerezned?!
Mi az oltással kapcsolatban egyenlőre negatívan gondolkozunk,és azt hiszem,hogy ez marad is így.
nagyon cuki a szöveged!:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.