2009. október 30., péntek

Megint én.

Mivel megint régen sikerült írnom,egy gyors összefoglalást próbálok csinálni.

Egyrészt,nem jutok gép közelébe,másrészt,ha ide ülök,abban a pillanatban neked is játszhatnékod támad.
A másik,hogy folyton a nyomomba vagy,nem tudok egy pillanatig sem egyedül lenni.
Kicsit nyomasztó már,és kezdek megint ideg beteg lenni.
Sokkal előbb rád mordulok,mint kéne.Sajnálom,próbálok uralkodni magamon,de nehéz.
Most kivételesen Artúr lefoglal(Mese a Minimaxon),van pár szabad percem,na jó most már hála ég a 3-dik mese megy,azóta nyugtom van.

Szóval,hétfőn kint voltunk a temetőbe,Kati Mama sírját egy kicsit elrendeztük.Megint segítettél,néha kiástad azt is amit nem kellett volna,de aranyos voltál.
Támadt egy kis zűr is,nagynénéd jóvoltából,de türelmesen kivártad,hogy jövünk,megyünk intézkedünk.
Du.-án kijöttek Mónikáék.
Egész jól elvoltatok Alcsival,csak a végén volt némi vita.
Úgy látszik tényleg igaz,hogy ha ritkábban találkoztok jobban kijöttök.
Kedden,szerintem,semmit nem csináltunk,mert Apa nem volt jól és te sem voltál éppen a legjobb formádban.Apa itthon maradt,még az utolsó fociját is kihagyta,de jobb is volt,mert biztos kikészültem volna.
Szerdán reggel mikor felébredtél éreztem,hogy a homlokod meleg.
37,9 volt.Nem adtam semmit,gondoltam várunk.
Vártunk is,és le is ment 37 -re.
De.-öt a Keriéknél voltunk,jól elvoltál,de látszott,néha hogy valami nincsen rendbe.
Olyankor leültél,vagy elfeküdtél.De 5 perc múlva szaladtál tovább.
1 óra körül jöttünk haza,elaludtál,behoztalak,és másfél órás alvás után egész jól ébredtél.
Megint mértem hőt,megint "csak" 37,2 volt.Azért adtam Nurofent,mert mentünk Fehérvárra a csomagomért meg kaját venni is.
Bekukkoltunk a játékokhoz,mert elképesztő választék volt amire mi is kíváncsiak voltunk.
Mit ne mondjak,te egyedül a Barbyktol voltál elájulva meg a Hófehérkétől.

este nem voltál hajlandó fürdeni,és hamar el is aludtál,persze megint adtam nurofent,hogy nyugodt éjszakánk legyen.

Csütörtök .
Éjjel lepedő csere,későn ébredtem.Apa éjszakás,nincsen aki riasszon,hogy pisikéne.
Reggel 6-kor viszont szóltál.Felkeltünk és kijöttünk a nagyszobába is,hogy Apa nyugodtan tudjon aludni.Még nem volt itthon persze,és vártuk is.
Fél 7-kor kimentem,hogy most már felhívom,és akkor látom ott a táskája,abban csörög a telefon.Kinézek garázs nyitva, autó sehol,kapu nyitva.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ kicsit sem lettem ideges.
Negyed óra múlva jött meg,a temetőbe volt,Nénikéd miatti dolgot intézte.

Úgy volt megyünk a Mamiékhoz,varni akartam,de neked nem volt kedved,mindenen csak nyüszítettél.
Kérdeztem fáj-e valami?
Igen.
És mi?
Nem tudom.
Na itt fogtam magam átöltöztem és vittelek a Doktor nőhöz.
Egy valaki volt előttünk,hamar bekerültünk.
Elmondtam mi a helyzet,és amikor a vizsgálóra ültettelek kitört a vulkán.Volt sírás,nem levegő vétel,visítás és miegymás.A torkodat úgy nézték meg,hogy lefogták a fejed,pedig tök ügyin tátottad a szádat.
A torkod piros,és hólyagok vannak rajta,valószínű ez a baj.
Szerintem az Ehinaceanak köszönhetően nem lett nagyobb gond.
Csak Nurofen és Kálcimusk kell.
Át is mentünk Seregélyesre Mamiékhoz,meg gyógyszertárba.
Először nagyon NEM-es hangulatod volt,de Mami levett a lábadról.Még gyógyszertárba is eljutottam egyedül.
Dél után jöttünk haza,megint elaludtál,behoztalak,de hamar fel is ébredtél.
Scooby Doot néztünk,felébredt Apa is.
Gyorsan felraktam a kaját, a közreműködéseddel,majd elmentünk be a faluba,koszorúért.
A du.-ánod már egész jól telt.
Este is hamar elaludtál,és most már a homlokod sem meleg.

Ma reggel kicsit dilinyós voltál.
Tegnap egész nap narancs levet ittál ami meghajt,gondolom tele volt már a hócipőd a sok kakilással,mert reggel azon vesztél velem össze,hogy nincsen kaki,csak pisi,és nem kell kitörölni a segged.
De úgy behisztiztél ezen,és engem is annyira felhúztál,hogy már azt is beígértem,hogy elverlek.Akkor hagytad abba a dilit,mikor azzal fenyegettelek,hogy kidobom az összes játékodat.
Némi mese nézés után mindketten lehiggadtunk.Neked könnyebben ment.

A másik,hogy egy folytában énekelsz,sikitozól.Apád alszik,én szólók,hogy halkabban,te meg besértődsz,mint mindenen mostanában.
Valaki szól valamiért,jössz,mint aki pityereg,de NEEEEEM,kérdem mi a baj akkor a válasz Rám szól ....Apa,Anya stb.

Szóval nem vagy egyszerű eset,vagy én viselem nagyon rosszul.

Kipróbáltad Tesó hordozóját.
Tetszett.



4 megjegyzés:

Liliána és Armilla írta...

Dtága Bius!
Előszöris kicsit megkéve, de nagyon boldog névnapot kívánunk neked! Menstégünkre, vasárnap gondoltunk Rád ;), csak nem jutottunk el idáig...

Hát Anya.. Mintha Liliről írnál.. Lehet, hogy crtl C zek egyet, és hamar behoznám a lemaradást a naplónkban :)))))
Lili is iszonyat Anyás, nem szép ilyet mondani, de néha tényleg fárasztó.. Biztos Tesókának tudhatjuk ezt be, érzik a "vesztüket".
Sok puszi Nektek és kitartás Anya!

Kata és Tommy írta...

Örülök,hogy gyógyulófélben vagy, vagy már meg is gyógyultál. Ezek az apró cseprő hisztik azt hiszem kellenek ahhoz, hogy anyát apát kordába tartsuk.....csak hogy tudják, végül is ki az Úr, vagy Úrnő a háznál...ugye kedves? :-)
Majd ha kibújik a tesó, mekkorát fognak nézni,hogy Te leszel a legjobb nővér.
Puszillak:Tommy

csupella írta...

Az én anyukám is sokszor nehezen viseli a hisztijeimet,de azért szeretem:)
Jobbulást!Megy a sok gyógypuszi!

agika írta...

Jobbulást kívánunk!Most Dani is beteg(megint).

A hordozóban ücsörgés,és tesójátszószőnyegére fekvés Daninak is egyik kedvenc időtöltése mostanában.

Anya!Bius biztosan érzi Kistesó érkezését,és tuti emiatt vannak ezek a kitörések.Kitartás!

Puszi:Ági

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.