2009. október 25., vasárnap

Névnapom.

De előbb még néhány tegnapi Királylányos kép.





És egy tündéres is.

Meg néhány szó.
Pénteken Mamiéknál voltunk egész nap.manók is voltak nagyon jó napom volt.
Szombaton itthon voltunk.Du.-án jött átt Zita néni,hozott megint egy csomó autót.
Mint a képen is látszik Anna Pati könyv nagyon nagy sláger lett,kiolvassuk naponta kétszer is
elejétől a végéig.
Tegnap észrevettem,hogy Anya csomagolja az ajimat.És volt olyan kegyetlen nem adta oda.
Párszor bepróbálkoztam hátha,de ááá,nem.
Ma reggel viszont miután csinibe öltöztem megkaptam.
Nagyon tetszett,örömmel bontottam a csomagokat és pakoltam ki a tatalmukat.
Mindegyiket ki is próbáltam,egész de.-öt azokkal játszottam.

Ebéd előtt még feldíszitettük a szobát,
Alvás természetesen megint nem volt.
Míg vártam a vendégeimet mesét néztem.
Majd megjöttek és kezdődött a buli.
A torta fini volt.A buli nagyon jól,rengeteget nevettünk,ugráltam,buliztam,és élvezetem minden egyes percét.
A végére nagyon kifáratam,és el is aludtam.

A képeket vágatlanul(Keri külön kérésére!!)feltettük egy albumba.Oldalt is kint van és ITT is megnézhető.
Minden képhez van komment is.

11 megjegyzés:

agika írta...

Boldog névnapot kívánunk!

Puszink!

Kati írta...

Boldog névnapot, drága! :-)

Aztaaa, mennyi minden volt a dobozban! Biztos örült a baba! :-)

A tortád is nagyon szép volt!

CsaCseLeV írta...

Isten éltessen!
Olyan csinos vagy ezekben a jelmezekben! Igazi kis királylányka!

Puszi: Csanád, Csenge, Vali.

Örülünk a legújabb Anna, Peti rajongónak! Ugye jó?

Bogár és Gerti írta...

Isten éltessen sokáig neved napja alkalmából!!!
Puszi

Kata és Tommy írta...

Még egyszer boldog névnapot. Nagyon szép ajcsikat kaptál, s a képsorozat fantasztikus...
Puszillak:Tommy

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Nagyon csini vagy a királylányos ruciban!
Ngyon szép ajándékokat kaptál!
Puszika!Bius és anyája

Zsuzsa írta...

Mennyi ajándék! Mostanában nem fogtok unatkozni. Kívánunk mi is nagyon sok boldog névnapot!
pusza: Zsuzsa és Nórika

Emi és Laci írta...

Boldog névnapot!
Nagyon klassz ajándékokat kaptál! Jó játszást velük!
Puszi: Emiék

Hello Kitty írta...

Boldog névnapot kívánunk így utólag is!
Nagyon szupi ajikat kaptál!
Puszilunk

Mia és Maja írta...

BOLDOG NÉVNAPOT BIUS! :)

Bocsi,hogy csak most tudunk köszönteni édes Bianka.:$
Anya nem tudja a névnapokat,majd keresünk egy névnapos emlékeztetőt és betesszük a blogba,hogy ne kerüljünk ilyen kellemetlen helyzetbe...:o;)

Nagyon csini vagy az összes képen!:p:)

Puszi!

csupella írta...

Ki ez a gyönyörű királylány?:)
Milyen jó is ünnepelni!:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.