2009. szeptember 30., szerda

RÚÚÚÚZS.

Reggeli kávézás közben.

Tegnapi napunk csavizós volt.

Először Mamihoz mentünk,nem nagyon akartam vele szóba állni,de aztán mondta,hogy Keri megint vitt játékot amit kiszanált aztán meg megkereste nekem azokat a kinder játékokat amit még Anya meg a mama gyűjtött össze annak idején a gyerekeknek,és azt mind megkaptam.

Mondanom sem kell,hogy beültünk Anyával a szobába és csak nézegettük válogattuk őket.Nagyon tetszenek mert azóta is azokkal játszom.
Utána mentünk Auchanba,ami persze megint az Én helyem.Vigyor ezerrel,és még játék is volt megint amit beígértek a tegnapelőtt este a haj mosáskor.Sőt most Én választhattam.Szerény voltam és okos,mert egyet vehettem és tudtam is választani.Állatkákat természetesen.No azért becsusszant egy két csoki,meg csipsz,meg puding,meg pezz is.
Úgy volt,hogy még megyünk máshová is,de Apa rosszul lett,így haza jöttünk.Én elaludtam,majd ébredés után kipróbáltam a játékaimat.Később szólt Anya,hogy megyek-e vele uncsikáimhoz.Hmmm Anya ilyet kérdezni!!!
MEJETÜNK!!
Nagyon örültem az uncsiknak,játszottunk egy kicsit,aztán Anya megint jött azzal,hogy megyünk,mert a gyerekeknek tanulni kell.Volt némi pityergés,de megbeszéltük,hogy hétvégén megyünk vagy hozzájuk,vagy mindannyian Mamiékhoz.
Papa Mama készüljetek,jövünk!!
Hazajöttünk aztán játék megint.
Ja mielőtt elmentünk azokban a játékokban amit a Mamitól hoztunk találtam valami furcsa izét ami a fésülködős sminkelős asztalkámhoz való amit már megkaptam Dóritól.
Anya azt mondta,hogy valami rúzs apikamicsoda.De hogy ki is tudjam próbálni adott hozzá való rúzst is és megmutatta,hogyan kell bekenni a számat vele.
Míg itthon voltunk nem nagyon mertem vele foglalatoskodni,új és fura dolog volt számomra.
De miután hazajöttünk uncsiktól,csak furdalta az oldalam a kíváncsiság,így Anya megint megmutatta és bátorított,hogy nyugodtan használjam.
Aztán mikor eltört akkor meg azt mutatta meg,hogyan kell azt az aplibigyót használni.
Nahát nekem ez annyira bejött,hogy az összes rúzst elfogyasztottam.

Ilyen lettem a végére.
Az este a szokásos menetben zajlott.
Ma reggel meg megint minden úgy volt ahogy szokott ,ettem reggelit is,csokit is,boltba is voltam, mesét néztem és játszottam de.-öt kint,bent,meg a gépen is.
Egy mese nézés közbeni sztori:
Te az ölemben ültél Apa meg mellettünk és elkezdte simogatni a kezemet.Te észrevetted,és jól rápirítottál Apádra,hogy:-NEM SIMOGASD ANYA KEZÉT!!
Ebédre túró gombóc volt.Azt mondtam nem vagyok éhes aztán mikor Anyát megláttam,hogy eszik,.....elettem előle a kaját.
Itt is volt beszólás:
Megláttad,hogy eszem,fent ültél a gép előtt az asztalon,játszottál Apával.
Mondtad Apának:-JE MEDEK KAJA KELL.
Evés után aztán jöhetett a játék,majd Apa lelépett melózni Anya meg mivel észrevette,hogy mostanában nagyon szeretek énekelgetni bekapcsolta nekem a Zene ovis CD-t.Tök jót buliztam rá.
Aztán mikor már olyan szólt amit nem ismertem akkor meg játszottam tovább,majd megkértem Anyát megint játszunk a gépen.
A harmadik játék után megegyeztünk Anyával,hogy elmegyünk aludni.Először simán belementem de amikor tényleg menni kellett volna,már nem tetszett annyira a dolog,de azért Anyával csak megbeszéltük,mert tényleg így szólt az egyezségünk.
Lefeküdtünk Anya jót durmolt,én meg vigyáztam az álmát.3/4 óra múlva felkeltünk és azóta is a kinderekkel játszom.


glitter-graphics.com

7 megjegyzés:

agika írta...

A zene-ovi nálunk is nagy kedvenc most ismét;)))

Megint jókat mosolyogtunk a beszólásaidon,a múltkor apa evett egy kanállal a pudingomból,és erre így reagáltam:
BUTA APA!! :P

Puszi!

Bogár és Gerti írta...

A LÚZSOT Lili is imádja/ná ;) Na azok jól el vannak téve magasra, hogy nekem is szék kell hozzá :P így marad az ajakír kiírtása :D A kissé humánusabb, de kevésbé mókás látványt nyújt :P
Édes :)
Puszi

Kata és Tommy írta...

Ez a rúzsozás nagyon tuti...és milyen szééééééééééééééép lett Bius! :-)))
Na jó! Egy kicsit még gyakorolni kell. Lesd meg édesanya mikor hová teszi a rúzsát és már mehet is a gyakorlás rá :-)))
Nálunk sajna csak szőlőzsír van, de azt is isteni szanaszét kenni:-)
Látom Te is kisajátítod anyát!
Ugyi!
Ha már a mienk:-)
Nagyon szupi beszólásaid vannak...biztosan értékelik az ősök is :-))))
Puszillak:Tommy

Mia és Maja írta...

Jaj,de cuki lettél édes Bius!:p;)))

Mi a körömlakkal vagyunk most elkeveredve,tegnap pl.muszáj volt anyának megvenni egy fehér körömlakkot,mert addig nem voltam hajlandó kimenni az üzletből!:s;) (Mia)

Puszi,szép hétvégét Nektek!:)

Emi és Laci írta...

Igazi nőci lettél! Nagyon szépen kirúzsoztad magad!
Nálam a körömlakk a menő, a rúzsra azt mondom, meg a szemfestékre, hogy "MAJD HA NAD LESZEM, NETEM IS TELL!"
Ügyes vagy, hogy legalább anyát és a tesót hagytad pihizni.
Puszi: Emi és a többiek

Hello Kitty írta...

Egy ismerősom ott dolgozik ahol előállítják a vakcinát ! Ő mondta hogy még a tesztelésre sem volt idő!
Szerintem ez elég hiteles forrás!
Én már a dokiknak sem hiszek mert ők azt mondják amit nekik mondani kell!!!!
Puszillak

csupella írta...

Jól elintézted magad:)
Én csak a szőlőzsírt ismerem,de azt nagyon közelről:)
A kávézás nagyon kellemes időtöltés!
Én is megkapom mindig papa maradék kávét:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.