2009. október 3., szombat

Bele vágtunk.

Csütörtökünk.
Hát,hogy de.-öt mi volt azt aztán már nem igazán tudom.
Valószínű a szokásos mesézés meg játék.
Kettőre mentünk klubba,de előtte még beugrottunk a postára is.
A klubbolás most nagyon jó volt,sokan voltunk csak a viták azért megint nem maradtak el.Egyszer sírva is fakadtam de elég hamar megbékéltem.
Hazajöttünk,leültem nézni a mesét.
Anya mondta nem ám elalszom.Egyszer kérdezte nem vagyok álmos?Tiltakoztam,hogy NEEM,és fél perc múlva már......




Egy fél órát aludtam aztán ébredés után NODDY-ztunk,majd jöttek hozzám az Adri meg a Klaus.Elsőre féltem,hogy el fogják vinni a Noddys játékomat,de Anya megígérte,hogy nem fogják elvinni,így a kinderekkel játszottunk,meg gyúrmáztunk.
Miután elmentek,vacsi,fürcsi és alvás.De mivel Anya bekente a popómat krémmel,mert piri volt attól meg nagyon viszketett,meg fura volt.
Levettük megint a pelust,hogy anélkül alszom.Hát állítólag megint éjjel kettőkor lettem átöltöztetve.

Péntek reggel mentünk Anyával Diabetológiára,meg utána még tankolni,meg Bricóba,Auchanba,megint csaviztunk.
Délben sikerült aludnom is,és du-án még sétáltunk is Anyával.Gyűjtöttünk fa leveleket,meg tobozokat meg minden félét.
Ezt egy fáról tépkedtem le,míg Anya telefonon beszélt Apával.
Hazaértünk,még játszottunk kicsit,majd fürcsi,vacsi és negyed 8-kor már ágyba voltunk.Megint pelus nélkül.Nem aludtunk még csak néztük a tv-t meg kicsit bohóckodtunk.Egyszer kimentünk még pisilni is,és fél 9-kor már aludtam is.
Éjjel párszor éreztem,hogy Anya piszkál,és amikor hajnalban 4-kor felébredtem isziért akkor még a bilire is ráültem és pisiltem,majd szépen vissza aludtam.
Reggel szárazon ébredtem!!Ez volt az első pelus mentes száraz éjszakám.Reméljük most már az összes ilyen lesz.

Reggel korán keltem,ettem összekészülődtünk és mentünk a mamiékhoz.
Apa segített a Papának,

Én meg a Mamának.
Persze ott voltak Uncsikáim is,úgyhogy nagy volt az öröm meg a boldogság meg a játék,meg az irigység is.
Anya összeszedte a volt játékaimat meg mi egymást ami majd tesóé lesz,de azt előbb még én is levizitáltam.

Majd jöttünk hozzánk mindannyian,mert most a Papa meg a Mama segített nekünk.
Mi addig játszottunk a gyerekekkel.
Mikor végeztek mentek is haza,mi meg ittbent rámoltunk egy kicsit,vagyis Anya mert Én játszottam.Ugyanis mikor segíteni akartam neki hááát hogy is mondjam,nem örült túlzottan mikor az összehajtogatott ruhákat összegyűrve betömtem a szekrénybe.
Most valószínű elmegyünk megint sétálni.

3 megjegyzés:

-krisztina- írta...

Kívánom, hogy a többi éjjel is szárazon teljen el, ha már az ezen az éjjelen sikerült a többin miért ne? Ugye?
Nagyon ügyes vagy, sok puszit küldünk :*

Emi és Laci írta...

Gratulálok a száraz éjszakához! Mi is ezzel próbálkozunk!
Puszi: Emi

csupella írta...

de ügyes vagy!gratula a száraz éjszakához.Mi is próbálkoztunk vele,és volt,hogy sikerrel jártunk,de úgy döntött,ha majd magamtól megérek rá,akkor próbálkozunk.Nem kellemes,hogy éjszaka többször molesztál.

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.