2009. szeptember 29., kedd

Csak mert felébredtem és van egy kis időm.(Anya)

Tegnapi napunk elég sikeres volt,már ami a hiszti mentességet illeti.
A védőben kezdtünk az Évánál,mondjuk az indulásnál,már olyan napra számítottam,hogy hajaj.Ugyanis egy kis táska tele a pici Micimackó,Füles,Tigris, Zsebi plüsikkel, a kezében a cumi-

(Nem tudom azt írtam-e,hogy amióta nyaralni voltunk és Alcsinál sokat láttad a cumit,neked is elő kellett venni a régi cumidat,amit meg akkor kaptál amikor meg Janikánál láttad a cumizást,de sosem használtad,illetve,csak bedugtad a szádba,de hála Isten nem tetszett.Azóta ha eszedbe jut,márpedig ha hisztikés vagy,vagy fáradt akkor kell a cumika,de csak fogod.Egyik hajnalban 1/4 5-kor kellett kimásznom az ágyból és felforgatni a nagyszobát a cumiért,de aztán simán visszaaludtál.Reggel meg Apát ébresztetted ugyan ezzel.)-

egy baba,meg a nagy tigris,kérdés a szokásos minden darabnál:-EZT IS HOZHATOM?
Persze hozhatod.De mikor már láttam,hogy kínlódsz a kicsiket táskába tettük,de még ez is meg az is.Na itt mondtam,hogy de Én nem viszek ám semmit.:-JÓ!
Oké gondoltam meddig.Hát az udvar közepéig nem jutottunk el már volt is:-ANYA VISED?
Nem!Na ki is borult a bili.Az autónál még addig sem akartad letenni míg beszállunk,úgyhogy mondtam,ha nem hagyod abba itthon maradsz.
Úgy a 10-dik után abbahagytad mintha mi sem történt volna.
(Közben fel is ébredtél most.)
Évánál semmi gond,ügyi voltál.
Itthon aztán reklamálás,mert ki mertem vinni a reggelis tányérodat.
Majd ettél egy kanállal a joghurtomból meg kértél az almámból is a reggelid meg maradt.
Mivel maradt kaja előző napról,meg most nem is nagyon megy gondoltam csak egy kis krumplis pitét-PANCSINTÁS krumplit dobok össze.Így jöhetett a közös mese nézés,meg egy kis kreatívkodás,ragasztottunk.Nagyon élvezted.Ezt eddig nem nagyon csináltuk talán csak egyszer,de már unod a gyurmát,rajzot és társait.
Mikor végeztél,megláttad a maradék almádat amit letettél,de az már nem volt jó,kerested ami az asztalon volt de én már megettem.Villámló szemekkel rám néztél és jó mérgesen:-MÉR VETTED EL ALMÁMAT?NEM SZABAD EJVENNI TŐJEM ,TUDOD!!!Adtam másikat.
Aztán átmentünk a boltba,szódáért és meg is hallottad a varázs szót a Pancsintát,nekiálltam csinálni gyorsan.Jöttél segíteni,ott is volt némi hiszti,mert nem voltam elég gyors.

Ezt mind segítetted......megenni.Kettőt bevágtál aztán ott is hagytál.
Mire végeztem már percenként jöttél ki,hogy ez vagy az NEM SITEJÜJ,NEM MED NETEM.
Mire mindennel kész voltam,már hulla fáradt is,na akkor jött,hogy ANYA JÉDCCI JÁCCUNK EZZEJ.Hurrá!Kivetted amit akartál kértem két perc pihit,majd lemásztam melléd a földre és csak ott ültem vagy feküdtem elég is volt.
Majd megkértelek,hogy ébreszd fel Apát,de ne úgy ahogy szoktad,hanem menj be,adj neki egy puszit és mond,hogy ébresztő Apa.Teljesen így csináltad és milyen büszke voltál,hogy felébredt Apa.Odafeküdtünk mellé,én aludtam egy jó órát te addig vigyáztál rám,néhányszor orrba vertél,vagy megrúgtál ahogy tornáztál.Mikor az utolsó orrba verésre felébredtem kimásztál az ágyból,hogy nem vagy álmos.
Felkeltünk,megint játék,néhány PANCSINTA benyomása,játék majd egy kis pakolás amit hiába kértem,hogy segíts ááááá dehogy.
De legalább a rendre már vigyáztál,mert du.-án bármilyen játékkal játszottunk utána elraktad.
Meséztél is,közben sikerült kidőlnöd negyed 6-kor és bő egy órát aludtál.Ébredés után jöhetett egy kis gépezés is.



Majd tv nézés ,játék,és amikor csak intettem,hogy Én megyek fürcsizni te a nagy játék közben is mondtad,hogy JÖTTÖN MEDEK.Mikor végeztem szóltam és jöttél is.Gyorsan a haj mosással kezdtünk mert előző este elmaradt,néhány vízben úszó barnaság miatt.Későn sikerült szólnod.
Megint volt sírás,de mire végeztünk abbahagytad és még jó sokat játszottál.
Apa hoz most már ki esténként és ő is rendez el.Jöttél is feküdni és aránylag időben el is aludtál.
Jaj még egy poén.Tegnap hajnalban nem tudtam aludni,3-5-ig forgolódtam.Meg te is,úgyhogy mindíg mire vissza aludtam volna fordultál,kitakaróztál én meg vissza takartalak.
Egyszer pont háttal voltam mikor fordultál.
Megfordulok,látom nagy fehér kupac az orrom előt.Gondoltam akkorbiztos be vagy takarózva.Azért felkapcsoltam a zseblámpát és mit látok,egy nagy feneket.(Büdösbogár póz)Felröhögtem.

4 megjegyzés:

Hello Kitty írta...

Kis büdös bogaram tündérien eszed a palacsit!
Én is imádom szólok is hogy legyen délutánra!
Anya engem is takargat egész éjjel!
Persze amikor nem figyel rögtön lerúgom magamról!
Puszilunk

Kati írta...

Édes! A PANCSINTA a kedvenced? ;-)

Köszönöm a köszöntést! Marci

agika írta...

A palacsinta nálunk is PANCSINTA:P
Látom Te is szereted:) Anya nálunk is egész éjjel takargat,de én úgyis lerúgom magamról;)

Puszi!

Kata és Tommy írta...

Egy kaptafára készültek ezek az anyák?
Én simán kitakarózom, mert ugyi melegem van, abban a pillanatban nyitja szemét és takar a fülem tövéig...nem hiszem el:-)
Milyen nagy segítség vagy palacsintasütésben....két palacsintát komoly megpróbáltatás megenni :-))))
Puszillak:Tommy

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.