2009. szeptember 22., kedd

Pár sor csak....

mert eszméletlen rossz napjaink vannak.
Sajnos olyan szinten jött meg az Anyásság és a hiszti,hogy egy lépést sem tudok tenni nélküled.
(Most éppen Micimackót nézel.)
Sajnos nem kerültük el a zuhanyt sem.
Olyan szinten hisztiztél be,hogy nem bírtad abbahagyni.Első nap egy órán keresztül tartott,második nap zuhannyal sikerült fél órára csökkenten.
Akkor már Én is annyira kibuktam,hogy szó szerint üvöltöttem,veled,kaptál a seggedre is,utána meg bőgtem veled.
Király volt,azóta is bánom,hogy ennyire kiakadtam.
De egyébként valószínű a fáradság is benne volt,de kértünk szépen,beszélgettünk,otthagytunk,kiabáltunk,mérgelődtünk,vigasztaltunk,szeretgettünk,tök mindegy volt mit csináltunk.Azt mondtad abbahagyod,de nem tudtad.
Nem tudom mi lesz velünk,ha mennem kell a kórházba,de már most is .......kész vagyok ha csak rá gondolok.Tutira végig bőgöm az egészet.
Ráadásul szombaton úgy ébredtél,hogy majdnem hánytál.Gyorsan kaptál normaflort,és miután pihiztél,meg ettél,ittál jobban lettél.Azért a nyügi az rajtad volt,ráadásul még Papa meg Apa éppen ablakot cserélt,Mama meg csinálta az epresünket.
Szóval az is durva nap volt.
Tegnap délben sikerült aludnod,mert Fehérváron voltunk doki járaton,az autóban kialudtad magad este hála a jó Istennek nem volt semmi gond,simán elaludtál.
Valami biztos,hogy nem oké,néztem a fogaidat is,még nem bújtak ki teljesen lehet,hogy azok is sz...kodnak.
A vitaminokat nyomatjuk ezerrel,már jó egy hete.Vettem szirupot azt nem etted meg,megkapták a Manók,most Ők is betegek.Tegnap vettem rágó tablettás marslakókat na abból meg akár az egész dobozzal megennéd.Elkezdtük a homeós bogyókat is (Ehinacea angustiforia) és a C vitamint meg a Vigantolt is.

Rákaptál a számítógépre is,van neked való játék amit a mi segítségünkel,de te raksz ki,nagyon ügyesen.Ma még csak egyszer,de van,hogy napi kétszer is kéred,Én már nagyon unom.

Mielőtt el nem felejtem a KEZESJÁBAM gyorsan leírom.Először nem jöttünk rá,hogy mire is mondod,aztán a lábnyomra,talpra is mondtad,meg ma,a mezitlábra is.Imádom!

Mióta ilyen kis dilinyóka vagy,folyton mindenkinek NEM-et mondasz,meg csapkodsz össze vissza,kiabálsz,kiosztasz mindenkit.
Tegnap szegény Papa került sorra,azt mondta egy hisztis kisasszony vagy,te meg kikérted magadnak,hogy KISJÁN VADOK!TUDOOD?!

Azt hiszem ennyi egyenlőre a rosszból.

8 megjegyzés:

Emi és Laci írta...

Ismerős a sztori. Én is ilyen voltam tesó születése előtt. Anyás és hisztis! Nálunk is volt sírás-rívás, bünti szobában hüppögés! De mire anya szülni ment elmúlt!
Kitartást, hátha nem tart sokáig!
Minden jót: Emiék

CsaCseLeV írta...

Áh, szóra sem érdemes! Elmúlik, mire belemelegednétek!


:) Vali.

Kata és Tommy írta...

Most szült tegnap előtt a volt sógornőm és egy az egybe ezt mondta, mint amit Te. Ugyanilyen hiszti, dac, sírás, nyafogás....és most már nem.
Megszületett a tesó és elmúlt a hiszti.
Bizti megérez valamit...nálam ugye a nagy korkülönbség miatt nem tudhatom:-)))
Kitartás, már nincs sok a falramászós koszakból.
/ De hogy vígasztaljalak: a kiskamasz kor se pite :-))))))))))), de együtt egy dackorszakossal maga a habos torta:-))))/
Pusz:Kata

csai írta...

Édes Kicsi Bius

Úgy imádom a dumáikat, és tényleg micsoda fantázia kell a kazasjábashoz ;)

Kicsit megnyugodva olvasom, hiogy nemcsak én vagyok, a megfegyelmezem, utána meg úgy bánom, min ta kutya kategóriában.... Amikor már az emberi és az emberfeletti tűrőképességem is oda, és fenéken billentem... utána meg nem győzöm neki magyarázni, hogy ne haragudjon, éshogy igazából nekem sincs jogom verekedni, hisz az csúnya dolog, ... :&

Kitartás... :)

Era és Dani írta...

Úgy látom az ősz mindenkinél nehezen indul!!
Egyébként és is ilyen vagyok,rákiabálok,néha rácsapok a fenekére(ritkán),majd kis idő múlva annyira bánt a lelkiismeret,hogy még majdnem én kérek bocsánatot!! Hát nem mindig lehet az ember következetes!!!
Pussz,Era és Dani.

Hello Kitty írta...

Sziasztok!
Köszönjük az aggódást igazán jól esett !!!!
Itt vagyunk jól vagyunk!!!
Remélem tényleg csak a fogaktól vagy hisztikés!
Anya függés ismerős én is művelem nagyon!
Csak a mese válthatja ki anyát egy kis időre!
Puszillak

csupella írta...

Azt hiszem,hogy ezeket a hisztis pillanatokat mindannyian átéljük.Majd elmúlik,mint idővel minden.
Addig kitartás mindannyiótoknak:)
pusz

Kati írta...

Nagyon ügyesen mosod már a fogacskáid. Kell is! :-)

Hát igen. Épp ma olvasgatta anyu az én régi naplómat, kb. ugyanilyen bejegyzésekre akadt ott is. Talán a hiszti kisebb mértékű volt.

Nem akarunk elkeseríteni JuditAnya, de két gyerekkel - főleg, ha olyan kis akaratos lesz, mint Bius, meg a mi Marcink - kétszer ilyen nehéz lesz. :-S
MÉgis azt mondják, hogy "kis gyerek - kis gond..." Mi vár még ránk? :-o

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.