2009. szeptember 18., péntek

Csavizós napok.

Az ígért fog mosós képek!
(Egy kicsit áttvariálva )





A szerdai napunk elég csavisra sikerült.
Reggel mentünk Fehérvárra,Auchan,megint begyütöttem a nekem valókat,majd Bricó aztán Anya ment a cuccaiért,onnét meg mentünk bútort nézni.
Nagyon nem volt ez egyszerű dolog,de azért mindent elintéztünk.
Du.-án értünk haza.Apa gyorsan összedobta a szekrényt aztán játszottunk itt bent meg ott kint.

Tegnap reggel Anya lelépett vérvételre,Apával kezdtük a reggelt.
Felöltöztünk,kávéztunk aztán jött Anya.
Majd némi reggeli,nem túl sok,aztán megint öltözés és mentünk megint Fehérvárra,megint bútort vettünk,mert mégsem lett úgy jó ahogy azt elgondolták őseim.
Mamiéknál is voltunk,onnét is hoztunk egy csomó cuccot.
Itthon aztán kivertem a dilit,mert mostanában nem mindegy,hogy ki vesz ki az autóból,vagy ki csinál nekem ezt vagy azt.
Anya gyorsan a tv elé vitt és éppen Micimackó volt,úgyhogy azzal lekötött.
Apa addig összerakta a tesó kiságyát amire először azt hittem az enyém lesz.
Aztán elmentünk a klubba.Tegnap volt az első.
Még menet közben Mami hívott segítség kellett nekik,úgyhogy visszajöttünk Apáért a klubba gyorsan kipakolt bennünket aztán nyomás be.
Nem sokan voltunk,de ennek ellenére szégyenlősködtem.Fura volt a helyzet.A Janika Mamája Marika Óvó néni jött most be hozzánk mondókás foglalkozást tartani.Hozott bábokat,meg csörgőket,meg nagyon szuper kis mondókákat énekeket amiből én egyet sem csináltam,csak bújtam bele Anyába.Azért mikor előkerültek a csörgők azt már szívesen keresgéltem meg ráztam.
A végére meguntam és mentem inkább Alcsival bújni a jó kis régi új helyemre.
Utána már nem volt gond,felbátorodtam és jót játszottam.
Anya néha rám szólt,hogy ne legyek irigy,meg ne okoskodjak,dirigáljak,de nagyon jól éreztem magam.
Miután hazajöttünk megint átfordították a szobát Őseim,de azt mondták ez már így marad.
Én maradtam a helyemen Anya mellett,csak a bútorok pörögtek forogtak össze vissza,és bekerült a két új darab is,meg tesó kiságya is.
A du.-án további részét már ott töltöttem és DVD-ztem.
Néha kiszaladtam és megnéztem Őseim mit csinálnak,meg begyűjtöttem néhány volt ruhadarabomat amit fel is akartam venni.Este fél 7-kor sikerült kidőlnöm,és elaludnom így


Két rugi van rajtam,pólóm nincsen mert melegem volt és levetkőztem.
Egyszer felébredtem picit,ha jól sejtem még beszéltem is őseimmel,hogy válasszak pelus,meg pizsi,vagy felkelek fürdeni.Persze,hogy a pizsit választottam.Bemásztam az ágyamba és durmoltam tovább.
Éjjel persze sokat forogtam,meg egyszer hajnalban,már fel akartam kelni,de Anya meggyőzött,hogy még nagyon korán van,és vissza aludtam.
Negyed nyolckor keltem.

10 megjegyzés:

KyttiS5 írta...

Hijj, jó kis fárasztó nap:)
Jók a aképek:)
Puszi Kytti éa Benő

Mia és Maja írta...

Ügyes vagy Bius,én is,(Mia) már pici korom óta szépen,okosan mosom a fogamat,nálunk Maja nagyooon nem szereti a fogmosást...:s
Puszika!:)

Era és Dani írta...

Nagyon ügyesen mostok fogat!!
Nálunk az öblítéssel még bajok vannak.

Fárasztó egy napotok lehetett,nem csoda ha kibukott a leányzó!
Pussz,Dani és Era

CsaCseLeV írta...

De édes!
De anya, te nem félsz meztelen képet felrakni?!

Most tűnt fel, milyen jó lesz neked az ovi, hogy Janika mamája is ott van - biztos szeretni fogod!

Ejha, azért felforgatja a tesó a dolgokat, ugye?

Puszi: Csanádék.

E. Jucus írta...

Szijjasztok!Köszönjük az érdeklődést,minden rendben,de otthon még mindig nincs gépem,itt az irodában,pedig elég necces netezni!Amúgy jól vagyunk,remélem hamarosan lesz gépem és akkor tudok jönni látogatni,és irok is a naplónkba,mert már igen-igen el vagyok maradva! Reméljük Nálatok is minden rendben! Anya,iwiwen,tudunk pár szót váltani,ha gondolod! Millió puszika Nektek! Jucusék :D

csupella írta...

A fogmosás az egyik kedvenc időtöltésem.Már megtanultam kiköpni a fogkrémet,mint TV Maci.
jól kidőltél a sok fárasztó program után:)

agika írta...

Fogmosni én is szeretek,de nem köpöm ki a fogkrémet,hanem lenyelem-hiába a Gabi fogkrémnek olyan finom íze van!;)

picibence írta...

Nagyon büszke vagyok Rád Drágám,hogy ilyen topp csajszi vagy:)
És Te már megint csavarogni voltál????????????
Pusza,Bence

Kata és Tommy írta...

Látod milyenek a felnőttek? Nem tudják eldönteni, hogy mi hova kerüljön./És még ők szólnak időnként ránk:-) /
Ne izgulj!
Még egy párszor át lesz forgatva a szoba:-))))
Imádok én is fogat mosni, de a kiköpés...nos nem minig a csapba kerül, hanem a hasimba:-)))
Puszillak:Tommy

Hello Kitty írta...

Mondanom sem kell hopgy fülbevaló nincs.....
Pedig még a kakit is bevizsgáltam .... semmi
Puszilunk

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.