2009. szeptember 16., szerda

Főként Bius dumák,meg a tegnapi nap.

Tessék Vali!Kérésed számomra parancs!
Na jó csak vicceltem!Éppen azért jöttem,hogy lejegyezzem a tegnapi jó kis dumákat mert formában volt kisasszony megint.

Olyan szinten nagyon jó napja volt,hogy el sem hittem,hogy ezek mi vagyunk.
Reggel mentünk a Mamiékhoz,mert Apa segített a Papának.
Indulás előtt még játszottál az állatkáiddal.Aztán mikor mondtuk,hogy megyünk,közölted,hogy
:-ÖSSZE JAKOM ŐKET JÓ?!
Hát persze,hogy jó,ilyen havonta csak egyszer van!
De olyan villám gyorsan pakoltál,féltél,hogy itthon hagyunk.
Aztán mikor végeztél húztuk a szandit Apát kérdezted
:-ANTÓVAL MEDÜNK?(Autóval megyünk?Eddig nagyon szépen kimondtad az autót!Mostanság lett antó,de gyanítom,hogy a Dórikától örökölted,mert ha nem figyel még Ő is most is így mondja.)
Apa mondta,hogy igen Drágám autóval megyünk.Erre te
:-KÖNNEBB ANTÓVAL MENNI.
Hát az biztos!!

Aztán a Mamiéknál kint kellett lenni és lesni Apát meg a Papát.
Papa fent a teraszon Apa meg lent,te meg dobáltattad velük a mérőszalagot,és tök jókat röhögtél.
Ebéd után a Mama bíztatására leszúrtad a Papát.
Vödrös sztori ugye,mikor önállóan intézkedtél mert a Pap nem jó helyre pakolt.Maminak eszébe jutott és mondta neked,hogy mond a Papának,hogy Papa rakd el a vödröket.
Erre te persze,hogy kontrában,de némi kiegészítéssel:-PAPA VÖDÖKET JAKD EL!(Majd hozzáfűzted) AZONNAJ!!

Jöttünk haza,és Apa meggondolta magát menet közben de még Seregélyesen,hogy bemegyünk tankolni meg égőt venni az autóba( mert meg döglött) Fehérvárra.
Hallottad,hogy megbeszéltük,hogy akkor visszafordulunk,meg hol tudunk megfordulni.
Mikor félre álltunk,te megszólaltál
:-BASDMEG(bocs) VISSA FÓJDUJUNK.Először azt hittem rosszul hallok,de nem mert megismételted.Hiába beszéllek én,hogy ne mondják már előtted,hát most itt van.

Itthon,én nagyjából semmit tettem,te játszottál Apa meg kint csinálta a dolgát.
Vettem egy nacit a tesz-veszen ami megjött és kivittem Apának megmutatni.
Persze kicsi hibája van amit eltitkoltak de javítható,viszont a posta ktsg-el is átvágtak,meg amúgy is egy csomót emailoztam a csávónak mire megkaptam.Szóval kicsit mérges voltam.
Apával megdumáltuk a dolgot,ezentúl turiba járok,jöttünk befelé,úgy hoztalak,mert mezítláb szaladtál ki,és Apa még szólt utánunk,de nem álltam meg,mert nehéz vagy már.
Megfogtad a fejem,és fordítottad hátra,közölted,hogy:-ODA FIDEJJÉL!(Oda figyeljél)

Később kimentünk Apához,te leültél a kertnek a kis kerítésére,neked pont méret.
Csak annyira nem szeretem,mert félek,hogy beborulsz hátra.
Mondtam is,mire te:-VIDÁZZOK OKÉ ANYA!

Este Apa ment focizni,de mi nem tudtunk menni vele,mert nincsen másnak autója.Megbeszéltük,hogy Apa elmegy,ha mégis lesz más is aki kocsival megy akkor Apa visszajön értünk.Nem volt.
Miután szólt Apa,hogy ne legyen hiszti,gyorsan bedobtam a sétát.
:-PEJSZE MEJETÜNK!
Elindultunk,baba kocsival a naggyal!! ami majd tesóé lesz.
A pályánál (ugye arra van a kocsma is ahol találkoznak a focisok és onnét indulnak mindig) megszólaltál:-MEDÜNK,MEGMENTJÜK APÁT!
Majd amikor elértünk a buszmegállóig ahonnét már látni a kocsma parkolóját:-NINCEN ITT APA!

Persze a sétánál mostanság mindig eljátsszuk,hogy (Mivel jó sok lehetőség nincsen útvonalat választani mindíg ugyan arra megyünk):-NÉZZÜK MEG ZSUZSA NÉNI/KAUST.
Így megint felmentünk hozzájuk.
Persze ott is mondtad ezerrel,meg irányítottad őket,ki melyik kocsival autózik,ki mivel rajzolhat.
Este még haza kísértek minket a játszóra is be kellett menni csúszdázni.Mondtam,hogy oké párat csúszhatsz aztán megyünk.Ti Klaussal előre szaladtatok.Mikor odaértünk minden egyes csúszás után megkérdezted:-CSUSZHATOK MÉD?

Aztán amikor haza értünk,szóltunk,hogy pusza a Zsuzsa néniéknek,jöttél adtál,majd közölted velük:-MENETEK HADZSA!

A fürcsinél ...
szóval ehhez azt is le kell írnom,hogy nem igazán voltál oda a fogmosásért.Mivel anno azt mondták,hogy amíg nem tudsz köpni,nem kell a fogkrém,anélkül mostál fogat.
De gondoltam én,hogy hátha megjön a kedved,köpni meg majd megtanítalak.
Vettünk fogkrémet,meg vettünk egy tisztasági csomagot is,(még a múltkor csak szerintem azt sem írtam)amiben fogmosó pohár,fogkefe tartó,szappan tartó,meg fürdő pamacs is van.
Ezeket szépen odaraktam a kád szélére és azóta élvezettel használod őket.
Ügyesen sikálod a fogadat,miután végeztél akkor én befejezem.Majd iszod a pohárból a vizet,mert a köpés még nem megy,jobban mondva a végén próbálkozol vele miután már lecsúszott a fogkrém java.
A fürdő rózsát is megtanultad használni,megmutattam.Van egy tusfürdőd amit Mamitól kaptál,óriás flakon!A honod alá kapod és tök ügyesen kiöntöd a rózsára a tusit majd sikálod magad.Nagyon ügyi voltál eddig,mert már vagy 1 hónapja megvan,és azzal csak és kizárólag te sikálod magad,önállóan egyedül öntve,bár eddig csak a kezedbe nyomtad,és még csak negyede hiányzott.
Tegnap előtt sikerült negyed flakonnyit apránként a rózsára önteni és így elfürödni,tegnap meg a maradék fél flakonnal elhasználtad,majd kiabáltál,hogy menjek,mert EFODOTT.
A fogmosásról van egy kép de azt majd legközelebb.

6 megjegyzés:

KyttiS5 írta...

Már nagyon ügyi vagy BiusT
Így tovább

Kata és Tommy írta...

Tündéri vagy....no de most nem mondtam újat :-)))
Puszillak:Tommy

CsaCseLeV írta...

Hi-hi, annyira édes!
Igenis nekiállok én is! Kár lenne feledni hagyni!

Hm., hát igen, nem kéne káromkodni...

A Csanu meg úgy volt, hogy gyönyörű tisztán kimondta a tavasz végén, hogy igen, és aztán hirtelen NIDEN lett, és azóta is csak úgy hajlandó mondani.

Puszi: Valiék.

Folytatni ám a jegyzetelést!

Emi és Laci írta...

Klassz a szöveged! Azt a szép szót vagyis kettőt én is használom, ha eszembe jut.
(Sőt a cicákat így zavarom ki: "sicc ki innen a kujva anátokat" /bocsi/ ; anyáék nem is értették először, nem tudják hol tanultam!)
A fogmosásban ügyes vagy! (A fogrémet én még eszem is, epreset meg almásat. Eddig nem lett semmi bajom)
Puszi: Emi

picibence írta...

Na jól van Drágám belőled is száll a duma úgy látom:)
Nagyon jól mutatsz ám a konyhaszekrényen,én is imádok ott lenni:)
És,hogy ti is mennyit csvarogtok,de ez kell nekünk nem?

Pusza,Bence

Bogár és Gerti írta...

Az osztás neki is megy ;) AZONNAJ!
Puszi

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.