2009. augusztus 20., csütörtök

Hétfő Siófok,kedd és szerda Seregélyes és Alcsi.

Hétfőn reggel mentünk vissza Balcsira.
Először minden áron Alcsival akartam menni.Hiába mondták,hogy nem Alcsival megyünk,hanem a Lilla,Szabi,Klaus Adri lesz ott.Én akkor is csak Alcsit akartam.
Nem együtt indultunk,mert ugye nekünk kajánk nem nagyon volt itthon,de Anya már hajnalban kelt(miattam)és csinált egy kis harapni valót,de még így is be kellett ugranunk Auchanba,meg tankolni.
Nem sokkal a csapat érkezése után értünk oda.Odafele aludtam egy keveset.
Először kicsit félős voltam,de aztán annyira belejöttem,hogy már mindenkivel szóba álltam,sétálni jártunk Zsuzsa nénivel,fürcsiztünk sokat,játszottunk Lillával.
Vele is volt pár vita a játékaimon,de azért Anya mindig elsimította a dolgokat.
Szabit nagyon csíptem,annyira édi kis srác,hogy teljesen levett a lábamról,no nem csak engem,mindenkit.
Este előbb indultunk,mert Apa ment dolgozni éjjelre.Ez viszont nekem annyira nem tetszett,hogy olyan hisztit vertem le amilyet még soha.Apa vett fel,de Őt is csíptem rúgtam,meg harapni is akartam,de Anya jött mögöttünk,és már fenyített is.
Az autóba sem akartam beülni,majdhogynem,úgy kötöztek le,aztán Anya próbált csillapítani,de eredménytelenül.
Még jó darabig üvöltöttem aztán elhallgattam és elaludtam.
Hazafelé megálltunk az Auchannál Apa beszaladt dinnyéért,de nekem az sem tetszett,folytattam ahol abbahagytam.
Anya kivett,és próbálkozott figyelem eltereléssel.Rátapintott az érzékeny pontomra,mert Állat és autó kombinációjában mutatott egy oroszlános autót ami bejött.
Utána már nem volt gond.
Még Mamiékhoz is beugrottunk,először ott is kicsit nyügi voltam,de aztán helyre állt a béke.
Az este már egész zavartalanul telt.
Képeket feltettük a nyaralós albumba.

Kedden reggel ,Anya ébresztett és mentünk a védőbe.
Anyát meg a tesót nézte az Éva néni,de közben a harapást is megbeszélték.
Éva néni azt tanácsolta Anyának,ha Őket harapom harapjanak vissza.Azt hiszem nem próbálkozom többet.
Tesóval minden oké,bár kicsit megszívatott minket,mert annyira elbújt,hogy nem volt meg a szívhangaj.De egy kicsit kimentünk,és Én megsimogattam akkor már elő is bújt,és hallottam is hogyan dobog a kis szíve.
Utána mamiékhoz mentünk,már vártak Uncsikák is bennünket.
Egész de.-öt játszottunk és alig akartam még haza jönni is.De Anya mondta,hogy jön Alcsi,és már indultam is.
Hazafelé,csörgött Anya telója,és rögtön kérdeztem ki az?
Mónika volt.Vágtam is a témát,hogy Apa megy hozzájuk.Mikor haza értünk nem voltam hajlandó kiszállni az autóból,így mentünk minden.
Míg Apa meg Zsolti megbeszélték a dolgukat mi játszottunk,majd haza jöttünk és jött is Alcsi.Bár Én már közben is levertem a hisztit,mert Apa nem arra kanyarodott amerre Én akartam.
Sajnos a játékaim miatt megint volt vita,de két büntetés után már tudtam merre hány lépés és jót játszottunk Alcsival.
Este megint normálisan viselkedtem.

Szerda.
Reggel korán ébredtem,mert Anya nem volt mellettem.
Megint mentünk Seregélyesre.
Papa meg Mama leléptek,mi meg megint jót játszottunk az Uncsikkal.
De azért nagy volt ám az öröm mikor hazaértek a Papiék,mindhárman szaladtunk eléjük.
Ebédeltünk,és utána bementünk a Dédiékhez.Ott is megvolt a kezdeti szégyenlősség,de hamar oldódtam,nem volt gond.
Utána jöttünk is haza,mert megint fáradt voltam,és megint kezdtem a hisztit.
Megint üvöltöttem a kocsiban mint a sakál,de aztán pisilnem kellett menet közben,megálltunk és akkor abba is hagytam,majd elaludtam.
Majdnem két órás szunya után jókedvűen ébredtem.
Összeszedtük magunkat,és mentünk be Alcsiékhoz,mert Apa segít a Zsoltinak,mi meg addig Alcsival játszunk,persze szigorúan szülői felügyelet mellett.
Most is volt vita bőven,és sajnos a harapós kór is tovább terjedt.Alcsi megharapta az Anyukáját.
Ő sem csinált eddig soha ilyet,és most azért mert Én megharaptam.........áááááááá
Már kezdtünk fáradni és elég sokat civakodni,mikor abbahagyták Apáék a melót,és jöttünk haza.
Most Anya volt az a galád aki nem arra kanyarodott amerre Én akartam.Erre mit mond,hogy majd ha az én kezembe lesz a kormány akkor megmondhatom,hogy merre menjünk.
Hát kössz Anya.
Sebaj akkor is hisztizek.
Otthon az előszobában lefeküdtem a földre,csapkodtam a cipős szekrény ajtaját,sikerült is jól odacsapni az ujjamat.
Apa oda se mert jönni,mert ahogy közelített még jobban sikítottam.
Aztán mikor Anya beért,elkapta a harci ideg és bevágott a szobába.Akkor meg azért bőgtem mert sötét van.Felkapcsolta villanyt.Akkor meg azért bőgtem mert fájt az ujjam amit odacsaptam.

Na erre jött,hogy viselkedjek már normálisan,meg mi a frászért kell ekkora hisztit leverni,stb.
De az ujjamat azért megnézte,megpuszilta,én bocsánatot kértem Anyától is meg Apától is,és megint minden simán folyt tovább.

4 megjegyzés:

csupella írta...

Nahát,nahát!Te ilyet is tudsz?
De azt hiszem,hogy lesz anyukáddal nem packázni:)
A programjaitok megint szuperek voltak.

Mia és Maja írta...

Nagyon kíváncsi anya,hogyan fog majd Rád hatni a tesóka érkezése.:p
Én,(Mia),már teljesen befogadtam Maját,de azért még néha kap tőlem egykét pofont,de,csak amikor kiérdemli..:$:s;)
Reméljük,te nem leszel ilyen harcias!:o;)
Sok-sok puszika!

Lindaanyu írta...

Sziasztok!
Hát Ti nem unatkoztok egy percre sem annyi fix!
Anya hogy bírod az iramot? :P .. Én már sehogy...
Hát igen néha kell egy kis bezártság...Most Én is "rászoktam" erre,ha vmi nem úgy megy akkor hopp be a szobába kallantyú elfordítva és kész,persze 3mp ig tart mert mire a szobához érünk már igér fűt fát,de az esetek többségében be is tartja :D !!!

Puszi Nektek:
Lindaanyu ÉS A tÖBBIEK

Kata és Tommy írta...

Húúúúúúha!
Te úgy látom nagyon tudod, hogy mi az a hiszti.
Kezdek félni tőled Bius:-))))
Megsúgom: engem 1x - 2x a fürdőszobába tett édesanya...most már csak szól, hogy fürdőszoba és már abba is hagytam azt amit el sem kezdtem :-)))
Puszillak:Tommy

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.