2009. augusztus 4., kedd

Augusztus 1-3-ig.

Szombat.Túl sok minden nem történt.
Reggel 3/4 9-kor szálltam ki az ágyból(még talán sosem aludtam eddig).
Aztán mesézés,evés és mikor Anya hozat a ruháimat,hogy öltözzek,mindjárt azt kérdeztem MEDÜNK MAMÁÉKHOZ?
Erre anya az összes mosolyt leolvasztotta a számról és közölte velem,hogy neeeeem.
Szóval maradtunk itthon,főztünk,meg takarítottunk,meg mostunk meg mindent amit a héten kihagyott Anya.
Apa melózott de-öt,még megvártam míg haza jön aztán fürcsiztünk egyet és utána 4-töl aludtam egy órácskát.
Ébredés után játék,majd Apa lelépett focizni,de úgy 10 perc után hiányoltam.Mondta Anya,hogy itt van a pályán focizik,ha leszedtük az ubit mehetünk mi is.Már húztam is a csíkot a kertbe,hogy mielőbb végezzünk.
Aztán irány a pálya.Klaus és Zsuzsa néni már vártak.Nem bírtam kivárni míg körben a játszóra érünk,Anya átrakott a kerítésen(még jó,hogy alacsony)és már rohantam is Klaushoz és ölelgettem.
Egy kicsit játszottunk,majd elmentünk sétálni,aztán vissza a pályára végül bejöttünk hozzánk játszani.
De amikor indultak haza én is menni akartam.Nem engedett Anya.
Maradt a vacsi,fürcsi,alvás.

Vasárnap reggel megint feltettem a nagy kérdést öltözésnél,de megint csak a neeem jött ki Anya száján.
Főztünk egy kicsit együtt,aztán néztem az INKETTŐT(mizgentyű a Micky Egérben)majdnem egész de-ött.
Éppen csak azért szaladtam ki Anyához,hogy elmeséljem mi is történt a mesében,ha szegény már nem láthatja gondoltam legalább így kedveskedek.
Meg akkor ha PISIKÉNE,de aztán mindig mondta is Anya,hogy futás a bilire,bugyit le és csüccs rá.
Bizony önnálósodom,már egyedül pisilek,de azért még mindig szólók Anyának vagy Apának.
Miután megjött Apa kidőltem és szundítottam egyet,majd semmit tettünk.
Este a szokásos.

Hétfő.
Reggel megint jött a kérdés,de áááá,nem is tudom talán csodát vártam?Vagy csak egy igent?
Inkább kértem az INKETTŐT,kaptam is 3 új részt.
Na engem nem lehetett kirobbantani a szobából egész de.-öt,megint csak a pisike ügyben szaladtam.Jól szétrámoltam odabent mindent,aztán Anyát rávettem egy kis ágy ruhás bulira is.

Becsavart a paplanba,kijött a szobából,de még le sem ült már ott is voltam és kértem,hogy PEIN(megint).Nagyokat vihogtam.
Aztán megjött Apa,éppen a gépen játszottunk,hangyás játékot,de Anya egyre csak vitázott velem,hogy azok katicák.Ezen is jókat vidultam.
Mostanság szeretek ellent mondani,majd jókat nevetni.
Apa evett és készült Fehérvárra,megint ment a Papával melózni.
Ezt már de.-ött hallottam,és akkor mondtam Anyának,hogy BIUS IS MED MAMÁJOZ.
De Anyáék csak egyre azt mondogatták,hogy nincsenek ott a gyerekek,meg Anya sem lesz,csak ketten Mamival,nem baj,jó lesz úgy is,akarok menni?Még szép,hogy AKAJOK!!
Megbeszéltük Mamival és mentem.
Mire odaértünk elaludtam.
Apa bevitt,aztán ébredéskor kerestem Anyát,de Mama mondta,hogy otthon van,meg majd megyünk csavizni,úgyhogy a varázs szó kimondásával már nem is kellett Anya.
Mentünk csaviztunk,nem nagyon árultam el Anyának,hogy merre jártunk.
Este jött Apa aztán jöttünk.
Anyánál még itt volt a Mónika,ezért is voltam szótlan,pedig Aletta barátnőm küldött nekem egy Fifis satyit is.
Míg Anyának a fejét csinálta Mónika addig a szobába játszottam,aztán Anya kikísérte Mónikát.Na oda már Én is mentem.
Míg pletyiztek én jöttem mentem játszottam,élveztem a jó kis levegőt ami lehűlt.
Bementünk vacsi,fürcsi,alvás.

2 megjegyzés:

Era és Dani írta...

Látom nálatok is zajlik az élet. Úgy tűnik ti sem vagytok egy helyben ülősek.Ki diktálja a tempót kinek? Jók a képeitek.
Pussz.

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy végre sikerült mamizni is egy kicsit.:p:)

Mi is szeretünk mindkét mamánál és tatánál,olyannyira,hogy pénteken itthon hagytuk anyáékat és mi ketten elutaztunk Moravicára a mamáékkal.;)
Nem sokáig bírtak anyáék nélkülünk,szombaton reggel már jöttek is utánunk!:p;))
Puszika!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.