2009. augusztus 5., szerda

2009.08.04.

Anya kedvet kapott újra,vagy csak korábban kel mostanában???

Tegnapi napom.
Reggel 8-kor telefonra ébredtem.
Mintha összeesküdtek volna szülőim ellenem,pár napja Apa mindig 8 óra körül hív minket,Anya nem csukja be a szoba ajtót és pontban 8-kor elkezd csörömpölni.
Nem értem én ezt.
De tegnap érdemes volt felébredni.
Ugyanis egy kis pihegés után öltöztünk és végre mikor feltettem a nagy kérdést IGEN volt a válasz.
Jaj azt sem tudtam,hogyan,mit szedjek össze.Gyorsan összekaptam a játékaimat,aztán már indultam is.Csak Anya rám szólt,hogy tán fel kellene öltözni.
Na egye fene,kész vagyok mehetünk!!

Alig vártam,hogy odaérjünk,már az autóból a gyerekeket lestem,mert rohantak ki elém ám.
Tovább megint nem érdekelt semmi sem,csak Ők.


Imádom őket!Nagyon!
Még a reggelit is a Maminál ejtettük meg,aztán egy kicsit játszottunk,majd összeszedtük a bandát és mentünk csavizni.
Anya akart magának rucit,de ebből megint csak az lett ami szokott,hogy én jól jártam.
Persze a Manók is,mert nekik meg a Mami vett ezt azt.
Vannak ezek a pénz nyelős,pörgetős kütyük amiből aztán kiesik egy golyó.Na olyat is kértünk,és ilyen nyúlós ragadós akármi volt benne.
Hát mi azzal olyan jól elszórakoztunk,hogy húúúú,mennyit nevettünk,meg kiabáltunk.
Mikor lecsaptam a földre,mindig mondtam,hogy PUJING.
Nem nagyon látszik a képen de ott kéklik a lábam mellett.
A de.-öt további részében még játszottunk,meg bohóckodtunk.

Hétfőn képeket akartam nézegetni,és Anya megmutatta a kiskori képeimet.
Hogy én milyen aranyos voltam.Mindig csak hatalmas vigyorral a képemen mondtam,hogy BIUSA OTT DAN,TÜNDÉJ VÓTAM.
Fel is fedeztem pár játékot a képeken ami hiányzik a leltáramból.
Mondta Anya,hogy Mamiéknál van.Meg kell mondjam őszintén nem tetszett a dolog,ezért meg is ígérte Anya,hogy meg fogja mutatni.
Így is lett,tegnap megkerestük őket.Nagyon örültem,és nem győztem az egyiket a másik után kivenni,nézni,forgatni.
Kettőt belőle ami a képeken is a legjobban tetszett haza is kellett hozni.
Hazafelé bementünk még Aletta barátnőmékhez is,bár Ő aludt Mónika megengedte,hogy játszak a játékaival.
Hűűűű,annyi klassz játéka van.Persze Én is babáztam,mert azok tetszettek a legjobban.
Kaptam egy csomó rucit is Mónikától,van olyan ami Micky Egeres és direkt nekem csinálta a Mónika.Köszönöm szépen!!
Ja és még egy Mini egeret is kaptam ám,egész du-án azt cincáltam.
Vittem magammal.
Merthogy elaludtam az autóban míg haza értünk(5 perc),ébredés után egy kis nyügi,majd indulás focizni Apával.
Zichybe mentünk.
Először úgy látszott unatkozni fogok,de aztán jött egy néni,meg egy kislány,akit szintén Biusnak hívtak, 3 éves volt.Egy kis szégyenlősködés,és irigység után(részemről)nagyon jól elvoltunk,játszottunk,hatalmas traktor gumikba másztunk,labdáztunk.
Sajnos a fényképezőben kimerült az elem,így ez a kép van csak rólunk.
Egy kis időre egy fiú is csatlakozott hozzánk,Ő is 3 éves,Szabi.
Hát elég csajozós egy kiscsávó,mert folyton ölelgetett minket.
De azért jól megvoltunk vele is.
Itt éppen Apa sétál a pályán,sajnos róluk sem sikerült túl sok képet készíteni.
És a meccsből sem sokat láttunk,de Én így éreztem jól magam.
8-kor lett vége,jöttünk is haza.
Hazafelé az autóban mondogattam is,hogy HAZA BEDÜNK,VACSI,MEG AVÁS.
Anya be is kérdezett,hogy a fürcsi is bele fér még esetleg az esti programomba,mert elég szutykos vagyok?
A vacsit kicsit hanyagoltam,így bele fért.
Hamar ki is dőltem,mert fáradt voltam,és csak egyszer kértem iszit az éjjel.

5 megjegyzés:

-krisztina- írta...

Tök jó lett az új imidzs :)

Kata és Tommy írta...

Ennek a hírnek örülök...mármint, hogy anya ennyire kedvet kapott, hogy írjon...RÓLAD :-)))
Idáig mindig nézegettük, hogy Te apja lánya vagy, de azon a képen ahol oldalról vagy fényképezve és motorral játszol...tiszta anyja ez a gyermek szindróma :-)))
Napról napra szebb vagy ;-)
Puszillak:Tommy

kis virágszál írta...

Édes lehetsz,ahogy beszélsz!
Pusszancs:kis virágszál

CsaCseLeV írta...

Olyan édes, hogy így szeretitek egymást a Manókkal! Nagyon jók a fotók - igazi kishölgyike vagy!

Olvasom, hogy van akinek csak most tűnik fel, mennyire anya ez a gyerek?! Pedig nagyon sok közös vonás van! Persze ugyanolyan már egyikőjük sem lesz, de nagyon emlékeztet.
neked milyen mozgalmas ez a nyár! telis teli programokkal, uncsizással! Látszik is, mert szépen barátkozol mással is!

Bizony, nagyot nőttetek, hogy már így mondjátok magatoktól, menjünk haza, alvás... pedig volt idő, mikor nem ment ilyen könnyen.

Puszi: Csanádék.

Hello Kitty írta...

Édes a beszélőkéd mint mindig :-)
Imádjuk :-)
Új külső?????
Széééép nagyon!!!
Mint te!!!!!!
Puszilunk

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.