2009. július 31., péntek

07.31-ig történtek.(Anya)

Valinak köszönöm a noszogatást!:))
Család tagjaink csak azért nem reklamáltak,mert minden nap náluk voltunk.

Mivel az Uncsik a Mamiéknál "nyaralnak",nekünk is minden nap ott volt a helyünk.
Talán egy nap,hétfő du-án voltunk itthon,akkor Klaust hívtuk átt játszani,meg fürcsizni.
Itthon nagyon irigy voltál,aztán mikor Zsuzsa néni jött Klausért nem akartad elengedni.
Elkísértük Őket,de ott sem voltál hajlandó elszakadni,így estig velük voltunk,és akkor is csak nagy nehezen tudtuk otthagyni.
Kedden már reggel mentünk Apa Papával melózott,mi Mamiéknál voltunk,du.-án meg Apa hazajött,majd ment a gyárba melózni mi meg mentünk a Papáékkal Gárdonyba a fürdőbe.
10 perc alvás után az egész du-ánt végig fürcsizted,meg játszóterezted.
Van egy klassz kis moci pálya,azt már tudom,hogy legközelebb ott telepszünk le,mert azt nagyon élvezted.

Szerdán megint egész nap a Mamiéknál voltunk,dédiztünk is egy kicsit,csütörtökön,meg családi napot terveztünk,de annyira fáradtak voltunk,hogy inkább csak egy kis bevásárló körút jött össze.
Hazafelé bementünk Mamiékhoz,és nem tudtunk haza hozni,így maradtál és este mentünk érted.Még akkor sem nagyon akaródzott jönni velünk.

Ma megint a Mamiéknál voltunk de-öt,du-án pedig Janikáztunk.

Mindent egybe vetve,nem unatkoztunk egy percet sem és nagyon jól érezted magad a gyerekekkel,meg a mamiékkal.

Néhány kép,mert az most nagyon kevés készült amit sajnálok is.



Edzés közben.

Ennyit eszel mostanában.Csontot rágsz!


Az elmaradhatatlan moci.

Néha figyeltél rám is.

Kaja kunyera.


Maszatoska kertészkedés után.
Köszönöm szépen mindenkinek aki gondolt rám és felköszöntött!:))
Aranyosak vagytok!:))

10 megjegyzés:

CsaCseLeV írta...

Így ám a jó kismaminak lenni! Az egész család kényeztet, lekötik Bius energiáit, meg minden! Csuda jó dolgod van! Na és egy szépséges nagylányod.
Nem is csodálom, hogy fotózni sem volt idő - ilyenkor magával ragadnak az események, jó egy kicsit elmerülni, csak úgy.

Annyira jó a csontos kép!
De Bius, kis barátném, azért követelj ki magadnak valami rendes kaját is, ne csak az uncsik kaphassanak tele tányért...

Puszi, és élvezzétek tovább a nyarat: Csanádék.

csupella írta...

Ha így folytatódik,akkor hamarosan önálló nyaralásba kezdhetsz:)
Helyes vagy a képeken!
pusz

Lindaanyu írta...

Nagyon jók a képek...Látszik hogy milyen ügyi vagy!Nagyon jól tudsz gyúrni már ;) !!!
Kényeztetés alapból jár egy kismaminak nem?? :D :D Jó is az ha van akik (akik) kényeztessen(ek) !!!

Puszi Nektek

Kata és Tommy írta...

Ajaj. Olyan sokat eszel, hogy csak a csont maradt és gyúrni kell, vagy olyan keveset, hogy csak a csontot kapod :-)))))))

A moci....aaaaah...ez egy különös szerelem részemröl is...de most már tudom, ha nagy leszek, nem hófehér Jaguáron próbálkozom majd nálad:-)))))
Puszillak: Tommy

Rebeka és Annabella írta...

A kunyizott kaja esik a legjobban:). Ez nálunk is detto.
Igen, ha tévé, akkor mesecsatorna. Más szóba se jöhet.
Ha pedig dvd, akkor csak és kizárólag Noddy.
Múltkor mama véletlenül csehül indította el, Rebeka szájtátva figyelte. Azóta külön kéri, hogy csehül menjen a mese:))))))))))
Puszi!

agika írta...

Reméljük azon a csonton volt husika is;)))

Aranyos vagy a fotókon,főleg a maszatos tetszik nagyon!:)))

Puszink!

Eszti írta...

Köszönjük a köszöntést Apa nevében is és természetesen neked is sokat és boldogat Anya!Éééés...
Tiszta boldogságosak vagyunk,hogy simán ment az olvasás!Bevallom töredelmesen,nem csináltunk semmit!:D
Imádom Bius képeit!Megjegyzem az én Törpillám is csontokon él és ha leszedegetem neki a husit,úgy már nem is jó,de még ami a csonton van,azt is nekem adja!Hihetetlen mennyire egyrugóra működnek ezek a csajok!Pusza!

kis virágszál írta...

A fürcsi meg a játszóterezés az nekem is megy. Örülök,hogy látlak.

Kati írta...

Ti csavarogtok, apa meg csak dolgozzon, mi? ;-)

Bogár és Gerti írta...

Nagyon édes a kis szutymók képével :D
Puszi

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.