2009. július 24., péntek

Baba buli.2009.07.23.

Tegnap sikerült összehozni egy kisebb Baba bulit a klubosokkal.
Sajnos nem mindenkit sikerült elérnem és nem is mindenki tudott eljönni,de aki eljött annak nagyon szépen köszönöm,hogy itt volt,örültem nagyon!
Szerintem egész jól sikerült és remélem,hogy mindenki jól érezte magát.
A gyerekek mindenképp,de a képek mindent elmondanak

Képek megtekinthetőek ITT.

Még azt is meg kell jegyeznem,hogy ahhoz képest amire számítottam,hogy Bius mennyire irigy lesz(mint ahogy már eddigiekben is írtam),tegnap egy tünemény volt.
Persze voltak összezördülések,de megbeszéltem vele,és annyira okosan megértette,és elfogadta,hogy csak lestem.
Mind amellett,hogy nem is tudtam vele úgy foglalkozni ahogy kelett volna.

Volt egy idősebb kisfiú is Zsuzsának a nagyfia Dani,hát amit a medencébe levágtak,imádtam nézni ahogy önfeledten játszik,és még az sem zavarja,hogy már az egész feje tiszta víz,vagy a szeme tele van.Nagyokat kacagott,és incselkedett Danival.

Este miután elfeküdtünk,megkérdezetm jól érezte-e magát,és azt mondta
NADON ÉJEZTEM MAGAM!
Már ezért is megérte ennyit szervezni és készülni.

15 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

A képek magukért beszélnek...
Milyen kár hogy őseim nem egy kicsit odébb vettek házat...mondjuk tőletek pár méternyire :-))))
Puszillak: Tommy

Emi és Laci írta...

Nagyon fergeteges buli volt! Hát, még szép, hogy jól érezted magad!

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Tényleg jó kis buli lehetett!
Szupik a képek
Pusz:Bius és Bogi

agika írta...

Köszönjük Nektek,hogy folyamatosan értesítettétek a többieket a fejleményekről,tettem fel fotókat!;)

Puszi:Ági

Kati írta...

Hű, mennyi baba!!! És mennyi medence! :-D Anya, ezt tényleg meg kellett szervezni! MIlyen édesen, önfeledten szórakoznak. :-)

csupella írta...

A képek sem árulkodnak másról,mint egy szuper jó buliról.
Örülök,hogy jól éreztétek magatokat.Este már látható lesz a heti beszámolóm,és akkor megtudjátok,hogy milyen volt az első hetem otthon.
pusz

Mia és Maja írta...

Megnéztük a képeket,nagyon jó buli volt nálatok!:p:)))
Mi is sokat pancsiztunk a hétvégén,így könnyebb elviselni ezt a meleget!;)
Puszika!

CsaCseLeV írta...

Micsoda medencés buli! Bánhatja is, ha valaki kimaradt!
Anya, tessék jobban bízni ebben a kishölgyben - hisz ő is házigazda volt, persze, hogy tünemény!
Nagyon jók a képek!

Puszi: Csanád, Csenge, Vali.

Bogár és Gerti írta...

A babatalikat mi is szeretjük :) bár egy gigant nagy partit csak össze kéne hozni egyszer :P ... de egyenlőre nem érzem magamban a pluszt ;)
Puszi

CsaCseLeV írta...

Noszogatás, ti is rég írtatok!

Puszi: Csanádék

Lindaanyu írta...

Hát igen a képek tényleg magukért beszélnek nagyon jók lettek lehet látni hogy élvezték a játékokat :) Nagyon jól sikerült buli lehetett!
Gratula hozzá :)

Puszi

Marietta írta...

Klassz kis buli vagyis nagy buli ennyi babával.:) A képek pedig fantasztikusak:):)
Puszi nektek Milán és Marietta

Mia és Maja írta...

BOLDOG NÉVNAPOT ANYA!:)
Puszika!!!

CsaCseLeV írta...

Anyának mi is boldog névnapot kívánunk!

Puszi: Csanádék.

Era és Dani írta...

Gratula a bulihoz, jó sokan vagytok.Jók a képek!Mi is imádjuk a bulikat.

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.