2009. augusztus 23., vasárnap

2009.08.22.Petra&Gábor Esküvő.

Tegnap de.-öt míg Én vasaltam te szépen eljátszottál egyedül,aztán kimentünk autót takarítani meg lemosni oda jöttél segíteni,illetve vezetni.Végig bent ültél,másztál előröl hátra,oda vissza,tök jól elvoltál.
Miután végeztünk bejöttünk és legóztunk amiért ilyen ügyes voltál.
Enni nem akartál te sem meg Én sem,így csak egy kis gyümi csúszott le játék közben,majd feltettük Apának a kávét és mondtam,hogy mehetsz ébreszteni.
Megálltál az ajtóba és elkezdtél kiabálni,hogy APA ÉBESZTŐ,KÉSZ A PÁVÉD.
Kinyitottam az ajtót és ott is kajabáltál,szegény Apa.
Aztán gondoltam elkezdünk készülődni,de nem akartál lefürödni.Volt egy kis sírás meg ellenkezés,majd megbeszéltük a dolgot,és jöttél is szépen egészen a fürdő ajtóig,de ott annyira kiverted megint a hisztit,hogy kényszer zuhanyzás volt,aztán Apa betett büntibe,mert megint olyan szintig feszítetted a húrt.
Közben Én gyorsan próbáltam,fürödni,hajat mosni,rendbe szedni magam,de be kellett mennem mert megint visítottál utánam.
Bementem megbeszéltük aztán már nem is volt gond.Apa felöltözött,meg téged is felöltöztetett,Én is elkészültem nagy nehezen és indultunk.
El is aludtál útközben,és még szundiztál egy jót az autóban.
Miután felébredtél,már volt jó néhány vendég,bementünk gyorsan átöltözni,csinibe vágtalak téged is.
Miután mindenki megdicsért,fogtad a szoknyád szélét,odaálltál mindenki elé és mondtad CSINI VADOK.
Ettünk,ittunk,beszélgettünk,aztán elbúcsúztatták a Gábort.
Ügyesen végig vártad.Aztán Mi maradtunk Apával pakolni,neked mehetnéked volt a busszal,így odavittelek Mamihoz és velük mentél.
Mi gyorsan összepakolásztunk Öregéknél aztán tűz utánatok.
Ott is eszem iszom volt,aztán jött a Petra,csini volt nagyon.
Indulhattunk is a házasság kötőbe ami elég messze van.Filóztunk mivel menjünk,sétálni akartál aztán autóval,végül tényleg azzal mentünk le.Jól tettük.
A terembe is a Mamiékkal voltál,mert Dórit meg Patrikot el nem tudtad hagyni.
Dórika olyan csoda szép volt,Patrik meg csinos,teljesen beléjük szerettél.
Szerintem Te is élvezted volna azt a szép rucit.

Dóri meg Patrik volt a gyűrű vivő,hát nem édesek!
Már itt párás volt a szemem,olyan megható volt ez az egész,hogy ekkorák már,és ilyen ügyesek,meg szépek.Őseik is biztosan büszkék voltak rájuk.
A szertartás alatt végig mellettük voltál,mi meg az ajtóba álltunk,hátha menni kell miattad vagy miattam,de mindketten bírtuk,bár Én sírtam , nem gondoltam volna,hogy megbőgetem unoka öcsémet.
Visszafele te megint busszal jöttél elől ültél a Patrikkal és állítólag végig dumáltad az utat.
Mi megelőztük a násznépet és ott vártunk benneteket.
Onnét aztán egy kis ivászat után megint Mi autóba Te buszra szálltál és irány ide hozzánk a faluba.
Jó sok autó,hangos duda szó mellett hoztuk az ifjú párt.
A Faház előtt még kaptak jó pár feladatot,köztük a szokásos tányér törést.Mint látszik papa mellett voltál.Amit Papa mondott te kontrába utána.Hangosan kiabáltad,ELTÖRTED TÁNYÉRT de olyan mérgesen,zabálni való voltál.A többit le sem írom,szerintem a videón biztos hallatszik miket kiabáltál Papa jóvoltából.
Egyébként ma mikor felraktuk a képeket még akkor is mondtad ezerrel.

Látszik az arc kifejezéseden is a döbbenet.
Bent hát elég pici a hely ,meg baromi meleg volt.Sokat nem is fényképeztem innéttől,mert nagy pocakkal nem akartam tolongani,majd elkérjük a képeket a Zolitól,meg Gáboréktól.

Bulizni azért buliztunk ,a kaja,süti nagyon finom volt,a kiszolgálással sem volt gond,lévén "itthon" voltunk,és volt protekció,meg amúgy is nagyon kedvesek voltak.
A buli nagyon jó volt, a zene is szuper volt,sok feladatot kaptak a fiatalok amiből persze látni nem láttunk semmit,de hallottuk és jókat röhögtünk.Majd megnézzük DVD-n.
Fél 11-körül már elég nyűgi voltál,elindultunk haza a kocsidért de menet közben kidőltél,így visszamentünk és hagytunk az autóba aludni.
Kiszaladgáltunk megnéztünk.Egyszer éppen jókor mentem,mert mocorogtál.
Nem láttalak rendesen,kizártam a kocsit,és fel is ébredtél.
Tiszta pisi voltál,gyorsan ruha csere,majd szaladtunk be mert szakadt az eső.
Na onnéttól az ölembe üldögéltél,egy kicsit táncikáltunk de akkor is csak én foghattalak.
Megvártuk a menyasszony táncot,elköszöntünk Öregéktől és jöttünk haza.Ez volt fél 2-kor.
Hamar bevágtuk a szundit,jót aludtuk de 1/4 9-kor felébredtél és nem is akartál vissza aludni.
Képek az albumba oldalt,vagy ITT.

8 megjegyzés:

CsaCseLeV írta...

Nagyon jó az új nyitómontázs! Anya, csinos vagy a pocakkal (olyan jó a Biusos - pocis kép), miért nem teszel fel több képet is?!

És milyen gyönyörűséges volt ez a csajszi a lakodalomban!
Háát, ahogy az aznapi délelőttöt végigolvastam, még én is hisztis lettem volna, nem csoda, ha a kishölgy sem bírta már. Komoly teljesítmény így is egy ekkorától, hogy ilyen szépen asszisztált végig, míg apa pihent, ti meg készültetek!

Nagyon szépek voltak az uncsik is! Bizony, úgy rohan az idő... a Bius is hamar ekkora lesz.
Édes a tányéros dolog!
Most nem merek többet írni, aludni kéne... Köszönöm szépen a szülinapi köszöntést!

Puszi: Valiék.

Era és Dani írta...

Nagyon csini voltál abban a kis ruciban,na és ahogy roptad ott a táncot.
Elég hosszú,fárasztó napotok lehetett,még jó hogy így bírtátok,bár a kényszer zuhany nem lehetett semmi.(tudod én még csak most jövök bele)
Egyébként köszi a biztatást.
Pussz,Era és Dani.

Liliána és Armilla írta...

Hát halljátok, megnéztem a képeket is kit fedeztem fel?? A Ti Mónitok az én volt osztálytársam volt középiskolában egy darabig :)))
Ötrülök, hogy jól sikerült a nyaralás!

Puszi!

Bogár és Gerti írta...

Nagyon szép voltál hallod e ;) Majdnem szebb, mint a menyasszony :D
Puszi

agika írta...

Nagyon tetszenek az új fotók!!!!Szépek vagytok;)

Az esküvős ruhád is nagyon csini;)

Képzeld nekünk is Gábor volt a vőfélyünk:))) Olyan ismerős volt a fotókon....

Hogy vagy Anya?Néztük a kistesós blogot is,de abban nem volt újabb bejegyzés.Mikor mész legközelebb dokihoz?

Puszi!

Emi és Laci írta...

Gratulálunk az ifjú párnak!
Nagyon csinosak voltak ők is, és te is (meg mindenki)!
Jó sokáig maradhattál, nem is csoda hogy elfáradtál!
Puszi

Kata és Tommy írta...

Nagyon jól birtad a bulizást...valld be készültél rá már egy pár napja :-))
Olyan szépek voltatok,
( és vagytok ) hogy csak kerekedett kifelé két kék szemem...
Gratulálunk az ifjú párnak.
Puszi:Tommy

Kati írta...

Jó lehetett. Nagyon csinosak voltatok! :-)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.