2009. augusztus 28., péntek

08.23 Vasárnap óta történtek.

Már nem is mentegetőzünk,de megint nem unatkoztunk.
Vasárnap csak lustulás volt,mindenki dög fáradt volt.
Du-án azért még elmentünk a Mamáékhoz,mert küldték a sütit,meg a kaját nekünk is Öregék.

Hétfőn,hát már nem is nagyon tudom mi volt.
Kedden,mentünk Anyával a laborba,de mivel elég korán 6-kor kellett kelni,és Én már odafelé is aludtam ,hamar nyügi lettem és haza akartam jönni.
Anya kitalálta,hogy Keri mivel szabin van nehogy unatkozzon Apa hazahoz hozzájuk.
Hazafelé is aludtam,de amint megtudtam,hogy vár DÓJIKA meg PATTYIK egy szem álommanó nem maradt körülöttem.
Egész de.-öt jól elvotunk,sokat játszottunk és Dórika megint szanálta a játékait egy csomó mindent megkaptam.
Du-án volt mire Anya meg Apa jöttek értem,és mint kiderült máshol is voltak,mert úgy csaltak haza,hogy Apa vett nekem egy Micimackós kártyát,Anya meg egy Minni Egeres pizsit.
Itthon mégis jobban érdekelt a Dóritól kapott baba,meg kocsi.
Egész du-án azzal játszottam.
Este aztán mentünk Apával focizni.
Megkezdődött a bajnokság,Dunaújvárosba voltunk.
Jött Dominik,meg Eperke is,és lilla is ott volt.Labdáztuk beszélgettünk,játszottunk ettünk és szurkoltunk.
Eperke össze is házasított gyorsan Dominikkel.Utána már éltem is asszonyi jogaimmal és úgy parancsoltam Dominak,hogy még Anyukája sem tud úgy.

Este jöttünk haza és a fürcsinél volt egy jó nagy cirkusz,ugyanis nem akartam fürdeni,pedig már 1/4 10 volt.
A vége az lett,hogy Apa 3 pohár hideg vízzel meglocsolt,a negyediket már nem kértem.
Azóta elég,ha említik a vizet.

Szerda.
De.-öt itthon,du.-án meg a Papánál voltunk.
Este még elmentünk itthon sétálni,lejöttek hozzánk Klausék is és a játszón kötöttünk ki.csúszdáztunk mászókáztunk,hintáztunk,végül a homokban hemperegtünk.
Már sötétedett mikor bejöttünk és minden ellenkezés nélkül ügyesen lefürödtem és hajat is mostam.

Csütörtök.
Reggel ébredés után mentünk Fehérvárra,először a laborba az eredményért aztán Brikóba,meg Auchanba.
Kicsit nyügi voltam mert iszonyat meleg volt,és még aludni sem tudtam hazafelé.
Sőt itthon sem.Du-án viszont jött Alcsi.
Megint volt hiszti,vita,nyafi,és persze némi egyet értés is.
Anyáink igyekeztek rendet tenni köztünk.
Miután elmentek,még ettünk,fürcsi és alvás.
Nagyon hamar elaludtam.

Anya:

25-én voltál két és fél éves.Próbálok némi összefoglalást írni.

A beszédben rengeteget fejlődtél.
Mostmár egész szép kerek mondatokat mondasz,bár a szavakat egymás után van,hogy lassan mondod.
Van amikor felpörögve,gyorsan akarsz valamit kommentálni,ilyenkor jönnek csak össze vissza sorban a szavak,meg a halandzsa.

A mesék nagyon lekötnek.Miky egér,Micimackó,Barbi.
Van,hogy tátott szájjal ülsz a tv előtt,majd jössz és elmondod miről is van szó benne.
Amelyik éneket ismered énekled,vagy éppen táncolsz,bulizol.

Bilizés:
Ma egész de.-öt folyamán egyedül pisiltél a bilibe.
Rengeteget ittál szerintem a 4.-dik üvegnél tartasz.
Nem szaladtál,hogy PISIKÉNE,hanem egyedül ráültél,és fel is öltöztél.
Mostmár azt is tudod,ha kakilsz akkor szólni kell a fenék törlésért.
Ha nem itthon vagyunk,bárhol ügyesen végzed a dolgod Wc-be is.

Az éjjeli pelusod még megvan,és tele is termeled.
Kétszer már próbálkoztunk a te kérésedre a bugyiban elalvással,de mindkétszer pelus lett a vége hajnalban.
Reggel egyedül leveszed és kiviszed a kukába.
Bugyit felvenni vagy öltözni még nem tudsz egyedül,bár próbálkozol.

Az evésben még mindig nem döntöttél rekordot.
A gyümi az jöhet,meg az édesség is.

Játék.
Szereted a kártyákat,a kirakókat.
Sokat babázol és főzőcskézel.
És vannak a kinder játékok amiket szeretsz nézegetni,pakolgatni.
26-án elmentünk bicózni,és megtetted életed első önálló tekerését is.
Büszke voltál nagyon magadra.
Szeretsz játszani a gyerekekkel,de a nagyobbakkal jobban kijössz,mert Őket tudod irányítani,és azt csinálják amit te akarsz.

Hiszti.
Egyre rosszabb lesz.Nem is részletezem.
Ezeket az esti fekvésnél mindig megbocsájtatod velünk,mert úgy tudsz hízelegni,hogy olvadunk tőle.

Segítség.
Mostanában elég sokat jössz és segítesz (kérés nélkül)ebben abban.
Van,hogy el is pakolsz magad után,de ezt többnyire mondani kell.
Azt hiszem ennyi.

2 megjegyzés:

csupella írta...

Hát ez aztán tényleg nem volt uncsi hét!:)
Játék,barátok,ajándékok!Mi kellhetne még a magunk fajta gyerekeknek?:)
Isten éltessen a 2 és feledikhez!
pusz

Kati írta...

Egyszer ti írtátok, hogy a nyár ilyen. És tényleg! Majd ősztől rendszeresebbek lesznek a naplóírások - meg látogatások is ;-).
Boldog két és feledik szülinapot neked! Okos, ügyes nagylány vagy már! :-)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.