2009. július 14., kedd

Bius dumák.(Anya) Bővítve 07.15-én.

Pár Bius duma amit leírok mert elfelejtem.
Ugyan papírra leírtam,de ez sem biztos mert az általában eltűnik.

Apához mentél a konyhába a poharával vizet kérni.
Apa mondta,hogy vigyázz nehogy leessen a pohár,mert akkor eltörik.
Erre Te:-JÓL VAN,RENDBEN majd egy kis szünet,és PERSZE.

Fürcsi után Évi babáidat(Pici babák)nekiáltál levetkőztetni.
Leszedted a rucit róluk,de visszafele már nem ment.
-ANYA SEICCS,ANYA SEICCS KÉRLEK!

Aztán Apa megemlítette,hogy most már mehetnénk aludni,de még mindig a babákkal játszottál.
-APA,ÖLTÖZTETEM BABÁKAT,HAGYÁÁ BÉKÉN!

Bővítés:

Néztünk egy filmet,ahol lelőtték a bácsit,és eldölt.
Ezeket ha kérdezed csak úgy szoktam kommentálni kicsit szépítve a dolgot,hogy elfeküdt a bácsi aludni.
Tegnap nem kérdeztél csak nyögted egyből,
-CSÁVÓ ELESETT ,LÁTOD?

Játszottál a babával az ágyon,baba leesett.
-JAJ,BABA LEESETT,egy kis szünet, ITTENEM!(Istenem)

Este hiradóban volt,hogy két kamion összeütközött.
Most sem kérdeztél!
-ELTÖRTE MAGÁT KAVION.

Mi úgy mondjuk,ha kérded,ki az,hogy a gyerekeknek az Apukája,Anyukája...stb
Apa azóta van,hogy APUKÁM,és így is szólítod.

10 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

:)))))

Nagyon édes vagy!:p:)
Visszaolvastunk ,bocsi,hogy nem tudunk sűrűbben jönni:$
Puszika!!!

Kati írta...

:-D

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Nagyon cukika vagy!:)
Édes kis dumcsik!:)
Én is mindig le akarom írni a Biusom dumcsijait,de mire a gép elé kerülök elfelejtem :(!!!
Szép napot!
Puszi

Kata és Tommy írta...

Tündéri vagy Biusom!
Édes a csacsogóóóóóód :-)

Puszillak:Tommy

csupella írta...

Nagyon édes duma,és szórakoztató is:)

Bogár és Gerti írta...

Imádom a babadumát :)
Puszi

Emi és Laci írta...

Nagyon nagy szöveged van neked is! Gondolom anyukádék nem unatkoznak egy percre sem, te elszórakoztatod őket!
Puszi: Emi cica

agika írta...

Nagyon jókat mosolyogtunk a babadumádon;)))

Én is örülök,hogy személyesen is megismertelek Bius,és Családodat is:)))

Írtunk a Tesóblogba is;))

Puszi:Ági

KyttiS5 írta...

Jaj de édi:)
Bár már mi is tartanánk:)
Kitartást a melegben!

Hello Kitty írta...

Van beszélőkéd rendesen kis barátném:-)))

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.