2009. június 15., hétfő

A reklamállónak!

A szombatunk egész jól telt.
Úgy tűnt kezdek javulni.
Egész de-öt ügyesen eljátszottam a szobába,meg tv-ztem,hagytam Anyát kibontakozni.
Mikor Apa felkelt,meg is jegyezte,hogy talán megint Seregélyesen voltunk,mert nem hallotta,hogy dilizek.
Kössz Apa!

A déli alvásom szokás szerint eltolódott,és elég hosszúra is sikerült,de ennek köszönhetően elég jól ébredtem.
Anyának kiabáltam de Apa jött be.
Közöltem is vele,hogy :-APA NEEEM! és még a kezemmel is intettem,hogy menjen ki a szobából.
Aztán hallottam,hogy Anya bejött akkor meg gyorsan úgy tettem mintha aludnék.
Sikerült is kicsit becsapnom.Jót játszottunk ezzel.
Azért csak kimásztam az ágyból és megláttam,hogy Anya mire készül.
Már mentem is segíteni neki.

Igaz néha elbambultam a tv-n de Anya azt mondta,olyan rendes vagyok,hogy ilyen sokat segítettem neki.
A du-án további részében már csak a játék maradt,meg egy kis dili is becsusszant azért.
Az esti alvás viszont nagyon nem ment,még Apát is megvártam míg elmegy dolgozni.De annyira el voltam foglalva a babáimmal,hogy észre sem vettem,hogy Apa lelépett.
Mikor felocsúdtam és kerestem,kérdeztem Anyát:-APA GOGOZI MENT?GYÖN VISSZA?
Sajnos a válasz az volt,hogy majd csak reggel.
De Anyának köszönhetően(leakartam lépni,de nem jött össze mert felébredt)felébredtem,és közéjük bújtam,így Apához bújva ölelkezve aludtam vissza.
Reggel persze mikor ébredtem Anya helye már rég kihűlt,biztos lelépett miután elaludtam.
De jóban sántikált,mert mindent előkészített,hogy hamar mehessünk a mamiékhoz.Egyre nem gondolt csupán,hogy a boltot is szívesen kihagytam volna.Egy kicsit fel is lázadtam és durciztam ezért.
De aztán kocsiba vágtuk magunkat és már ott is voltunk.
Egy fél órányi Mamázás és Papázás után elmentünk meglátogatni és felköszönteni a Kenderes Dédi mamát,de mivel Ő is beteg nem maradtunk sokáig.
Aztán a Maminak segítettem,meg ott is megmutattam,hogy milyen dilinyós tudok lenni,ha akarok,és valami nem úgy van ahogy azt én szeretném.
Jó párszor bevágtam a:-NEEEEM! és a:-NEM,NEM,NEM!
című előadásaimat,majd amikor már végképp kibuktam, Anya ölébe kinyűglődtem magam,lehiggadtam,és mintha mi sem történt volna folytattam a játékot.
Ebéd után Mamival tv-ztünk és olyan kényelembe helyezkedtem,hogy el is aludtam Mamán feküdve.
Jó egy óra szunya után ébredtem,és rögtön közöltem is,hogy:-HAZA MEDÜNK!
Úgy lett!Kicsit durcis voltam,és még itthon is folytattam.
Volt jó pár:-APA, HAGGYÁ BÉKÉN!
meg rám jött a :-HINTÁZI AKAJOK! is,de őseim leszereltek.
Közölték,hogy jobbat tudnak,menjünk az OSAMBA.Elsőre bele egyeztem,aztán megint jöttem a :-HINTÁZI AKAJOK!-kal.De az Én gonosz Anyám,közölte velem,hogy akkor Ő meg Apa mennek Én meg maradjak itthon hintázni.
-NEEEM!BIUS IS GYÖN!
Így elindultunk.
Valamiért most nem élveztem annyira a dolgot és hazafelé is folyton ki akartam szállni az ülésből.
Egyszer meg is kellett állni,mert :-PISIKÉNE!
De szerencsénk volt,mert pont a vasúti átjárónál álltunk meg és láttam két vonatot is.
Ez jó darabig le is foglalt,így a Papáékig bírtam,ugyanis oda is beugrottunk,mert Apa beszélni szeretett volna Papával.
Éééés mikor kiszálltunk az autóból előkerült ám a csomagtartóból egy nekem való dolog is.
Bevittük ,hogy eljátsszak addig is,de nem volt szerencsénk mert senki nem volt otthon,hát hazajöttünk.
Útközben azért Anya megmutogatta a táska tartalmát,itthon pedig egész este vígan gyógyítgattam a Böbét,meg Apát

meg Anyát.Mondtam nekik,hogy :-FÁÁJ,NEEM!SÍJÁ!
(A nem szót valahogy mindig kihagyod,így a sírjál az az azt jelenti,hogy ne sírjál.Viszont van amihez meg utána teszed a nem szót.)
Azt gondolom mondanom sem kell,hogy este jött velem aludni a táska is.
A náthám már múlóban,de a porszívóval azért még vagy 3-szor megkínoztak.
(Most ébredtél fel,se puszi se pá,megláttad a táskát,és már vizsgállódsz is.)

7 megjegyzés:

CsaCseLeV írta...

Kis doktor néni - édes vagy!
És milyen ügyes borsófejtő!

Puszi: Csanádék.

Mia és Maja írta...

Így segítesz már Anyának a házimunkában?:o:p;)
Nagyon ügyes vagy ám!:)
Nálunk is a NEM a kedvences szavunk,imádunk ellenkezni...:s;)
Puszika!!!

csupella írta...

Akkor most az a táska egy ideig megszünteti a diliket:)

Hello Kitty írta...

Kis dotto néni!
Kapunk időpontot vizsgálatra??????
Puszilunk

Bogár és Gerti írta...

Csak nem borsót kellett neked is fejtened kis Hamupipőke ;)
Puszi

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Te aztán nagy segítség lehetsz az Anyának a borsó fejtében.Hát igen az a NEM!Nekem is a kedvenc szavam.Most az lett a mániám,hogy nem figyelek anyáékra ha szólnak nekem,vagy leszidnak!Mintha nem is hallanék!!!

Puszi:Druszi

Kati írta...

Hogy te már menniyt beszélsz! :-o Ügyes vagy, kis doktor néni!!!

Az a fő, hogy neked csúszott a krumplis pogácsa! ;-)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.