2009. június 21., vasárnap

Hétvége és miegymás.

Különösebb dolog megint nem történt velünk.
Szombaton du-án voltunk a Keriéknél,már nagyon hiányoztak a Manók,így jót tett a látogatás.
Utána még elmentünk Mamiékhoz is, jöttek velünk Keriék is.

Ma korán keltünk és mentünk a Mamiékhoz.
Apa meg a Papa mentek melózni,mi meg Mamiéknál voltunk.

Hazafelé elaludtam,és Apa behozott ülésestől úgyhogy elég jót sikerült alukálnom.
Viszont Apa félt,hogy belepisilek az ülésbe,hamar kivett,ez egy kicsit hisztissé tett.
Anya megoldotta a helyzetet,elővette nekem a baba fürdetős,pelenkázós játékomat,kicsit átpakolt a szobába,így lett egy nagyon klassz kis játszó helyem.
Néhány régi új játékot is elővett amit mind ki is próbáltam a du-án folyamán.


Itt éppen kártyázok.

Miután hívót minket Apa elmentünk sétálni,meg egy kicsit játszótereztünk is.
Miután hazajöttünk Anya is és én is vacsit készítettünk,majd vacsiztunk.Most pedig fürdetem a babáimat.
Mint a képen is látszik,még mindig rá vagyok kötve a porszívóra,és Anya is szenvedős még.

Storyk:

1. Valamelyik nap nem engedtem meg valamit.
Ezen jó sokáig elvitáztunk,majd közölted velem:
-AKKOJ APÁJA BESZÍJEK!

2. Egyik este nem volt kedved fürdeni.
Kénytelen voltál engedni az erőszaknak.
Aztán mikor már bent voltunk a fürdőbe és engedtem a vizet akkor meg be akartál szállni.
hiába mondtam,hogy az még hideg,nem lehetett lebeszélni,betettelek.
Hideg volt,onéttól kezdve visítottad,hogy hideg,de hamar meleg lett,
de akkor sem hagytad abba.
Ezen jól el is vitáztunk vagy 5 percig,te azt hajtottad,hogy hideg,
én meg,hogy meleg.
Majd megszólaltál:-ANYA JÓ VAD?(Anya jól vagy?)
Azt hittem lehidalok.

3. Az orrszívás.
Próbáltam nagylányossá,és kevésbé zürössé tenni azzal,hogy ülve
próbáltuk csinálni.
Az első próbálkozás elég jól sikerült aztán az is csődöt mondott,
maradt a fekvés és lefogás.
Amikor szólók,hogy orrszívás,elkezdesz sírni majd
vonulsz a pórszívó mellé és elfekszel.
Persze utána jön a küzdelem.

4. Keriéknél,elővetted Patrik egyik játékát,egy téglafalat kell felépíteni
és a tetejére tenni a tojás bácsit,majd kilöködni a téglákat úgy,
hogy ne essen le a tojás bácsi.
Elöszőr neki estél,majd a másodiknál mondtam,hogy úgy csináld,
hogy ne essen le a tojás bácsi.
Azon lendülettel megfogtad,levetted és elkezdted kilökni a téglákat.

5.Kedvenc a Miky Egér játszótere.Mint írtam is 3 rész van meg és folyamatosan nézted.Amikor azt szeretted volna nézni mondtad,hogy INKETTŐ.Egyszerűen nem tudtuk,hogy miért mondod azt.Hát rájöttünk!Mizgentyűt jelent.

6.Ma reggel mikor indultunk,Apa éppen ment az autóért,erre Te:-APA OTÓJA MEDÜNK!ÉRTED?(Apa autóval megyünk,érted?)

8 megjegyzés:

Liliána és Armilla írta...

Sziazstok!

Jó régen írtunk hozzászólást, de az ért képben vagyunk, mert olvastuk a naplótokat!
örülök, hogy jól vagytok, nem semmi, hogy milyen nagy dumás lány vagy!

Igyekszünk hamarosan pótolni!

Puszi Nektek,
Verus és Lili

agika írta...

Remélem jobban vagytok,Anya is és Te is és az orrszívó-porszívó hamarosan visszakerül a helyére!;)

Nagyon jókat mosolyogtunk amikor olvastuk miket mondasz anyáéknak!:P

Szuper helyen pancsiztatok a hétközben!Jó lehetett a nagymedence!:)

Puszi:Dani

CsaCseLeV írta...

Fergeteges dumád van!
Gyógypuszik: Csanádék.

Bogár és Gerti írta...

Bezabálni valóak, amikor affektálnak ;)
Puszi

Kata és Tommy írta...

...tojás bácsi....egyelek meg...imádni való vagy:-)))
Puszillak: plátói szerelmed édesanyja :-)))

Hello Kitty írta...

A dumázás ahogy olvasom nagyon megy:-))))

Látom megint pancsiztál:-)))
Puszilunk

Kati írta...

Édesek a sztorik!!! :-D
(Küldjed, anya, a tanácsokat hiszti ügyben. ;-))

csupella írta...

Én sem díjazom a porszívót,de már nem sírok miatta.Anya eljátszotta egyszer,hogy kutyunak,lecsónak,és egyéb kis barátaimnak is kiszívta az orrát,és mutatta,hogy nem sírnak,mert nem fáj nekik.Aztán saját magán is megmutatta.Beletörődtem,és az ölébe ültem szó nélkül.
Hátha segít valamit.
pusz

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.