2009. május 2., szombat

Korház megint!!!

Sziasztok!Apa vagyok.Sajnos megint meg kellett látogatnunk a korházat.Ma délután itt voltak az uncsi tesok.Úgy tűnt szuper napod lesz.Délután elaludtál,de fél óra után megébredtél.Én mentem be hozzád mert felnyüsszentettél.Sajnos már hánytál és közben jött a többi adag is!Elintéztük,hogy biztos a böfi miatt,de nem ez lett a vége.Kimentünk hintázni meg putujizni és ott is ki kellett vennem a hintából mert hánytál megint.3.4. hányás után már hívtuk a doki nénidet és ő javasolta,hogy befelé a korházba.Mig öltöztél hánytál,autóban hánytál és a váróban is.(szemét vírus)Én túl reagáltam,mert mindenhol 150-nel mentem.Kaptál kanült ami 3.beszúrásra sikerült(2 vénád eldurrant)F...kalap doki).Reggel megyek majd értetek.Sóoldatot kapsz egy csomó gyógyszerrel együtt.És már hat,mert csak öklendeztél utoljára.Most csak ennyi,mert még dolgozom fel a történéseket!SZERETLEK titeket!!!

9 megjegyzés:

-krisztina- írta...

Ó, de sajnálom :((((
Remélem reggelre jobb hírekkel tudsz jönni!
Megy a gyógypuszi!!!

Timi írta...

:((((

Gyógyulj meg gyorsan!!!
Anyáéknak meg nyugi... jó? :) NEm lesz semmi baj!
puszi!

csai írta...

Nagyon gyors gyógyulást kívánunk! Ez szörnyű! Ismerjük ezt a vírust sajnos!
Apa mond meg a lányoknak, hogy sok sok puszit küldünk, és sokat gondolunk Rájuk!

Anita és Csenge

Hello Kitty írta...

Ó kis drágám úgy sajnáljuk hogy kórház lett a vége!
Nagyon nagyon gondolunk rád és gyógyulgass!
Várunk haza mi is nagyon!
Várjuk a friss híreket!
Puszilunk benneteket

Eszti írta...

Drága Bius!Nagyon sokat gondolunk rád,Anyáéknak meg nyugi,minden rendben lesz!Siessetek haza,hamar kapd össze magad!Millió pusza!

Mia és Maja írta...

Édes Istenem,szegény kis barátnőnk.:(((
Gyógyulj meg nagyon,nagyon gyorsan!!!
Millió gyógypuszika Neked!!!

Marietta írta...

:(:(:(:( Szegény kicsi Bius! Gyógyúlj meg nagyon gyórsan!!! Sokat gondolunk rád!!! Reméljük a a következő hírben már azt olvassuk hogy jobban vagy!!
Szállnak a gyógypuszik!
Pusz Milán és Marietta

Kata és Tommy írta...

Kicsi barátnőm. Ne legyél beteg kérlek. Nagyon gyorsan gyógyulj meg és lássuk megint azt a gyönyörűen mosolygó pofidat.
Gyógyító pusziaimat egy madárral útjára engedtem, hogy minél hamarabb eljusson hozzád.
Cuppppppp: Hű barátod:Tommy

agika írta...

Remélem már otthon vagytok,csak anyának nincs ideje írni!;)

Puszi:Dani és Ági

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.