2009. április 28., kedd

Új frizkó.

Mindenkinek nagyon szépen köszönjük a gratulációkat a sok jókívánságot!
Bocsánat,hogy ekkora meglepit okoztunk ezzel mindenkinek,de nem akartuk nagydobra verni,így szerettük volna.
Arról a bizonyos pocakról meg annyit,hogy azt nagyon elnéztétek!
Tény,hogy nem mehetnék el modellnek.
A blúz fazonja olyan kismamás,Á vonalú, ami nem véletlen választás volt.
Sokat takar,és még két lagziba kell mennünk a nyáron.
Na most már Rólam is essék ám pár szó!
Én is köszönöm a sok jókívánságot és dícséretet!
Azóta még szebb lettem ám.
Mivel vasárnap megbolondítottam Anyáékat azzal,hogy mindenféle csatot,gumit,hajpántot kikapkodtam a hajamból,ezért bosszút állt az olló rajtam.




Egész jó lett nem?
Még nekem is tetszett,mondtam is,hogy BIUS CSINOS!
A vasárnapunk de-ötje a cuccok vissza szállításával telt,de jó volt mert amúgy is autózhatnékom volt,és így kicsit láttam Uncsikat is,meg mait is.
Papa nem volt mert vizsgázott.
Sikerült is,úgyhogy Papa ügyi voltál GRATULA!!
A következőt is ilyen ügyesen!!
Du-án meg mivel elég pocsék lett az idő,bent voltunk,filmet néztünk meg rosszalkodtam.
Tegnap reggel Apával ébredtem,Anya sehol.
Apa mondta,hogy elment a Fogorvos bácsihoz majd jön.
Nem is volt ám semmi gond sem.
Felöltöztünk,reggeliztem,elmosogattunk,aztán még jobban felöltöztünk.
Megetettük putujit,hintáztunk is egy kicsit aztán bejöttünk mesét néztem.
Fél 10 körül jött meg Anya.
(8-ra kellett mennem,3/4 9-kor jött meg a Doki,és még balfék is volt)
Mivel most sem volt jobb az idő megint bent játszogattunk,majd ebéd.
Aztán Apa kiment én természetesen mentem vele,és kint voltunk míg Anya be nem hívott öltözni.
Gyorsan kocsiba pattantunk,és irány Alettáékért,majd az ovihoz.
Onnét fel a buszra és gyerünk az usziba!
Nagyon nagyon jó volt,pedig egy percet sem aludtam!
inden alkalommal jobban élvezem.Már a sikításnál tartok.
Társam is akad benne,Aletta is csatlakozott hozzám.
Aztán a lépcsőn sétálásba meg én csatlakoztam Alettához.
Nem tudom miért Anyáink ezt nem díjazták annyira,pedig mi nagyon is élveztük.
(A képek már megvannak majd csinálok egy albumot belőle)
Jól elfáradtunk,de a buszon ki is pihentük magunkat.
Itthon folytattam a rosszalkodást.
Kimentünk megint kutyust etetni,locsolni,és mg egy körre is lementünk az én nagyobb bicimmel.
Tekerni nem tekertem Apa tolt,de nagyon jó volt.
Utána fürcsi,majd tv-zés Anya ölébe,és ha jól sejtem akkor úgy tettek be az ágyamba.
*
*
Múlt hét hétfő óta nem szólsz,ha pisilni kell.
Egyszerűen bepisilsz.
Volt nap,hogy ruhástól ültél a bilire.
Volt,hogy szóltál egyszer egyszer.
Már volt olyan is,hogy pelust raktunk alád,mert nem volt mit rád adni,pedig elég nagy ruhatárral rendelkezel.
Ha időben kérdezek,és ráültetlek akkor pisilsz,semmi gond,tegnapi napot így húztuk ki,két ruha cserével.
A héten megyünk úgyis az oltást beadatni majd rákérdezek a Doktor nőre,nem e elfázhattál.
*
*
Beszólások:
Már van,szórod őket csak mindig elfelejtem mire ide ülök,ezt most felírtam.
Vasárnap du-án szóltál,hogy kérsz enni.
Kérdeztem mit kérsz mit hozzak enni,miből választhatsz.
A válasz.
-Husit,rántott husit persze hozzad.
Majd be...Apával a röhögéstől.
*
*
A másik,hogy a napokban vettem észre,hogy mennyire ügyesen ragozol már,teszed oda a szó végére azt ami a helyes,és hogy már egész kerek mondataid vannak.
Eddig :-Hintázi akar Biusa.
Most:-Hintázni akarok.
A szeretlek-szeretem szavak.
Tök rossz voltál,már teljesen kiakasztottál,erre jössz:-Anya szeetlek.
Vasárnap meg:
-Szeetem.
-Kit szeretsz?
-Anyát.
-És még kit szeretsz?
-Szeetem Apát.
-És még....
-Biusát is Szeetem!
És végül mindenkit felsoroltál.
Sőt tegnap a Mónikának Aletta anyukájának is mondtad.

8 megjegyzés:

Emi és Laci írta...

Már kezdtük azt hinni, annyira régen jártunk nálatok, hogy lemaradtunk a kistesó pocakba költözéséről!
Mi is gratulálunk az esküvőhöz, de azért anyáék nyugodtan ráhajthatnak a tesóra, mert már olyan ügyes nagylány vagy te is!
A frizud is nagyon csini lett!
Puszi: Emi cica!

CsaCseLeV írta...

Csak pár sorra van időm...
GYÖNYÖRŰSÉGES lettél!!!!!
És szépen ügyesedsz a beszédben is - kész nagylány!!!
Ó, a pisi ügy már csak ilyen... mi azt játsszuk, hogy a kismackó bent játszik, az anyukája meg a konhyában főz, és a kicsi egyszer csak kiszalad hozzá, hogy - Pisilni kell! És elmennek pisilni, anyukája megdícséri, stb. (van hozzá játék bilink, kis fürdőszobánk WC-vel a Csengéről) és azóta már többször szólt.
De komolyabb áttörés nincsen... várom, hogy nőljön még egy kicsit. Viszont észrevehetően sokkal tovább tartja, már elég, ha délelőtt kb. háromszor pisil, és a délután is hasonló. Korábban meg nem győztem kérdezgetni...

Dehát, amennyi újdonság volt veletek, lehet, hogy az kavarta össze a csöpp kobakodat, hisz te már nagyon ügyes voltál! Remélem nem vagy felfázva, csalóka az idő, és már nem véd a pelus (a Csanuval is mindig pörölni kell, hogy ne üljön le a homokba).

Puszi: Csanádék.

JucusMakeUp írta...

Húú hát nem győzök csodálkozni, mennyit ügyesedtél, fejlődtél, öröm olvasni a soraidat! Jaa és gratulálunk az esküvőhöz mindnyájan :-) puszi

Kati írta...

A pisi-ügy nálunk is volt már ilyen is-olyan is. :S Most épp amikor már csepeg, akkor kiáltok, hogy "jaj, bepisálok!" :P.
Nagyon ügyesen haladsz a beszéddel! :)

Kata és Tommy írta...

Barangolunk az iwiwen és mit látunk???
Nagyon szép szüleid vannak Bius és......hát én annyira meglepődtem :-)))))Esküvőőőőőőőőő!!!
Nagyon nagyon gratulálok. / Apa is szeretne már egy lagzit, de anya még kéreti magát... :-)))))/
A hajad csodálatosan gyönyörűségesen szépséges lett.
Így is tetszel....SŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐT!!!
Puszillak: Tommy

csupella írta...

Tényleg nagyon csinos lett az új frizkód!
Szobatisztaság terén meg még ráérsz januárig:)

Hello Kitty írta...

Köszönjük a névnapi köszöntést!
Nagyon jól esett hogy gondoltatok rám!
Puszillak

csai írta...

Húúúú! Váóóóó! Nagyon Sok Boldogságot Kívánunk! Ne haragudjatok a késésért! :(
Nagyon szépek voltatok! :)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.