2009. április 26., vasárnap

2009.04.25.Esküvő.




Azt hiszem ezekből a képekből már rájöttetek,hogy kinek is volt az esküvője.
Bizony,Apa és Anya hivatalosan is most már egy párt alkotnak.
Már régóta tervben volt,csak mindig valamiért elmaradt.
Nem tudom emlékeztek-e mikor valami nagy dologról írtam.
Hát ez volt az.
Nem volt nagy felhajtás,csak a tanuk és családjaik,meg a Mamiék voltak ott is és utána
itt nálunk is.
Egy kisebb kerti buli volt,ami jól sikerült.
További képeket teszünk az albumba.

17 megjegyzés:

Timi írta...

Drága Judit!

Gratulálok, sok boldogságot!
Nagyon szépek vagytok! :)))
puszi!

-krisztina- írta...

Micsoda meglepetés :)

Nagyon sok boldogságot, csicsergő gyerekeket, örömet, egészséget kívánunk a hosszú, együtt töltött évekhez!!!

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Szívből Gratulálunk és sok boldogságot kívánunk!
Puszi

Eszti írta...

Drága Juditom!Nagyon-nagyon gratulálunk és sok-sok boldogságot kívánunk!
Lehet,hogy én látok rosszul,de már ekkora a pocakod?
Millió puszi!

agika írta...

Micsoda meglepi!!!!!!!!!;)

GRATULÁLUNK,NAGYON SOK BOLDOGSÁGOT KÍVÁNUNK NEKTEK!:))))

Puszi:Ági

Marietta írta...

Szívből gratulálunk sok boldogságot kivánunk!:):)
Puszi Milán és Marietta

E. Jucus írta...

Na itt is gratula Nektek,vagyis Anyáéknak :)
Legyetek nagyon boldogok,mostmár lassan négyesben :D

Rebeka és Annabella írta...

Micsoda meglepetés!
Szívből gratulálunk!!!

Hajni, Rebus, Annabella

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Gratulálunk!:) Sok-sok boldog évet kívánunk! :)
Én is kiszúrtam azt a pocakot!:)
Puszi

Zsuzsa írta...

Gratulálunk és nagyon-nagyon sok boldogságot kívánunk!

csupella írta...

Nagyon sok boldogságot nekik!Úgy ahogy eddig is volt!:)
Koniék is épp így házasodtak,csak egy héttel korábban!Nem kell a nagy felhajtás!A lényeg,hogy a pár ott legyen!:)

picibence írta...

Nagyon sok Boldogságot kívánunk nektek:)Nagyon szépek voltatok és szerintem a bluzod is mindent elárult:-)

Pusza,Bence és a család

Hello Kitty írta...

Szép kis meglepi!
Nagyon nagyon gratulálunk és még több boldogságot kívánunk!
A pocak pedig már nagyon szépen kerekedik!
Gratula!
Puszilunk

Kati írta...

Szeretettel gratulálunk az ifjú párnak! :) Nagyon sok boldogságot kívánunk!

CsaCseLeV írta...

HÁÁÁÁT EZ AZTÁN!!!!
GRATULÁLUNK!
Nagyon szépek vagytok!
Kívánunk végeláthatatlan, boldog házasságot, és mindent ami ezzel együtt jár!

Nagyon sok puszi és ölelés: Csanád, Csenge, Vali.

CsaCseLeV írta...

Megnéztem az albumot is - milyen csinos volt ez a kis Tündérke is! Nagyon szépek a képek - és mindent elmondanak.

Éééés a nászúúúút?!

Mégegyszer hatalmas gratula: Valiék.

Mia és Maja írta...

SZÍVBŐL GRATULÁLUNK!!! :))))
Legyetek továbbra is ilyen boldogok!:)))

Pusziii!!!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.