2009. május 28., csütörtök

Ezt most gyorsan

le kell írnom,míg a fejembe van!
A tegnapi pocsék,nem alvós,verekedős,hisztis,és büntis nap után este a kisasszony,imádni való volt.
Nem győzte puszilgatni,ölelgetni ,szeretgetni az Apját.
Azért Én sem maradtam ki,de amit Apával művelt az csúcs volt.

Ma reggel meg mennem kellett vérvételre,reggel 7-re és mivel Apa melózott,így vittem magammal kisasszonykámat is.
Először nem nagyon tetszett a korán kelés neki,de egy perc után már dumált meg vigyorgott.
Nem is volt semmi gond,összekészülődtünk és elindultunk.
Bent a rendelőbe,mikor már jöttek páran szégyenlősen "belém bújt".
Aztán mikor bementünk,ő inkább kifele jött volna.
Megint elmondtam neki,hogy Őt nem fogják bántani csak Anyától vesz vért a Néni,nem lesz semmi baj sem.
Felültettem az ölembe,még akkor is pittyre állt a szája,meg nyögött akkorákat.
Mondtam,hogy nem kell félnie,még helyettem sem,mert Én sem félek.
Na mikor meglátta,hogy az Én kezemre rakja fel a Kriszti a gumit a nyögés az abba maradt.
Aztán figyelte,hogy mit csinál velem,és miután belebökte a kezembe a tűt,az én drága nagylányom rám nézett,és elkezdett puszilgatni.
Még a szemem is párás lett és nem a fájdalomtól.
Azt hittem megzabálom!!!

8 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Jajj,de drága vagy.:$:p:)

Anya is így meghatódik,mert amikor látjuk,hogy valamiért szomorú,odabújunk hozzá ,én ,(mivel hogy még Majus nem tud beszélni ;)),mondom,NE SZILJ ANYA,SZELETLEK...:$:p:)

Puszika!!!

Kata és Tommy írta...

Ó Te drága egyetlen plátói szerelmem.
Nagyon ééééééééédes vagy:-)))))))
Hatalmas puszit küldök:Tommy

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Angyal Drága Biuska!Olyan Tündéri Drágaság vagy.Bizti,hogy anya csak azért volt olyan bátor mert Te ott voltál vele!
Puszi:Biusék

Bogár és Gerti írta...

A sok hiszti után jár némi kényeztetés az ősöknek ;)
Smúzolni tudnak már ilyen kicsinek is :-P
Puszi

csupella írta...

De drága vagy!:)
pusz

CsaCseLeV írta...

Annyira szép kis történet!!!!!
És milyen jók a babaklubos fotók is az albumban!
Jó sokan vagytok! Nálunk összesen van évi 8-9 kismama....


Puszi: Csanádék.

Hello Kitty írta...

Biusom nagyon bátor voltál hogy elkisérted anyát a szurira!
Nélküled bizti nagyon félt volna !
Puszilunk

Kati írta...

Éééédes!!!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.