2009. április 9., csütörtök

:)

Nem uncsizunk!
Végre itt a jóidő.
No azért befognak ám dolgozni is.
Nem én vagyok ennyire kényelmes,hogy ülve vasalok!
Sokat vagyunk kint,játszunk,csavargunk.
Tegnap Anya bérbe adott.
Óóóó nem nem.
Valahová mennie kellett ahová én nem mehettem(Temetésen voltam)
Apa meg dolgozott,így Anya megkérte Andit,hogy vigyázzon rám addig.
Nagyon jól éreztem magam és jól is viselkedtem.Még Andi is azt mondta Anyának,hogy nem volt velem semmi baj.
Mociztunk,füvet nyírtunk,pipit etettünk és Janika még traktorozott is.
Annyira jó volt,hogy még este is ezt meséltem.
Így aludtam ma.
Du-án itt voltak a Janikáék.
Mociztunk játszóztunk,és volt vita is.Most éppen miattam,mert ma minden játék a Biusé volt.
(Eszembe is jutott,valamelyőtök írta,hogy ez is be fog következni.)
Irigy voltam.Meg Anya szerint szófogadatlan és dilis is.
Még pár videó,egy játszós,meg egy amikor saját magamat nézem.

9 megjegyzés:

CsaCseLeV írta...

Persze, én is gondoltam rád, de kb. fél órás üzemlátogatáson voltunk, a Mikrovitál nevű baktériumtrágya üzemét néztük meg, és hoztunk is egy flakonnal a kísérletünkhöz. Utána rohantunk tovább, mert aznap délután még vetni kellett - egyébként a bacitrágya olyan, hogy nem lehet vele "kirándulni", meghatározott hőfokon kell tartani, különben elpusztul. De később hátha adódik még ilyen!

Nagyon helyes, anya vasaljon is ülve! Tessék kímélni a hátat, lábakat! Lesz annak még mit "cipelnie"! És főzni is így kellene!
Te pedig ügyes kis segítség vagy! Hú, a Csnge is mindig így aludt, hatszáz babával... (gyakran most is).
Nagyon jó a videó, milyen bátran lengedezel! Az is tüneményes, amikor magadat nézed visza!

Puszi: Csanádék.

Bogár és Gerti írta...

Á! Nem ez a dilis :-P Ez még csak a dili kezdete ;) :D
Puszi

csupella írta...

Most hogy itt a jó idő,mi sem unatkozunk egy percet sem:)
A dilijeidhez anyának kitartás!Lesz ez még így sem,de azért kívánom,hogy ne legyen,hisz mindig vannak kivételek(én nem közéjük tartozom:)).
Egyben szeretnék nagyon kellemes húsvéti ünnepeket,sok locsolót,és még több piros tojást kívánni!
pusz

Hello Kitty írta...

Köszönjük hogy már hiányoltatok minket!
Itt vagyunk jól vagyunk csak én már estére annyira elfáradok hogy nincs erőm a gép előtt görnyedni!
Nagyon fáj a hátam ha itt panaszkodhatok ey kicsit!
Látom nálatok is zajlik az élet!
Ügyesen segítesz anyának!
A dilikhez pedig hajrá!!!!!!
Puszilunk Timcsi Kitty

Mia és Maja írta...

Itt a Húsvét, s jön a nyuszi,
Repül hozzátok egy nagy puszi,
Ölelésünk legyen Veletek,
Boldog és Áldott Húsvétot kívánunk Nektek! :)

Puszi!!!

agika írta...

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk!

Puszi:Danciék

Marietta írta...

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!:)
Puszi
Milánék

Hello Kitty írta...

Kellemes Húsvétolást kívánunk!
Puszilunk Kittyék

Kati írta...

Néha irigynek is kell lenni. :$ :P

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.