2009. március 13., péntek

Ez is az is.

Nem tudom hol hagytam abba az írást.Azt hiszem szerda este.
Bugyi nélküli bilis téma?
Ó igen akkor esett meg az eset.
Fürcsi előtt már csak egy pulcsiban rohangáltam amikor is Apa észrevette,hogy megálltam és nyögtem.
Most már tudják,hogy nem szabad kérdezni csak a seggem alá tolni a bilit.
Ugyanis éppen a bili mellé pottyantottam egy centivel.

Tegnap reggel Apa kitalálta,hogy ejtsük meg a bevásárlást.
Én persze megint jól jártam.

A szülinapomra amit a dédiktől kaptam pénzt elkölthettem.
Én választhattam amit akartam.
Az első kérésem agy talicska volt.
Aztán kipróbáltam két triciklit is,de nem jöttek be,meg amúgy is van itthon egy pár belőle.
Majd megtaláltam Fifit és az autóját Mót.
Az nagyon tetszett,le is ültem oda a polc elé és amennyire lehetett játszottam vele.
De Anya meg Apa azt mondta az rettentő drága ahhoz,hogy semmit nem csinál csak gurul.
Ott van mellette Fifi háza,vigyük azt.
Kellett vagy két három perc mire rábeszéltek.
Mondtam,hogy vigyük Fifi házát,mehetünk.

Még vásároltunk ami kellett aztán jöttünk haza.
El is aludtam és most nem kockáztattak bent hagytak az autóba.
Apa éppen akkor jött mikor felébredtem.

Bejöttünk ebédeltünk ,majd megtaláltam a Fifi házat a szobába amit azonnal szétt szedtünk,játszottam is vele,és tényleg jó,hogy ezt hoztuk el.





Azóta is ezt nyúzom.
Tegnap nem sok időm maradt a játékra mert mentünk klubba.
Nagyon sokan voltunk most,de jó volt.
Enikő óvónéni még egy ajándék pillangóval is meglepett bennünket.
Jót mondókáztunk,most már én is aktívabb voltam.
A szabad foglalkozáson,egy "új" kislány Leti megtalálta Anyát.
Egy éves lesz,apróka mert koraszülött volt,de nagyon barátságos kedves kislány.
Sokat játszottunk vele,és még haza is akartam hozni.
Most összerakták a mászókát is na az nagyon nagy siker volt.
Olyan hamar elment megint az idő,hogy csak na.
Két perc alatt rendet raktunk és jöttünk is haza.
Itthon aztán folytattam a játékot Fifivel.
Később vittünk enni PUTUJI-nak,és utána már pelus nélkül voltam de nem pisiltem be.
Ma elég korán keltem,3/4 7-kor.
reggelire csak üres zsemit kértem,mert ment a DODI(Noddy)és nem akartam lemaradni.
Ma megint nem kaptam pelust a fenekem alá.
Kétszer pisiltem be,de mindjárt szóltam is,a harmadik egy kicsi csuri volt csak és negyedszerre már előre szólta és bele is pisiltem a bilibe.
Most büszke vagyok magamra,meg Apa és Anya is büszke rám.
Azt mondják haladunk.


11 megjegyzés:

csupella írta...

Nagyon csúcs ajándékot kaptál!

csai írta...

Hihi! Üdv a klubban! Nálunk már Poppy zöldséges standja is megvan, már csak Kankalin és Viola otthona hiányzik... De most kicsit félre is tettük, nálunk most a buli a rajzolás, festés, vágás ollóval, stb!
Érdekes, az autóról én is így vélekedtem anno. :)

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Nagyon szupi a Fiffi házikója...!
Csak így tovább bilizz ügyesen!(engem nem tudnak rávenni)
Pusz:Bius

E. Jucus írta...

Húha...én is nagyon szeretem Fifit nézni a tv-ben...mindig szaladok,ha hallom,hogy az megy a mnimaxon :D
Puszilunk!

Mia és Maja írta...

Nagyon jó ajcsit választottál magadnak!:)))
Hatalmas gratula ,jó úton haladsz a szobatisztaság felé!:p:)
Millió pusziiii!!!

CsaCseLeV írta...

Annyira ügyes vagy a bilivel!
Még szép, hogy te jársz jól a bevásárlással!
Fifis ház? Szuper! A Csenge is nagyon szerette az ilyesmiket - és képzeld, a Csanu - mert tőle is ezt látja - is...
Mindig irigykedem a klubotokon!

Puszi: Csanádék.

CsaCseLeV írta...

Jaj, és nagyon jó az archasonlítgatótok! Ellpom az ötletet:)
Puszi: Vali.

Hello Kitty írta...

A kutyusod egy tündér mackó!
Nagyon irigyellek ám miatta!
Szupi ajit kaptál !Fifi nálam is nagyon menő!
Puszilunk

Bogár és Gerti írta...

Tényleg nagyon szuper ajándék :) Engem azért biztos nem tudtak volna rábeszélni, hogy megváltoztassam az elkébzelésmet :) Max, hogy vigyük mindkettőt ;)
Ügyeskedj a pisi-bili témában, mert ha nem kell pelus olyan dögös bugyókra lehet szert tenni ;)
Puszi

Kata és Tommy írta...

Látom, téged is nyúznak ezzel a "legyünk szobatiszták projectel"
:-)))
Nálunk se más a helyzet...tegnap már 3 gatyát, bodyt és zoknit mosott mosómasa 2 órán belül:-)
Szép Fifi háza, jót választottál(bár még csak egyszer láttam azt a mesét, de tetszett).
Puszillak:Tommy

Eszti írta...

Tudjuk,hogy ti már túl vagytok rajta,de tőlünk is megkaptátok a díjat!Millió pusza!
És Biusnak van egy üzenete!
Kukk be!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.