2009. február 18., szerda

Újabb játék.

Kaptam Anitától és Jucustól.
Jó kis feladat elé állítottatok!

Köszönöm!!

A játék lényege,hogy küldtek Nekem 10 szót amiről le kell írnom,hogy mit jelentenek számomra,és Én helytte adok tovább 10 szót.

Anitától kapott 10 szó:

Nyár: Szeretem, a napsütést azt nagyon.
Gyermek:Az életem!Amíg nem volt Bius addig is imádtam a gyerekeket,akkor a Patrik és a Dóri volt az életem!
Kapcsolat:Attól függ milyen értelemben?Az egyikben Apa.A másikban a Barátok.
Jövőkép: Az sosincs,a mának élek/élünk.
Tisztelet: Fontos dolog,hogy tisztelj másokat és magadat is!
Felelősség:Egyértelműen a gyermek
Könyv: Régen olvastam,mostmár...gyerek könyv jut csak eszembe.
Szerencse: Na arra nagy szükség volna most is.
Szeretet: A legfontosabb a világon!!!!
Öreg:Talán a nyugottság ami eszembe jut róla.

Jucus 10 szava:

harmónia:Nyugalom,kiegyensúlyozottság.
házasság:Nincs jó tapasztalatom,de remélem lesz.
Anyós: Erről most nem tudok nyilatkozni mert nincsen.Amikor volt,meg nem volt vele gondom.
tűz:Meleg,Imádom,főleg ilyen hideg téli estéken.
öröm:Na ebből legyen nagyon nagyon sok
autó:Szeretek vezetni,bár a jogsim csak Seregélyesig szól.
só:Függővé tett Apa.
tenger:Szeretnék eljutni még oda.
munka:Hát ez megint kétértelmű,mert a házi munka az jöhet,de ha arra gondolok,hogy újra be kell álnom a pult mögé,és ki kell szolgálnom az embereket ....elmegy az összes jókedvem.
pénz:Sok-sok-sok,meg a lottó 5-ös.Nem tudja véletlenül valaki a nyerő számokat?

Az Én 10 szavam.
Szerelem,nyugalom,élet,család,nyaralás,virág,édes,játék,telefon,fénykép.

10,mivel duplán csináltam!!
Akiknek küldöm:
Beni Anyu
Bogár Anya
Cori Anya
Csana és Csenge Anya
Emi és a pocaklakó Anya
Frenki és a pocaklakó Anya
Milán Anya
Nóra Anya
Zoé Anya
Virág,Adrien,Máté Anya

Jó szórakozást!

8 megjegyzés:

Timi írta...

Jajj, ez is megint milyen jó kis játék! Lassan jobban ismerlek benneteket meg magamat, mint a közvetlen környezetemet :D:D

köszönöm, Judit és hamarosan meg is csinálom!
puszi!

JucusMakeUp írta...

A játék tetszett, köszönjük :-) Kérnénk a tanácsodat Judit, Fannika blogjának az olvasásához! :-) köszi előre is, puszim

CsaCseLeV írta...

Köszönjük (bár most nagyon el vagyunk csúszva) - a korábbin örömmel láttam, hogy nem vagyok magányos töltött káposzta imádó!

Puszi: Vali.

CsaCseLeV írta...

Ja, igen, csak én nem látom mind a 10 szót?

P: V.

csai írta...

Köszi! :)

Nekem sikerült a videó, csak szörnyen lassú volt a feltöltés.... :p

Lindaanyu írta...

Köszi szépen pláne az új megnevezésünkt :D

Puszi

Kati írta...

De jó játék! MI mindent megtudunk így egymásról.:)

Liliána és Armilla írta...

Sziasztok Lányok :)
Köszönjük a játékokra invitálást, nagyon örültünk neki! Próbáljuk magunkat összeszedni és nemsokára ott lesz a bejegyzésbe is! :)
Jövünk hozzátok később, csak rohanás az élet :)
Puszi!
Verusék

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.