2009. január 18., vasárnap

A hétvégém.

Szombaton Apa bajnokságon volt,Mi nem mentünk vele mert Anya szerint nem bírtam volna.
Inkább elmentünk a MAMÁM-hoz,meg a PAPÁM-hoz,de azt hiszem nagyon jó volt ez így!!
Ugyanis jöttek az Uncsikáim is és elmentünk csúszkálni.


Nagyon jó volt,a legjobban azon nevettem amikor Patrik meg a Dóra elesett.

De Én is csúsztam ám.

Anya olyat talált ki,hogy tolt és a Mamival felváltva szaladtak velem.

Nagyon jó volt.
Mivel a Dédi nem messze lakik a tótól így hozzá is elsétáltunk az erdőn keresztül.

Utána vissza a Mamáékhoz,ebéd és alvás,mert jól elfáradtunk.
Nem sokat aludtam,20 percet,hát ki tud ilyenkor aludni,Én nem is akartam,de Anya erősködött.
Ébredés után ettem,aztán öltözés és megint irány a levegő,sétálni mentünk.
Mivel a kocsimat nem vittük ami a Mamiéknál volt most nagyon jó szolgálatot tett.
Mikor elindultunk még nem tudta a kocsi sem,hogy mire vállalkozik.

No nem az Én súlyom miatt,mert néha sétáltam is,de csak néha.

Ige ezért!
Akkora sétát tettünk,hogy Dóra már nem bírta,és amikor Én kijöttem Ő ült bele.

Persze ezt nem hagyhattam annyiba.

Végül a Patrik is kipróbálta.
Miután visszaértünk,pihentünk meg játszottunk,majd indultunk haza.
Jöttek velünk a Manók is,megint sokat mociztunk meg játszottunk itthon.
Ma semmi különös nem volt,itthon pihentünk.
De-öt Apával játszottam,aztán ébredés után segítettem Anyának.



A végeredmény finom lett.
Az új Fifis kirakómat is már ügyesen rakosgatom és sokat játszok vele,de a legtutibb az a bubi fújó.
Anya rájött a titok nyitjára és azóta bubiból áll a ház.
Holnap reggel 8-ra megyünk.Szorítsatok!!

8 megjegyzés:

csai írta...

Gondolunk Rátok sokat! :p

Csenge is imád a jégen... meglepő, de elsőre ráérzett, és már szó szerint keresi a jeges részeket, hogy csúszhasson!
Látom te is konyhatündér lettél! :)

Marietta írta...

Klassz nap volt nagyon. Szupik a képek.:)
NAGYON NAGYON SZORÍTUNK NEKED DRÁGA!!!!! :
Pusz Milán és Marietta

Hello Kitty írta...

Izgalmas hétvégéd volt nagyon!
Irigykedem is egy kicsit!
Mi napok óta csak a lakásban vagyunk mert nagyon hideg van kint!
Ügyesen sütizel!
Nagyon nagyon gondolunk rád holnap és szorítunk!
Puszil Kitty

CsaCseLeV írta...

No, ha legközelebb befagy, vigyetek szánkót is - nekünk nagyon bejött!
Édesek vagytok a babakocsiban. És milyen nagy segítség vagy anyának! Nem is csoda, hogy finom lett!
Nagyon szorítunk!!!!!

Puszi: Csanádék.

-krisztina- írta...

Bár már ott vagytok, de azért drukkolok!
Puszi!

csupella írta...

Ezek ám az izgi programok!

Bogár és Gerti írta...

Azt a szuper jó hvg-t :) Jég gyúrás, és még babakocsizás is :) A kis ösvényes kép nagyon jó :)

Puszi

Kati írta...

Nagyon jó lehetett!
Szegény babakocsi, tényleg "nem tudta, mire vállalkozott" ;).
Anya be mer engedni a konyhába, ha tésztával dolgozik? :o Hű, de sok az energiája, meg milyen jók az idegei! (vagy csak az enyém túl lusta? ;))

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.