2009. január 16., péntek

Fifike.

Köszönöm a sok dicséretet a videóra.
Nagyon aranyosak vagytok!

Most csak pár kép és néhány mondat mert nem nagyon történt semmi.


Vagyis annyi,hogy végre esett egy kicsike hó.Sajnos a szánkózáshoz még nem elég.
De nagyon örültünk neki és nagyra nyílt szemekkel lestük mindannyian mert óriási pelyhekben hullott.

Du-án ki is mentünk sétálni,de annyira nem jött be,inkább a kocsiban trónoltam.

Amikor Apa elkezdett bohóckodni nekem akkor már azért Én sem tudtam a fenekemen ülni.

Este meg jó kis kuckót építettem magamnak.

Ma reggel egy kicsit álmos voltam alig bírtam felébredni.Anyáék már kezdtek aggódni,hogy valami bajom lesz.
Azért elmentünk Fehérvárra pelust venni.
Ott aztán felébredtem és megjött a kedvem.
És a peluson kívül is kaptam ám még valamit.
Egy bubi fújó készüléket ami sokat nem ér mert szegény őseim így is fújhatják,de ez Nekem így a tökéletes.

És kaptam egy Fifis memória játékot is,meg egy másik puzzlet is amolyan elő szülinapi ajándékként.

Még sokat kell gondolkodnom rajta,nem tudom kirakni,de majd bele jövök.
A csomóm sajna még mindig meg van és most már vészesen közeledik a hétfő.
Reményünk már nincs arra,hogy elmúlik.
Talán ezért is a sok ajándék.

7 megjegyzés:

CsaCseLeV írta...

Nagyon szorítunk a hétfő miatt!
Olyan édes vagy a képeken - kész nagylány lett belőled, hallod-e?!

És még valami, egy kérés (bár tudom, kicsi az esély...

Barátaink vasárnap indulnak telelni, egy 17 hónapos kislánnyal (és egy pocaklakóval), a dolog az én bűnöm is, mert nekem is csak most jutott eszembe, hogy szóljak: van egy ilyen márka, és pont jó lenne utazáshoz a nagy etetőszékjük helyett (apartmanba mennek).
Szóval azt szeretném kérdezni, tudsz-e esetleg valakinek eladó hoppop márkájú székmagasítót. A 8-as úton mennek, Székesfehérvár, Veszprém útba is esik. A bolti ár elég borsos, újat nem szeretnének.

Előre is köszönöm: Vali.

ilyen : www.brendon.hu/ProductSearch/viewer.aspx?productid=199818

Marietta írta...

Mi is nagyon nagyon szorítunk neked nagylány!!!!
A videón nagyon ügyes vagy ám.:):)
Kukk be hozzánk:)
puszi Milán és Marietta

agika írta...

Szorítunk a csomó miatt!!
Szuper játékokat kaptál,bubifújom nekem is volt,de szétszedtem-azóta sem kaptam újat,pedig anya beígérte:P

Puszi:Dani

Bogár és Gerti írta...

:-D A hó nálunk sem sokkal több volt... az is elmúlt :(
Az az alvási póz meg nem semmi ;)
Puszi

CsaCseLeV írta...

Kétéves ajándékötlet: a Csenge anno gyöngyfűzőt kapott (persze nagyobb darabokból) - hihetetlen sokáig lekötötte, úgyhogy nagyon bejött.
Akkor sajna nem találtunk olyat, mint szerettünk volna, de azóta sok helyen láttam már fából készültet, amik többféle alakzatból (katica, kocka, háromszög, gomba, házikó, stb.) állnak, és épp a csöpp, ügyesedő kezekbe illenek.
Bár gondolom így is van ötlet bőven, csak úgy beugrott.

Puszi: Csanádék.

csai írta...

Huhú Drága ! Nagyon klassz dolgokat kaptál!
A csomó miatt pedig gondolunk Rátok! :)

Hello Kitty írta...

Én is imádom a bubikat!Épp a napokban került elő és fújkáltunk egy csomót anyával!
Szupi ajikat kaptál megint!
Nagyon gondolunk rátok a csomó miatt!
Szorítunk!
Puszil Kitty

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.