2009. január 14., szerda

Anya.

Most nincsen semmi baj,csak éppen én szeretnék pihenni kicsit.


Elöszőr képek.
Janikázósak.


Hát nem édesek??!!!!!




Ez pedig a pizsamás vagány nőci,motoron,szemcsibe.



Tudom,hogy minden gyerek megtanulja előbb vagy utóbb,de Én nagyon büszke vagyok rá,és imádom ahogy mondja.

Napjaink cseppet sem telnek unalmasan.

Igaz Apa du-ános volt megint,de minden du-ánra találtunk ki valami programot.

Voltunk a Manóknál,meg voltak itt Mamiék is,aztán voltak nálunk Janikáék,és tegnap meg mi voltunk a Mamiéknál.

Minden nap volt egy-egy sztori amit imádtunk.

-Reggel amikor Apa megölelt,te meg a mocin ültél éppen.Megláttad leugrottál,megfogtad a lábam és mondtad hogy:-Én is!És jött a hármasnagy ölelés.

-Evés közben játszottál egy cumival,véletlenül kiesett a kezedből,és keresni kezdted:-Hol van? mikor megtaláltad :-Ott van!

-A másikat már nem MÁSIK hanem MÁSIKAT.

-A szorult(éppen most mondtad) FOSUT.

-Mindíg jössz és húzol bennünket,JÁCUNK.

-A napokban már nem csak ANYA meg APA van,hanem ANYÁM és APÁM.Imádjuk!

-Mikor kérsz valamit és odaadjuk,mindíg mondod,hogy TÖSSZ!(kössz)

-Félsz a sötéttől és a nem megszokott zajoktól. Nem tudom miért.Bár Én is megint be... mikor a konyhában csörömpöltek a poharak,és nem volt ott senki.A szellemek biztos megint unatkoztak.Mert azóta is volt egy sztori,a konyhában lévő cd lejátszó minden éjjel bekapcsolt.Rájöttünk,hogy te programoztad be.Az volt a szerencse,hogy nem volt benne cd,mert biztos megörültünk volna,ha éjjel nekiáll bömbölni a zene.

-A kirakók már totál mennek,lassan jöhet egy új garnitúra.Majd a szülinapodra!

-A sapi nem lett meg sajnos pedig Papáék voltak bent,de nem adták le.Szomorú vagyok.Amit vettem az nagy,de tegnap megoperáltam,most türhető,legalább a fejedbe nem úgy esik bele.

-Keritől kaptál egy csomó nacit,meg kardigánt,használt de nayon szépek,meg sem látszik rajtuk.Még nagy de belenősz hamar.

-Én is vettem egyet tegnap leárazva,900Ft volt.Nem hagytam ott.

Jaj az evőkéden tegnap már tátott szájjal csodálkoztam!Annyit ettél,hogy már nekem is sok volt.

-Amit a Papa csinált kolbászt szó szerint falod,minden este azt kérsz vacsira,egy szelet kenyérrel és paradicsommal.

Egyenlőre ennyi,majd ha eszembe jut valami még ideírom.

Amúgy is megjöttél segíteni.

Most jut eszembe,hogy a hisztis bejegyzések is elmaradtak.Persze azért ez nem azt jelenti,hogy nincs is hiszti.Lehet,hogy megtanultuk kezelni?

11 megjegyzés:

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Sajnáljuk,hogy nem lett meg a sapid :(
Nagyon aranyos vagy a videón!!
Puszi

agika írta...

Sapit én is hagytam már el még a nyáron,sajnálom hogy a Tiéd sem lett meg:(

Aranyosak a Janikás képek,és a video is:)

Puszi:Dani

Bogár és Gerti írta...

Gratulálok!
Bogár sem tudja... a nevét még csak csak, de nem mondja, :-P , a címét meg tutira nem... nem is mondogatom neki... csak nem akar még taxival hazajönni ;) :-D De nagyon cuki ahogy motyogja Bius :)
Puszi

CsaCseLeV írta...

Hja, kérem, egy gyereknek nem kell hazsnálati utasítás az elektromos kütyük beprogramozásához...
Nagyon ügyes vagy, és milyen édesek a képek!
Bizony, a hiszti ilyen, ha az ember belejön, már eszébe sem jut a nap végén, hogy olyan is volt...

Puszi: Csanádék.

BebeBaba írta...

De jó, hogy újra hallunk rólatok! Tudjuk, hogy ez a mi sarunk, de megígérjük, jönni fogunk! Nagyon sokat nőttél, és egyre szebb vagy, Bius!
Puszilunk Titeket:Bebe és Etoci

csupella írta...

Nagyon vagany vagy!es ugyesen kimondod a nevedet.Gratula!
A kozos oleles nagyon boldog pillanatot okozhat mindannyiotoknak.EN is szoktam csinalni:)

Liliána és Armilla írta...

Sziasztok!
Végre eljutottunk, elsőként hozzátok!
Nagyon szépen köszönöm mégegyszer a névnapi megemlékezést, drágák vagytok!
És mekkorát nőttél 2 hónap alatt Bius! És milyen ügyesen el tudod mondani hogy hívnak és hol laksz!
Nagyon ügyi vagy!

Jövünk innnetől hozztok rendszeresen és remélem hamarosan mi is tudunk bejegyzést írni...

Sok puszi Nektek!
Verus és Lilike

Sajtós Zoé írta...

http://zoecica.blogspot.com/
Itt megtaláltok.
Sajnáljuk a sapis dolgot!
Puszi: Zoé

Kati írta...

Édesen mondod a nevedet. Ezek szerint már te sem vesznél el.;)

Hello Kitty írta...

Biusom nagyon vagány vagy a napszemcsibe!
Anyáék nagyon ügyesek hogy megedződtek hiszti ügyben!
Édesen mondod a neved nagyon gratula !
Most már elhagyni sem lehet!!!
Puszil Kitty

Kata és Tommy írta...

Drága Biusom!
Annyira nagyon ügyes csajci vagy, hogy csak ismételni tudom mindig magam.
Előttem jársz és bizony már nem egy orrhosszal, hanem vagy 10 lábbal:-))))))
Ha végre sikerülni fog nekem is elmondani a nevem, biztosan a következő az lesz, hogy a Te nevedet tanulom meg....
Puszillak:Tommy

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.