2008. december 20., szombat

Lady.

Mint látható,nagyon belejöttem az orrszívásba.
Fifi már jól van és Én is joban vagyok.
Köszönöm a gyógypuszákat,biztos azok segítetek.

Ma de-öt Anya mézest csinált.A receptet Csengééknél olvasta.Köszönjük!
Finom lett!

De-öt csengettek.Azt hittük a Papáék jöttek,de a Postás néni hozott egy csomagot.
Nekem volt címezve.
Kibontottam.

És ez az imádnivaló kutyus volt benne.

Rögtön megmutattam neki a bicómat.

Aztán mentünk is aludni.

Így aludtam vele.
A neve Lady,és Tommy barátom küldte nekem.
Ezúton is nagyon szépen köszönöm Neki és a Szüleinek a szép meglepetést,a kedvességet és a szeretetet amit mindíg kapok Tőlük!
És persze a kutyust is nagyon szépen köszönöm!!
Imádom.
És Benneteket is!!
Később mikor már aludtam megjöttek a Papáék is.
Meghozták az "új" ágyikómat.
A Patriké volt,de Ő kapott újjat,így ezt Én megörököltem.
Miután Apa felébredt,be is raktuk és a régit széttszedtük.

Sikerült szépen berendezkednem benne.
Dórika is szanálta a játékait,Tőle megkaptam a Baba fürdős álványát,meg a Zsófi babáját,meg egy csomó ruhát hozzá,meg még jó sok mindent.
Ezeket is du-án Anya már berakta nekem a szobába játszani,és kiszanálta az Én játékaimat is mert nem férünk már el.
Du-án jött a Mónika levágni Anya haját addig Én mociztam.
Mikor végeztek akkor az Én hajamat is levágta Mónika.
Csini lettem,de Anyának folyton csak azt mondogattam,mikor ránéztem,hogy PICI.
Anya megkérdezte,hogy az Ő haja nem lett jó?
Őszinte voltam vele,mondtam,hogy NEM.
És egy videó,csak Neked TOMMY barátom!
És persze mellé még millió pusza!


12 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Drága Biusom!
Nagyon örülök,hogy örömet tudtam szerezni Neked.
Egy csodálatos kislány vagy.

Ott leszek kutyus képében veled és megvédelek, csak "vakkants" egyet.
Köszönöm a videót, annyira édes vagy.
Nagyon szép ágyat kaptál, látom,jól közel van tolva szüleid ágyához.
Ezt én egyszerűbben megoldottam, még pluszágyat sem kellett rakniuk a szobába....egyszerűen közöttük alszom....ha ki nem túrom apát :-))))))
Puszillak: Tommy

Bogár és Gerti írta...

:) Ha nem jön közbe semmi, hamarosan egy újabb csomagot bonthatsz ki :)
Remélem szereted a dalokat :-D
Puszi

csai írta...

Milyen klassz új ágyad lett... azóta már biztos ki is próbáltad! Kényelmes?
Bizony nagy az öröm itthon is, ha a postás jön....

csupella írta...

Nagyon ügyi vagy orrszivás terén,de remélem nem lesz már rá sokáig szükség.
Nagyon szép kis sütiket készitettetek,szivesen kóstolgatnám.
Tündéri kutyust kaptál,jár érte a pusza:)
Milyen jó,hogy vannak nagyobb uncsitesok,és ilyen szupi dolgokat lehet utánnuk örökölni.
Én is már nagyobb ágyban alszom,de az enyém is anyáé mellett van még mindig:)
kellemes ünnepeket!!
Sok puszi

Kati írta...

Nagyon jó az új ágyikód. Igazi "nagyos" már. :)
A sztorik is nagyon aranyosak.

CsaCseLeV írta...

Köszönjük szépen a karácsonyi köszöntőt! Szép, angyalkaváró álmokat az új ágyikódba!
Boldog karácsonyt: Csanád, Csenge, Vali.

...Karácsony készűl, emberek!
Szépek és tiszták legyetek!
Súroljátok föl lelketek,
csillogtassátok kedvetek,
legyetek ujra gyermekek
hogy emberek lehessetek!...

...Olyan jó néha angyalt lesni
s angyalt lesve a csillagok közt
Isten szekerét megkeresni.
Ünneplőben elébe menni,
mesék tavában megferedni
s mesék tavában mélyen, mélyen
ezt a világot elfeledni....

/Wass Albert/

Kata és Tommy írta...

Nagyon szépen köszönjük a szép karácsonyi köszöntőt!
Mi is kívánunkáldott és békés karácsonyi ünnepeket:

Donászy Magda: Karácsony délután

Karácsony délután
lassan jön az alkony.
Kíváncsiság bújkál
minden gyerekarcon.

Végre sötétedik…
hamvas lesz az este.
Bodri velem együtt
figyel minden neszre.

Mikor szól a csengő,
az ajtó kitárul,
piros alma nevet
rám fenyőfárul.

Tudom, az erdőből
édesapám hozta,
a diót meg anyám
be is aranyozta…

Azért olyan kedves,
azért olyan drága,
meghatottan nézek
apára…anyára.
Tommy és Tommy, valamint Kata és Kata :-)

csai írta...

Dsida Jenő:
Itt van a szép karácsony

Itt van a szép, víg karácsony,
Élünk dión, friss kalácson:
mennyi finom csemege!
Kicsi szíved remeg-e?

Karácsonyfa minden ága
csillog-villog: csupa drága,
szép mennyei üzenet:
Kis Jézuska született.

Jó gyermekek mind örülnek,
kályha mellett körben ülnek,
aranymese, áhitat
minden szívet átitat.

Pásztorjátszók be-bejönnek
és kántálva ráköszönnek
a családra. Fura nép,
de énekük csudaszép.

Tiszta öröm tüze átég
a szemeken, a harangjáték
szól, éjféli üzenet:
Kis Jézuska született!


Békés, boldog Karácsonyt Kívánunk az egész családnak! :)
Szabóék :)

JucusMakeUp írta...

Halld a csengő szép szavát,
Mily vidáman száll!
Fényes titkok ajtaját
Nyitja, nyitja már,

Tárul ajtó, tárul szív,
Zendül a szoba:
Tündökölve ott virít
A karácsonyfa!
Boldog Karácsonyt kívánunk :) Puszi: Coriék

-krisztina- írta...

Álmodik a fenyőfácska
odakinn az erdőn.
Ragyogó lesz a ruhája,
ha az ünnep eljön.
Csillag röppen a hegyre,
gyertya lángja lobban,
dallal várják és örömmel
boldog otthonokban.
Legszebb álma mégis az, hogy
mindenki szívébe,
költözzék be szent karácsony
ünnepén a béke.

(Fésűs Éva)

Békességet, meghitt ünnepeket és sok ajándékot kívánunk az egész családnak!

Szarvas Family :)

Hello Kitty írta...

Évente egyszer, egy csodás téli éjjel, bűvös, titkos álmok suhannak a szélben! Mindenki házába boldogság költözik. Szívünk örömmel megtelik! Boldog Karácsonyt!

Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánunk!
Sok sok ajit a fa alá!!!!

Tóth család

Marietta írta...

Szálljatok le Betlehemi Angyalok; zörgessetek meg ma minden ablakot. Házikóba s palotába örömöt vigyetek; Boldog, Békés Karácsonyi Ünnepet!
Puszi Milán és családja:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.