2008. november 1., szombat

Anyatejes nap és a Tokodi messzi Papánál.

Csütörtökön nem volt átlagos napunk.
Korán keltem korán elaludtam délben,ésfél kettőre mentünk be a faluba,mert a Védő nénink Anyatejes napot rendezett nekünk,cicizősőknek.
Nagyon nagyon jó volt.
Volt egy kis beszéd is ami minket gyerekeket annyira nem érdekelt,mert zajongtunk,aztán felléptek az ovisok is,nagyon szép dalokat és verseket mondtak,aranyosak voltak.
És a a végén cicizési időrendbe szedve kaptunk ajándékot is.
Uánna volt nagyon sok finom kaja,süti,volt egy bácsi a Hippesektől is akitől kaptunk füzeteket meg előkét,tollat.
Aztán szabad foglalkozás volt.Fent rohangáltunk a színpadon.Nagyon jó volt,nagyokat kacagtunk.
Aztán mikor bele untam hazajöttünk.
Kibontottuk az ajit,és egy puzzle volt benne.Nem is akár milyen!100db-os és Én vagyok rajta Anyával.Még nem raktuk össze,de meglesz az is.
Nem sokáig szívtuk az itthoni levegőt,mert mentünk be Fehérvárra vásárolni.
Megint kaptam ezt azt,és már azt is tudom,hogy mit fog hozni a Jézuska nekem.
Este Apával biliztem.

Ééééés sikerült!!Belepisiltem!!
Volt nagy öröm és dícséret!


Reggel korán keltem,de nem bánták Anyáék,mert így hamar össze tudtuk kapni magunkat,és amúgy is nagyon Apás reggelem volt.Mindent Apa csinált,és nem ellenkeztem,sőt szeretgettem Apát össze vissza.
Miután összekaptuk magunkat indultunk Tokodra a messzi Papához.
Útközben aludtam egy keveset,mielőtt odaértünk akkor ébredtem fel.
Papa már várt bennünket.
Most Apa Keresztszüleinél lakik a Papa,úgyhogy velük is megismerkedtünk,de de-öt csak az Öreg keri volt otthon.Így most már ismerem a másik Öreg Kerikémet is.
Mindenki nagy megdöbbenésére az első perctől kezdve olyan jól éreztem magam mintha csak otthon lennék.Még puszát is kapott mindenki.
Persze,hogy jó volt,hisz Öreg Kerinek 5 unokája van,és válogathattam a játékok közt.
Egy repcsit kaptam is rögtön ajiba.Később meg egy pólót,Papától meg egy csini melegítőt.
Ebédeltünk is nagyon finomat,jó sokat ettem.Aztán még sütiztem is,meg csokiztam is,meg még banánt is ettem.
Nagyon jól el voltam,játszottam,és persze mindenki az É kedvembe járt.
Később megjött Öreg Keri Apu is,de tőle azért már tartottam.Csak akkor bátorodtam fel mikor megjött a két unoka Réka és tesója Bálint .
Rékával labdáztam,Bálintot meg minden áron meg szerettem volna dögönyözni de nem engedték mert aludt.
Hamarosan indultunk is haza,mert időbe haza kellett érni.
Hamar bevágtam a szunyát az autóba,de egy nagy fékezésre ébredtem és nagyon megijedtem,meg mérges is voltam,hogy felébresztettek.Sírtam is rendesen és csak akkor hagytam abba,mikor Anya kivett az ülésből.Aztán meg is álltunk,mert jött a szag is a pelusból.Csere,aztán vissza az ülésbe és bőgés tovább.
Anyának sikerült leszerelnie a zenékkel a telóján,így vissza szunyáltam.
Azt már csak későbbiekben tudtam meg,hogy a nagy féknél valami gigszi történt mert utána majdnem nem tudtunk bevenni egy kanyart mert nem fogott a fék.De Apa ügyes volt,és Istenke is velünk volt,így nem lett semmi gond,és mire hazaértünk a fék is helyre állt.

Hazaértünk,becuccoltunk ettünk,aztán Apa lelépett focizni Anya meg úgy döntött,hogy megnézzük mit fogok kapni a Jézuskától.
Kipróbáltam.Nagyon tetszik.
(Tudom,hogy nem lenne szabad,de kíváncsi voltam,és elég drága játék volt,meg kellett nézni meg van-e hozzá minden.És amúgyis olyan jót játszott vele.(ANYA))
Este fürcsi,igaz Apát hiányoltam,de utána 9-ig játék meg cicizés az ágyban.
Anya előbb aludt mint és,és mikor a fejére ugrottam,úgy döntött ideje nekem is aludnom.
Nagyon szépen köszönjük a sok jókívánságot amit Janika barátomnak írtatok.Áttadtuk nekik.
Már jobban van,de sajnos estére még mindíg belázasodik,így nem jöhetnek haza.
Reméljük hamar ez is elmúlik és újra itthon lesznek.
Még mindíg millió gyógypusza Neked Janika!!

8 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nagyon szép napotok volt.:)
Hatalmas gratula a bilikézéshez!:p:)
Jaj,ezt a konyhát nézte ki anya is nekünk,de lehet,hogy elektromos motor lesz belőle...:o;)))
Még nem tudják eldönteni..:o

Küldjük a gyógypuszikákat Janikának!:)
Szép vasárnapot Nektek!:)
puszika!!!

Kata és Tommy írta...

Nagyon ügyesen bilizel, és látom az újság kell neked is,mint a nagyoknak.
Az a konyha...szuper. Hmmmmm...egy kis kakajóóóóóóóót majd csinálsz nekem is ? :-)))))))))))
Puszillak:Tommy

Hello Kitty írta...

Barátosném gratula a bilibe pipihez!
Nagyon ügyes vagy !
Elmondod majd nekem is a titkot?!
Nagyon szép az ajid!
Az Elmot és is karira kaptam volna de ....
Tudod hogy van ez!
Puszika Kitty

Névtelen írta...

Nagyon szupi ez a kis babakonyha! Azt hiszem, igazán aranyos ez a jézuska! A bilizéshez pedig gratulálunk!

CsaCseLeV írta...

Ejha! Nálatok ilyen szépen ünneplik az anyatejes babákat? De jó lehetett! Nálunk kisebb a hangja. És kiraktátok már az ajándékot?
Nagyon jók a képek, bilizős, papázós, babázós - édes vagy!
Na de a nagy ajándék! Anyaaaa! Azért gondolom lesz még olyan a fa alatt, ami tényleg meglepi lesz.
És hogy sikerült eldugni, nem kereste?
Puszi: Csanádék.

CsaCseLeV írta...

Ó, elfelejtettem: és hol lehet ilyet kapni? Nagyon jó! Bár egyelőre mást terveznek az angyalkák, deháááát...

Rebeka és Annabella írta...

Mennyire ötletes ajándék a puzzle rólatok! Anyud biztos bekeretezi, ha egyszer kirakjátok.
A bilibe pisiléshez gratulálunk!

Hajni és Rebus

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Klassz ajcsit hoz neked a Jézuska :) Anya nekem is iylet nézett ki,de aztán megbeszélték apával és majd jövőre,mert még kicsi vagyok hozzá.
Janikának jobbulást,reméljük már otthon vannak!
Örülünk,hogy nem esett semmi bajotok!!!!!!!
Puszi

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.