2008. szeptember 30., kedd

Vidám nap.

A mai napom igen csak vidám hangulatban telt végre.
A reggel a szokásos volt,de-öt viszont kint voltam az udvaron egyedül!Na persze azért a vigyázó szemek mindig rajtam voltak.
De nagyon jól el voltam,bicóztam,motoroztam,taxiztam,néha bementem levizitáltam az Ősöket aztán már szaladtam is tovább.
Végre teljesen készen van a felújítás,már amit most megakartak csinálni.Végre rend van!!
Déli alvásom ma két részletben történt,ugyanis miután Anya letett,negyed óra múlva már meg is ébredtem így vissza altatott.Ebben is ismét változás van,ugyanis vissza könyörögtem a cicit.Így délben és este cicizhetek de sajnos a reggeliből nem engedett Anya .
Miután felébredtem,még mindig megmaradt a jókedvem,játszottam,kikísértük Apát,aztán megint játszottam,és csengettek.
El sem tudtuk képzelni ki lehet az.Adri jött a barátnőjével.A suliba újságot gyűjtenek,és jöttek érte.Be is hívtuk Őket és itt is maradtak velem játszani.
Nagyon jól összebarátkoztunk.




És mivel Adri húgát Klaust is mostanában nagyon sokat emlegettem megbeszélték,hogy később mi is átmegyünk hozzájuk.
Úgy is volt.Igaz út közben mindenkivel összefutottunk,így még egy pár traccspartit is lebonyolított Anya.Az 5 perces útból lett fél óra.Mérges is voltam mert alig vártam már,hogy oda érjünk.
Jaj és,hogy milyen jó volt náluk.Annyi de annyi játék meg jobbnál jobb plüsik,és még egy tengeri malac is....csak áradozni tudok.Klassz volt,remélem máskor is megyünk.
Mire haza értünk már jó fáradt voltam még enni sem nagyon akartam.Gyors fürcsi és megint fél 8-kor alvás.

6 megjegyzés:

Hello Kitty írta...

Itt vagyunk és pótoltunk!
Útólagos boldog hófordulót kívánunk Biusom!
Nem semmi hogy milyen mozgalmas napjaid voltak vannak!
Szóval újra cicike ! Ez igen!
Örülünk hogy tudtunk segíteni a kakaózás terén!
uzka Kitty

Csanád, Csenge, Vali írta...

Még sok-sok ilyen napot zsinórban! ha jól olvasom, nem is volt sírás! Ügyi vagy!
És gratula a befejezéshez! Végre anya is kifújhatja magát, jöhet a megérdemelt pihenés!

Puszi: Csanádék.

Kata és Tommy írta...

Nagyon ügyes vagy Bius!
S ha ilyen kitartó maradsz, hidd el, a reggeli cici ügy is el lesz intézve.
Simán :-)))))))
Örülünk, hogy sikerült befejezni őseidnek amit szerettek volna.
Jöhet a megérdemelt pihenés...ha megengeded Nekik:-)))
Puszillak:Tommy

Liliána és Armilla írta...

Micsoda megkönnyebülés, h kész a kégli! Gratulálunk és képeket is szívesen néznénk! ;-)
Puszi,
Lilike&Verus

Emi és Laci írta...

Bár, nagyon megkésve, de azért Boldog Hófordulót kívánunk! Látom te is nagy dumás lettél, már nagyon sok szót megtanultál!
Puszi: Emi cica

agika írta...

Mi is nagyon kíváncsiak lennénk milyen lett a felújítás után a lakás:))) Biztosan nagyon szép,végre pihenhetnek anyáék,és minden visszaáll a régi kerékvágásba;)

Puszi:Dani:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.