2008. augusztus 6., szerda

Építkezünk!Vagy inkább rombolunk??

Már megint van egy kis lemaradásom.
Sajna nem nagyon érünk rá most a gép előtt ücsörögni,mert folyton jövünk,megyünk intézkedünk,pakolunk,rakodunk,törünk,zúzunk,bontunk,építünk.
Röviden ennyi,de azért egy kicsit részletezném az elmúlt napokat.

Hétfő.
Apa még aludt de-öt de nagyon hamar eltelt a de-öt,ugyanis füvet nyírtunk Anyával.Jól el is fáradtunk,meg melegünk is volt,úgyhogy munka után nagyon jólesett egy közös zuhanyzás.
Ébresztettük Apát,Én meg váltottam és elaludtam.Mikor ébredtem,még szusszanásnyi időt sem hagyott Anya máris kocsiba rakott és mentünk a Papiékhoz.
Nem voltunk sokáig mert csak vittünkát valamit,és Apa meg a Tomi bácsival voltak az új ablakért de kulcsuk az ugye nem volt.Így mikor Apa telózótt,hogy hamarosan oda érnek Seregélyeshez,mi is indultunk haza.
Kipakolták a cuccokat amiket hoztak,ettünk,majd ismét útra keltünk.
Először úgy volt,hogy mehetek Én is,de Anya meggondolta,hogy úgysem bírnám,és a Mami úgyis szabin van,meg nincsenek ott a Manók sem,így lepasszoltak Maminak.
Mit ne mondjak sokkal jobban jártam!Nagyon klasszul éreztem magam.Mami kényeztetett,játszott velem,bohóckodott nekem,kukuccsoltunk,voltunk csavizni is,szóval eszméletlen jó volt.
Anyáék jó későn jöttek értem,de semmi gond nem volt velem.
Azért a beígért ajikat bezsebeltem ám.Kaptam egy Fecsegő telefont,zsír krétát és vízfestéket.
Az éjszakám jól 1-2 ébredéssel de cici mentesen telt.

Kedd.
Kivételesen az egész napot otthon töltöttük.
Apa nekiállt szétbombázni a spájzot ami a konyhához lesz csapva,kivette az ablakot,Anya meg nyírta a füvet,meg vasalt,pakolt.Mindegyiknek besegítettem,kotnyeleskedtem egy kicsit.Nem értem miért de nem rajongtak az ötleteimért.
Du-áni alvásom siralmas volt.20 perc után felébredtem és csak hisztiztem,de vissza nem aludtam.Az egésznek az lett a vége,hogy Anya berakott az ágyamba hátha lenyugszom.Negyed óra után már nem bírta hallgatni,megsajnált és kivett.
Megszeretgetett,Én megnyugodtam és minden oké volt.Pláne mikor kimentünk kinyitni a nagykaput,és lám ki jött épp autóval??PAPA meg a MAMA.
Nagyon megörültem és ahogy észrevettem Anya is.
Papa meg Apa berakták az új ablakot addig Mami vigyázott rám Anya meg be tudta fejezni a vasalást és rendet rakott utánam.
Olyan jó kislány voltam,hogy Papáék el sem hitték,hogy hisztiztem.
Aztán mikor elmentek elaludtam,és az őseim dolgoztak tovább.
Mivel csend volt,sikerült 1 órát aludnom.
Az esti elalvásom ki is tolódott 10 órára.

Szerda.
Ma reggeli után Anya felöltöztetett csinibe,megint autóba ültünk és mentünk mázsállásra.
Ott volt az összes kis barátom.Janika,aki rögtön kiabált,hogy BI BI BI,(ez Én volnék)és még puszát is kaptam tőle.És ott volt Ivi barátnőm is akivel sajna elég keveset találkozunk,de ha igen akkor jókat mókázunk.
Volt ott még egy kisfiú Bence aki velünk egy idős,még Ő is beszállt a buliba.
Elég sokat vártunk de nagyon jól eltöltöttem az időt.Sokat szaladgáltam,barátkoztam a gyerekekkel,dumálgattunk,nevetgéltünk.
A Védő néninél is nagyon okosan viselkedtem,pedig Anya azt hitte sírás lesz mert régen voltunk.
A súlyom 9,54kg ami Anya szerint jó,mert ugyan a másfél hónappal ezelőttitől,csak 10 dkg-al több de a betegségnél nagyon sokat lepasszoltam,és legalább azt vissza szedtem.
A hosszommal nincs gond 3 cm-t nőttem most 81cm vagyok.
És Éva néni tudott egy jó hírt is mondani,ugyanis Anya el volt tévedve kicsit.Azt hitte,hogy most fogy kijönni a 20 fog,de nem most csak 16-nak kell.
Úgyhogy büszkén jelenthetem,hogy egyenlőre teljes a fogsorom.
Egy rossz hírt is mondott Éva néni,hamarosan megkapom a 18 hós oltást.Azért ebben is van valami jó,utána békén hagynak egy darabig ezzel.
Dél volt mire haza értünk el is aludtam.
Megint csak kicsit aludtam 40 percet.
Ebédeltünk,és capuccinóztam is.Anya adott habot,de annyira ízlett,hogy nem tudott lerázni.Odaadta a kanalat,Én meg nyúltam bele a pohárba és ittam ki a kanálból a fincsi capuccinót.
Majd Apa elment dolgozni,mi még játszottunk meg pakoltunk,aztán útnak indultunk.
Bementünk Keriékhez,ott játszottunk,aztán mentünk a Mamiékhoz,jöttek a Manók is és Ők ott is alszanak náluk.
Ott voltunk du-án,meg a Dédiéknél,meg még boltba is voltunk.
Megint volt egy jó du-ánom.
Hazafelé elaludtam és elég nyügin ébredtem.
Kajáltunk,fürödtünk,kajáltunk és 9-kor elaludtam.

Egyre több szót ismételek.Vannak olyanok is amikor valami hasonlót válaszolok mint amit kell is,és még azért is megdicsérnek.
Amikor a Mamival voltam a Dédiéknél megtanultam,hogy DÉDI.
Mondom a KEKSZ-et is,a kulcsot-KUU,a kell-et -KEE is.
Most már nem aggódik Anya.

Köszönjük a kedves hozzászólásokat,nagyon aranyosak vagytok!!!!


És megint kaptunk vissza jelőlést.
Coryéktól:
Visszajelöljük Biust és Anyukáját, mert nagyon megkedveltük őket. Igazi kis nőci már most ez a kiscsaj, és nagyon okos. Nem utolsó sorban pedig szeretjük olvasni őket, a mindennapjaikat. Jó volna egyszer találkozni velük, mert nem laknak messze tőlünk. Köszönjük, hogy gondoltatok ránk :)


Zoétól:
2. Bianka: Őt már nagyon régóta ismerjük igy a naplójukon keresztül. Nagyon szép és aranyos csajszi ő is. 3 nap van köztünk,és ők voltak az elsők akik irtak a naplónkba hozzászólást.

Köszönjük szépen!Nagyon aranyosak vagytok!!

5 megjegyzés:

Csanád, Csenge, Vali írta...

Anyáéknak jó munkát kívánunk, neked pedig még több mondanivalót! Nagyon ügyes vagy, hamarosan úgy megered a nyelved, hogy nem győzik hallgatni!

Puszi: Csanádék.

Rebeka és Annabella írta...

Meglepi!!!

Hajni és Rebeka

Kati írta...

Micsoda mozgalmas napok!
Anya azért érti, hogy anyukád miért örült meg a mamiéknak. ;)

csupella írta...

Nagyon ugyes vagy,hogy jokislanykent viselkedsz,mig a tobbieknek dolguk van!!
Gratula a meretekhez!!
Pusz

agika írta...

Mozgalmas napjaitok vannak,látom nem hagyod Anyáékat unatkozni;)

Nagyon ügyes vagy hogy ennyi mindent mondasz már;) Én inkább csak mutogatok:P

Puszi: Danci:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.