2008. augusztus 3., vasárnap

Megvagyunk!

Köszönjük a kedves hsz-okat,nagyon édesek vagytok,és Mi is szeretünk benneteket!!


Most nem részletezünk semmit,mert hosszú volna.
Jól vagyok,csak a fogmanók gonoszkodnak megint.
A de-öttöket játékkal és főzéssel,meg csavargással töltjük.
Anya csinált só-liszt gyurmát és gyurmáztunk,


voltunk a Szilvikénél,szülinapjára felköszönteni,
voltunk Janikánál ahol ismét nagyon jól éreztem magam,és fel is töltődtem ismét.
Voltunk a Mamiéknál,ott voltak a Manók is,ott is szupi volt.
Voltunk játszóterezni,boltba,Anya volt munka helyén.
Nagyon sokat loccsanunk a medencébe és egyre jobban élvezem.
Közben azért Anya meg Apa már nekiláttak a pakolgatásnak és hamarosan kezdődik a felfordulás nálunk.



Ami nekem nem annyira jó,az az,hogy Anya úgy döntött leszoktat az éjszakai cicizésről.
Kitty barátnőm már sikeresen leszokott,így Anya is kedvet kapott,hogy kínozzon engem.
Sikerül is neki,mert már 3-dik napja gyűrjük egymást és az utolsó éjjel csak 2-szer sírtam fel,de nem ciciztem.


Tanultam nagyon sok újat is.
Amikor pénteken mentünk be a Papiékhoz mondtam,hogy KICICA - kis cica.Anya ugyan azt hiszi ez véletlen volt de neeeem,tudok Én beszélni csak nem akarok.
Mondtam a KAKAS-t is,de azt is csak egyszer,nehogy sokat várjanak tőlem.
Ha Anya megkérdi segítsen-e Én ügyesen mondom,hogy SEDÍ.Ezt sűrűen használom.
A tessék TEE,és a köszönöm KÖÖ szavakat is akkor mondom amikor kell.
Ismét mondom a PÁPÁ-t,és a BABA-t.
Elég sok szónak ismétlem az elejét de csak akkor amikor Én akarom,ha vissza kérdeznek,vagy Anya dicsekedni akar velem,hogy miket mondok akkor azért sem mondom.

9 megjegyzés:

agika írta...

Nagyon csini vagy a ruhádban,jó lett a blog új arca:)) Ügyes Anyud van:)))

Én sem mondom sűrűn a szavakat,főleg akkor nem ha Anya vagy Apa kéri:P

Puszi:Danci:)

Kati írta...

A nyarak már csak ilyenek. Csavargósak, elfoglaltak vagyunk. Majd ősszel gyakrabban jelentkeztek, igaz?;)
Nagyon ügyesen beszélgetsz már. :)

Rebeka és Annabella írta...

Sziasztok lányok!

Géphez jutottam egy kis időre, a mienk sajnos még mindig nem működik.

Köszönjük szépen a kedves szavakat, meg ezt a kedves díjat!
Aranyosak vagytok nagyon!
Csodaszép Bius ebben a fehér szoknyácskában!!!

Sok-sok puszi Nektek!

Hajni és Rebeka

Toto és Nyucka írta...

Atyáááááááááááááám!
Majd kigúvadt a szemem, amikor megláttam a új nyitó képed:-)
Mit hallok? Nem kapsz elég cicit?
Pakolj s már indulok is érted:-D
Szépen sok mindent mondasz....no de nőből vagy...nemhiába....:-) :-)
Puszillak :Tommy

Névtelen írta...

Drágám,úgy látom,hogy egyre jobb választás vagy:-)
Büszke vagyok,hogy Te vagy a menyasszonyom:-)
Képzeld elég sok szó nálam is így cseng:-)
Mi igazán összeillünk,és Én épp tegnap gyurmáztam a nővérkémmel:-)
Pusza,picibence

Névtelen írta...

Hú valamit elrontottunk,mert nem írta ki a nevünket:(
Pusza,picibence

csai írta...

Jaj de szép vagy ebben a ruciban! :) Igen, ez ismerős, Csenge sem mutatja meg, hogy mit tud, ha kérem, bezzeg magától, csak úgy produkálja magát! :D

Sajtós Zoé írta...

Nagyon ügyi vagy!Köszönjük a dijat,és mi is hagytunk egy kis meglepit nektek a babaszobásnaplónkban:-) Puszika

Csanád, Csenge, Vali írta...

Óóó, kis tündérke! Csodaszép vagy! És milyen ügyesen gyurmázgatsz - ez igen! A szókincsedről nem is beszélve . Anya! Addig örülj, amíg keveset gagyog - utána le sem tudod majd lőni! Na persze, az is tök jó lesz majd!

Puszi: Csanádék.

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.