2008. augusztus 1., péntek

Ismét egy.



Megint volt egy kedves kis Barátunk,Nővérkéje és Anyukája aki jelőlt minket.


Csanád,Csenge és Vali.


Köszönjük szépen!




Amit írtak:

- küldünk egy új kis barátnőnknek, Biusnak is. Őket nemrég ismertük meg - különös véletlen folytán egy másik, régi kedves lányka "helyére" léptek be, majdnem ugyanakkor, amikor elbúcsúztunk tőlük. Ráadásul ők laknak a legközelebb hozzánk. És még szopiznak is, a képek alapján pedig hasonlóképpen imádja a macskákat, mint én...

Ezzel meg is ragadom az alkalmat,hogy ismét tovább küldjem 5 kisbarátomnak!

Cori.
Egy kis tüneményes csajszi,és nagyon ügyes.
Anyukája Judit nagy szeretettel ír róla és nagyon sok mindent megtesz azért,hogy Corinak mindene meglegyen.
Szeretjük olvasni Őket,és nézni a jobbnál jobb videókat amit Judit készít.

Rebeka és a még pocaklakó kistesó.
Rebus egy igazi kis tündér csajszi.
Egy szépség verseny hozott minket össze,és azóta is olvassuk Őket.
Nagyon tüneményes lányka mindenkit elkápráztat.
Persze Édesanyjának is nagy szerepe van ebben.

Lilike:(Várva várt Lilikénk)
Sajnos Ők csak ritkán írják a naplót,de azért mindig pótolnak,így Mi is mindig mindent tudunk Liliről.
Az a mosoly a kicsi arcán,és a jókedv,cserfesség ami sugárzik belőle,minket is levett a lábunkról.

Milán barátom.
Már régóta nyomon követjük életüket,Milán még pocak lakó volt.Azóta egy nagyon klassz kis pasi lett,csoda szép és okos gyerkőc.
Anyukája Marietta,nagyon aranyos,végig vele izgultunk,a terhesség,a szülés és Milán betegsége alatt is.
Ami nekünk akkor nagyon jól esett,hogy SMS-t küldött akkor is amikor Milán született,és akkor is amikor a betegség után hazamehettek a kórházból.

Zoé.
Zoé akkor született amikorra Biust vártuk.
3 nap van köztük.
Az Ő naplóját a kezdetektől olvassuk.
Némi kapocs azért itt is van.Ők arra laknak ahonnét a Bius Dédszülei származnak,és a rokonaink élnek.
Zoét imádjuk,de sajnos róla is egyre kevesebbet olvashatunk.
De akkor amikor írnak,mindig meg tud lepni bennünket valami újjal.Nagyon okos kislány,Anyukája Marica viszont azt állítja,hogy sokat rosszalkodik.
De ezt mi nem hisszük el.


A Kreatív Blogger díj feltételei a következők:
-a díj logója meg kell jelenjen az oldalon a menü sorban
-az adományozót ki kell linkelni
-további 5 blog barátot kell kreatívnek nevezni és kilinkelni
-a kiválasztottaknak üzenetet hagyni

És akik kimaradtak azok csak azért,mert már olvastuk,hogy kaptak.

A sorrend most is véletlen szerű!

6 megjegyzés:

JucusMakeUp írta...

Nagyon népszerűek vagytok :-), gyertek vissza hozzánk kicsit ;) Puszi: Coriék

picibence írta...

Drágám mégegyszer köszönjük a meglepit:-)
De most kukkkkkkkkoljatok meg minket is,mert ha Te úgy akkor Én így:-)
Pusza,picibence

Mia és Maja írta...

Mi ezen nem lepődtünk meg,mert mindannyian szeretünk Titeket!:)))
Szép hétvégét kivánunk Nektek!:)
puszika!!!

Toto és Nyucka írta...

Szerintem semmi csodálkozni való nincs ezen, hogy kaptatok még egy díjtat.
Aki ilyen édesen tudja leírni mindennapjait, annak bizony jár :-)
Nagy puszit küldök Nektek:
Tommy

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Gratulálunk a díjakhoz! :) Nem is csoda,hogy megkaptátok :)
Kicsit visszaolvastunk..sajnáljuk,hogy nem volt jó időtök a nyaralás alatt,de az otthoni medencétek nagyon szupi :)
Puszi

csupella írta...

Gratula a dijhoz!!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.