2008. július 31., csütörtök

Kreatív Blogger-díj

Nagy megtiszteltetés ért bennünket!!

Emmike és Anyukája Kati,egy szép szeretet teli ajándékkal lepett meg bennünket!

Lehet,hogy más számára ez nem nagy dolog,és nem is jelent túl sokat.
Nekünk viszont igen,mert nagyon sok,kedves barátot adott nekünk ez a naplózás,akik fontosak és jelen vannak a minden napjainkban,gondolunk rájuk eszünkbe jutnak Ők vagy egy-egy történet ami velük esett meg.
Nagyon sok segítséget,ötletet szeretetet kaptunk Tőletek!!



Köszönjük Katinak és Emmikének,hogy gondoltak ránk,szeretnek minket,és a kedves gondolatokat amiket rólunk írtak.

"Bianka - egy huncut kis tündérke. Anyukája nem kertel, leír jót is, rosszat is, viszont a gyümölcs-szétkenésről, vagy az egy éjszakára jutó "jó sok" felkelésről is olyan szeretettel ír, hogy öröm olvasni. Szeretjük őket. "

Amit kaptunk az egy :Kreatív Blogger díj.













A Kreatív Blogger díj feltételei a következők:

- a díj logója meg kell jelenjen az oldalon a menü sorban
- az adományozót ki kell linkelni
- további 5 blog barátot kell kreatívnek nevezni és kilinkelni
- a kiválasztottaknak üzenetet hagyni

Nagyon nehéz ennyi kedves barát közül választani!
Ha lehetne mindenki megkapná ezt a díjat,hisz nem véletlen,hogy olvasunk benneteket.

Jelöltjeink:

Bence:
Őt mindenki Picibencének ismeri.
Ő Biusnak a Vőlegénye.Azt hiszem ez mindent elmond!!
Imádjuk Őt és a Családját is!Már többször is összejöttünk és mindig jól éreztük magunkat.
Bence egy tündéri gyerkőc,egy igazi kis huncut,imádnivaló pasi.Nem véletlen a választás.

Csenge:
A kis Mosolymanó,aki közben igazi nagylánnyá cseperedett.
Mindig mosolygós ,kedves,okos,nagylány akit szintén nagyon imádunk.
Anyukájától Anitától nagyon sok segítséget jó tanácsot kaptunk.
Megjegyzem remek Anyukának tartom!!
És reméljük egyszer végre a személyes találkozót is össze tudjuk hozni.

Dani:
Az az Danci baba.
Szintén nagyon kedves a számunkra!
Eleven,de szerintünk nagyon jó kisfiú ,nem sok gond akad vele.
Azért van amit Dani is imád.A virágok a cserepek és a virág föld biztosan a kedvencei közé tartozik.Ezen mindig jókat mosolyogtunk.

Tommy:
Pár nap van csak Bius és Tommy közt.
Nagyon szeretjük olvasni ,mert mindig sokat nevetünk amit olvasunk.
Tommy egy imádni való kis rosszcsont.
Nagyon sok dologban hasonlítanak egymásra Biussal.Pl. a cici imádat.
Mellesleg a hsz.-ek is mindig csak dicsérőek.

Kitty:
Nem régóta ismerjük,de nagyon a szívünkhöz nőttek.
Egy nyugodt,segítőkész,okos kiscsajszi .
Azért Ő is szeret rosszalkodni ahogy Anyukája írja.
Szintén van pár dolog"rosszaság"amit Ő is ugyan úgy elkövet mint Bius,de azon még Én is tudok mosolyogni.
Szeretjük Őket!!

És itt idézném Kati és Emmike szavait,mert teljes mértékben egyet értek velük!

A felsorolt kis barátok (és akik nem fértek be ) sorrendje véletlen. Az összes kis "hozzánkszólót" és anyukáját be szeretnénk írni, ugyanis már az nagy dolog és rendkívül kedves, megható, hogy idegen embereket érdekelnek a mindennapjaink. Biztosak vagyunk benne, hogy aki nem tőlünk, az másvalakitől kapja meg ezt a "szimpátia-díjat".

7 megjegyzés:

Kati írta...

Örülünk, hogy örömet okoztunk nektek! :)

csai írta...

Háát ez nagyon megtisztelő, és megható! Nagyon szépen köszönjük! :)

Toto és Nyucka írta...

Nagyon szépen köszönjük a dícsérő szavakat.
Szeretetünk változatlan felétek:-)
A blog megszünt különböző okok miatt, de nemsokára elkészül és szépül a másik, amire küldünk meghívót.
Addig is olvasgatunk Titeket!
Hatalmas puszit küldünk: Tommy és édesanyja

agika írta...

Mi is köszönjük szépen,hogy rajta vagyunk a "listán" :)))))

Köszönjük hogy gondoltatok Ránk!

Puszi: Danci és Ági:)

Csanád, Csenge, Vali írta...

Háát, akkor nem újság, de tőlünk is megy egy...

puszi: Csanádék.

Névtelen írta...

Jaj Drágám ti nagyon tündériek vagytok:-)Imádunk benneteket,köszönjük,hogy gondoltatok Ránk:-)
Sajnos kicsit bebolondult a gépünk,de hamarosan jelentkezünk:-)
Nagyon sok puszát Nektek:-)
Picibence és Melinda:-)

kis virágszál írta...

Kedves Bianka!
Nagyon aranyos vagy,hogy megemlékeztél a névnapomról. Fel is hívhattál volna,mert én már úgy sem hagyom anyut beszélni,mindig magamnak követelem a telefont. Anya új telcsiszámja:06-70-328-2502.
Fényképek vannak rólam ,de papíralapúak,mert a digitális fényképezőnk elomlott.
Apa meg nem scannali be, anya meg nem ér rá.
Gyönyörű nagylány lettél!
Millió puszika:kis virágszál

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.