2008. július 30., szerda

Hétfő,kedd és szerda.

Mivel Anyának se kedve se ideje,se lehetősége gép elé ülni,eléggé hanyagolja a naplómat.
Megint sok mindent kell így pótolni.

Hétfő:
Ez a nap a rend rakásé volt.
Kint tevékenykedtünk.
Apa meg Én füvet nyírtunk,felállítottuk a medencét,és grillen megsütöttük a húst.
Anya addig kapált és kapált és kapált.
Hétfőn este sajna Apa már kezdte az éjszakát ami engem is megviselt.Mielőtt elindult Apa ,Anya bevitt aludni,de még hallottam amikor elment és sírtam is utána nagyon.Azért Anya megtudott vigasztalni,de reggel azzal keltem,hogy megnéztem hol van Apa és szóltam is neki.
Ezzel el is érkeztünk a keddhez.
De-öt ugye főztünk,meg Anya még próbálta befejezni a maradék kapálni való eltüntetését de nem hagytam.Így inkább bent játszottunk,főztünk,tettünk-vettünk.
Aztán felébredt Apa is ,És nem sokkal utána Én is.Egy rövidke játék után már megint autóba ültünk(ÓÓÓÓ hát persze egy napot pihent)és mentünk a Dédiékhez,a Mamiékhoz,és a másik Dédiékhez.
Este mikor haza jöttünk még bemásztunk a medencébe,végre kipróbáltuk és nagyon élveztem.
Az este a szokásos rendben,korán elalvással indult.
Az éjjel viszont Anya nem engedte,hogy vele aludjak,mindig vissza paterolt a helyemre.Mikor nem tetszésemet nyilvánítottam még cicit sem adott,így volt némi csata köztünk.Aztán mivel a fogmanók is ismét gonoszkodnak kaptam nurofent,meg még Anya is megkegyelmezett és adott cicit,de azt is hozzá fűzte,hogy holnaptól bekeményít és leszoktat a cicizésről.
Azért ma reggel úgy ébredtünk mintha tökéletes éjszakán lennénk túl és egész nap imádtuk egymást.
Nem volt ám ez véletlen,szép névnapot akartam Anyának.
De-öt főzőcskéztünk,amiben Én isbesegítettem ,hogy ne keljen annyit dolgoznia Anyának.
Aztán kimentünk loccsantunk egyet.Kivittük az uszókat is,és még jobban élveztem,mert így leér a lábam és teljes biztonságban érzem magam.
Nagyon jó volt.Majd ebéd alvás.
Apa megint előbb ébredt mint Én.
Utána játék,majd ismét fürcsi,aztán megint Seregélyes Papiékhoz mentünk.
Ezután itthon ismét fürcsi most Apával,kajcsi,játék.
Az esti fürcsit is lepasszolta Anya Apának,hogy tudjon egy kicsit írogatni.
Mi azért így is nagyon jól éreztük magunkat.

7 megjegyzés:

agika írta...

Nagyon boldog névnapot kívánunk anyának!!!

Szuperek a pancsis fotók!!!:)

Puszi: Danci és Ági :)

Kati írta...

Nézzetek be hozzánk! :)

Csanád, Csenge, Vali írta...

Boldog névnapot anyának! Jó kis segítsége voltál!
Hű, micsoda hattyúd van - nagyon elégedetten ücsörögsz benne. És milyen jó anyának, hogy apa így leveszi a terhet (Biust) a válláról! Bár ha pancsival van egybekötve, az enyémet sem kell nógatni.
Nagyon jók a fotók, a legjobb a vízben körbe forgatós! Hogy élvezed!
További pancsis napokat: Csanádék.

Ui.: a gyomok sajna nálunk is nőnek...

csai írta...

Nagyon Boldog Névnapot Kívánun k Anyának!
A napló hanyagolása Nekem is nagyon megy mostanában... :S Milyen gyönyörűséges hattyód van!
Bius szívem, te kiszőkültél, mióta nem jártunk errefelé... ennyire rég lettünk volna??? :OOOOO
Apa mostanában Csengusnak is nagyon hiányzik, napközben rendszeresen kérdeui, keresi... :( De hát dolgozni meg ugye kell! :)
Puszi

Toto és Nyucka írta...

Anyának nagyon boldog névnapot utólag:-)
Már rég nem tudtalak megnézni, s most hogy látlak....gyönyörű vagy.
Nagyon jó fényképeket csinált rólad a fényképész:-)
Puszillak:Tommy

Liliána és Armilla írta...

Anyának nagyon-nagyon boldog névnapot kívánunk!!!!

Mi is köszönjük a köszöntést, nagyon aranyosak vagytok! Nemsokára jövünk aktívan a naplótokba is, csak... Na majd meglátjátok mivel telik az időnk ;)

Puszi!
Lilike&Verus

csupella írta...

Nagyon szuper lehet pancsizni.Nalunk az ido mostanaban nem engedi.:(Utolag is boldog nevnapot anyanak!
Nagyon aranyos voltal,hogy josagoddal es szereteteddel meg szebbe tetted napjat!:)
Pusz

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.