2008. július 28., hétfő

Megint...

...nagyon sok minden történt e pár nap alatt.
Kezdem a csütörtökkel.
Mivel elég pocsék időnek indult a reggel Őseim úgy döntöttek,hogy folytatjuk az ügyintézést.
Sajna egy néninek köszönhetően,aki nem figyelt eléggé a munkájára,semmire nem mentünk és még kidobtunk egy csomó pénzt is feleslegesen.
A du-án már jobban végződött,mert itt volt Janika barátom.
Nagyon megörültem neki,és össze vissza ölelgettem,szeretgettem,meg puszilgattuk egymást.
Mellesleg játszottunk egy hatalmasat és beindult a nasizás is.




Az este a szokásosan telt.
Az éjszakára meg már nem emlékszem,mert olyan régen volt.
Péntek.
Folytattuk a rohangászást,Bogárdon voltunk ahol mindenkit sikerült elbűvölnöm,és azért,hogy nekem ne keljen sokat várni,hamar megcsinálták a papírokat is.
Aztán még gyorsan Fehérvár,ott is sikerült mindent elintézni,úgyhogy hazajöttünk.
Útközben még Keriékhez bementünk,örültem nekik is nagyon,hisz már rég láttam őket.
Du-án elég későn sikerült elaludni,és miután ébredtem megint mentünk Seregélyesre,de most a Dédiéket látogattuk meg.
Sokáig ott voltunk,ettünk sütit,szőlőt,hmmm az milyen nagyon finom.
Este itthon még vacsiztam is alig bírtam kivárni míg Anya elkészíti

Szombaton,elindultunk terep szemlére,mert a fűtést,meg a konyhát akarják Apáék áttalkítani,és körbenéztünk ár ügyben.
Papit is elcsaltuk magunkkal,de nagyon jól is tettük,mert akkorákat kukuccsoltunk,hogy visítottam mint egy kismalac örömömben.Egyszóval iszonyú jól éreztem magam.
Mikor szem elől tévesztettem véletlenül Papát akkor rögtön kiabáltam is neki PAPA.Igen ilyen ügyin kimondom,ahogy Apának is APA-t kiáltok.
1 órára mentünk a Mamiért mert Ő meg dolgozott.Addigra bealudtam,de a kolléga női felébresztettek,mert kijöttek megnézni.
Aztán amikor a Mamit megláttam sikítva kiabáltam,hogy MAMA MAMA MAMA,és már ugrottam is ki Anya kezéből.
Ezután még 5-ösben elmentünk Auchanozni,és a Mamiékkal mehettem.Nem is vártuk ám meg Anyáékat,teljesen külön voltunk,és nagyon jól viselkedtem.Hát igen,csak az Őseim idegeit szeretem borzolni.
Utána még maradtunk egy kicsit a Mamiéknál aztán haza jöttünk.

Vasárnap.
Reggel kelés evés,és még egy ici pici játékra is kaptam időt aztán megint útra keltünk.
Szerintem az Én Őseim hozzá vannak nőve az autóhoz mostanában.Még jó,hogy az ágyba nem hozzák be,így van egy kis helyem nekem is.
Szóval Újvárosba mentünk Obiba.
Medencét kerestünk,de azt nem kaptunk,helyette lett lámpa az új konyhába.
Onnét egyenesen mentünk a Mamiékhoz ebédelni.
Már nem laknak ott a Keriék,de abszolút nem is hiányoltam a gyerekeket.Annyira de annyira jól éreztem magam,hogy azt elmondani nem lehet.
Anyáék ebéd után leléptek,otthagytak Mamiékkal.Aludtam egyet a Papival aztán elmentünk meglátogatni a Dédiéket.
Addig Apáék megvették a nagy medencét,meg a hozzávalókat,sőt a festékek egy részét is beszerezték.
Mire mi hazaértünk már otthon voltak Ők is.
Még játszottunk egy őrült jót,kacagtunk nagyokat,kergetőztünk,hintáztam,lógtam fejenálva,stb.
Irtó jó volt.Sajna a felnőttek előbb kipurcantak mint Én,úgyhogy véget vetettek a mókának,és hazajöttünk.
Még kint maradtunk,Anya gazolt,Apa meg velem volt,aztán Anya lelépett,Janika barátom beteg lett sajnos neki vitt Kálcimuskot.Innét is millió gyógypusza Neked Drága Barátom!!!Gyógyulj meg mielőbb,hogy újra mókázhassunk!!

Egyre jobban és többet beszélek!
A legtöbbet a magam nyelvén,de sok olyan szót amit eddig is tudtam,csak épp az elejét mondtam,most már érthetően mondom.
Így lett az
ata-APA
tata-PAPA
éta-HINTA
Egyenlőre ennyi,de lesz ez még jobb is.

Ja és most már kibújt az összes szem fogam,ezzel 16 fogú lettem.Már csak a hátsó négy örlő fog van vissza.


Éééééés van egy őrült jó dolog is nálunk,de egyenlőre még titok.
Még mielőtt mindenki kombinálni kezd,nem kis tesó lesz!!!

5 megjegyzés:

Csanád, Csenge, Vali írta...

Húúú, ne csigázzatok!!

Édesek a fotók, milyen szép lett a buborékfújós!
Hiába, a nagyszülői kényeztetésnek nincs párja! Látom, te sem vagy kivétel!
Ennyi fog?! Nekem még csak 10-el kevesebb van.
Ügyesen beszélgetsz már, nemsokára "lelőni" sem lehet majd!

Puszi: Csanádék.

Marietta írta...

Drága Bius! Előszöris nagyon nagyon szégyeljük magunkat hogy ilyen régen jártunk itt. :(:( Mostmár megpróbálunk sűrűbben is benézni.
Gratula sok fogacskához és az érthető szavakhoz:):):)Pár hét és még sokkak több szó fog menni:)
Nagyon várjuk hogy felfedjétek a nagy titkot.:)
Puszi Milán és Marietta

Kati írta...

Majd csak "leragadnak" anyáék az autóról. Addig is örülj, mert legalább visznek magukkal. Mi bezzeg állandóan itthon ülünk anyával. Főleg, hogy visszatért a kánikula.
Kíváncsiak vagyunk ám a nagy titokra! ;)

Hello Kitty írta...

Titok????
Imádjuk a titkokat!!!!
Hát a cici elvonás úgy kezdődött hogy nappal mikor téptem anyca pólóját mondta hogy nincs!Így kezdtem megszokni hogy már csak este éjjel és reggel kapom!Egy nap viszont én nem kértem az esti adagomat szépen elaludtam!Így már csak az éjjeli leszokás maradt ami kicsit nehezen ment! Sokat sírtam de egypár nap után már rájöttem hogy hiába mert nincs és inkább aludtam gyorsan vissza!Így alszom át az éjszakákat szépen!Igaz még a hajnali ébredés megmaradt de dolgozunk rajta!
Látom megint nem uncsiztál !
Imádok én is csavizni mint te!
Puszika Kitty

Névtelen írta...

Először is nagyon köszönjük azt a szép verset,amit kaptam tőletek édes kis barátném!!!!!
Én imádom olvasni azt,hogy ilyen jókedvű vagy,szuperul érzed magad mindennap!!
Jó sok km-t beleraktatok az autóba az bizti,de a lényeg,hogy mindenhol irtó jól elvoltál!
Az új hírre mi is nagyon kíváncsiak vagyunk,teljesen felcsigázódtunk!!
Puszi:Lilike

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.