2008. július 23., szerda

Haza jöttünk.

Köszönjük a sok jókívánságot,és a szorítást.
Sajnos az idő az nagyon nem kedvezett nekünk,ezért is döntöttünk ma du-án úgy,hogy megszakítjuk a nyaralást és hazajövünk.
Eddig nagyon jól éreztük magunkat,de sajnos a mai nap nagyon csúnya idő volt és sajna a folytatásra sem ígértek jobbat.

Péntek reggel 9-kor indultunk.
Balatonakarattyára mentünk.
Hamar leértünk,elfoglaltuk a helyünket,ami kicsi de nagyon jól felszerelt és kellemes környezetben.
Anya meg Apa kipakolt,És Vali aki a gondnok(mellesleg az utcánkban lakik)megmutatta nekünk az egész házat,hogy hol mit lehet csinálni.
Majd felkerekedtünk és elmentünk megnézni a strandot.
Akkor még arra gondoltunk,hogy fogunk lubickolni a Balcsiba.
Mivel a szállás a part oldalba volt,elég zűrös volt a lejutás gyalog a vízhez.Egy nagyon hosszú ócska lépcső vitt le,úgyhogy jól el is fáradtunk mire le,meg felértünk.Persze Téged végig cipelni kellett,és még az sem volt mindegy,hogy ki visz.Hát lógott a nyelvem rendesen.Visszafelé el is aludtál a kezembe.
Du-án még Apáék azért a medencét kipróbálták,és egy ici-picit t is megmártózhattál.
Meg pingpongoztunk,tollasoztunk,drats-otzunk,söröztünk,egyszóval mulattunk egy kicsit.
Az éjszaka szörnyű volt,és a következő kettő sem sikerült jobban.
Szombaton,megint csak a szállón töltöttük az időt,akkor már Mi is bemerészkedtünk a medencébe,de azért elég hideg volt a víz,és sokáig nem bírtad.

A Vasárnap is hasonlóan telt annyi különbséggel,hogy voltak vendégeink,Lilla és a szülei ugrottak be,arra jártak felénk.Egy kicsit Ők is locsiztak velünk,és beszélgettünk,Ti meg játszottatok egy jót.

Hétfőn felkerekedtünk és elmentünk Tihanyba,meg Nagyvázsonyba.
Elég jól bírtad,de nagyon fárasztó volt.
Sajna erről kép nem készült mert a gépet elfelejtettem elvinni.

Kedden a Veszprémi állatkertbe voltunk.Na ezt viszont nagyon élvezted,és hatalmas szemekkel csodáltad az állatokat.Mindegyiket meg akartad fogni,és amit lehetett,meg is simogattál.

És a mai nap,csak punnyadtunk,meg nyüsziztél,így hazajöttünk.
Kacsa báék még maradtak,mert a Lányok nem akartak haza jönni.

Amit még említeni kell,hogy nagyon sok ajit kaptál.
Először is,egy tologatós doboló figurát,egy homokozó szettet,mert ugye volt homokozó és nem volt mivel játszani.Ezt ki is használtad,sokat játszottál ott míg tudtál.Megjegyzem a szett még mindig ott van a homokozóba mert otthagytuk.
Sebaj,vagy hazahozzák nekünk,vagy jó lesz a többi gyerkőcnek.
Kaptál egy gumi valamit amit már kipurcantottunk.
Kaptál egy könyvet,lufit,buborék fújót.
Kaptál egy baba kocsit is,mert ugye nem vittük el a nagyot mert nem fért volna be,ami meg a Mamiéknál volt azt megint ezért,meg ugye azt hittük,hogy sétálni fogsz.
Tévedtünk.Kellett egyet venni,de hála találtunk egy használt boltot és ott vettünk egyet.
Ja és még egy ilyen össze esős cicát,meg hűtő mágnest is kaptál.
Azt hiszem aji ennyi.

Ja igen ugye ott voltak a lányok Adri,meg Klaus akik nagyon sokat foglalkoztak veled,aztán egy másik kislány Anna is ott volt,ő is nagyon kedves volt,és sokat játszott veled.Meg a Zsuzsa néni is sokat vigyázott rád.
Sajnos amikor a medence nyitva volt,nem mertelek egyedül hagyni,úgyhogy Apával felváltva rohangáltunk utánnad,vagy próbáltunk bevonni abba a játékba amit játszottunk.

A tanult szavak:
Háp-háp - páh-páh
egy-kettő-három - ed-ke-háo.
Beee - be (Birka)
Nagyon sok mindent utánoztál,de sajna szita az agyam.

Egyenlőre ennyi,és még a képek is felkerülnek amint lesz időm.

10 megjegyzés:

Kati írta...

Édes Biankáék!
Annyit, de annyit gondoltunk rátok, főleg ma. Tényleg. Anyukád írta, hogy nem jósoltak nektek jó időt.
És tessék! Hazajöttetetek? :(((
Látod anya? Vészbagoly voltál. Legközelebb azt kell írni, hogy úgyis jó idő lesz és kész. ;)
Ahogy olvassuk a beszámolót, te sem nagyon könnyítetted meg anyáék dolgát. :p

agika írta...

Sajnáljuk hogy haza kellett jönnötök :((
Azért reméljük a pár nap alatt jól éreztétek magatokat!Milyen sok szép ajit kaptál;))))

Elnézést kérünk hogy le vagyunk maradva,de ez a betegség elveszi anya minden idejét;)

Puszi:Danci:)

Liliána és Armilla írta...

Sziasztok!

A fene vigye el a rossz időt :-( De ez az idei nyár.. Nem lehet kiszámítani az időt :-( De így is feltaláltátok magatokat és klassz helyen voltatok!
KÉpzeljétek, mi is Akarattyára szoktunk lejárni, sógornőméknek van ott nyaralójuk!

Puszi!
Verus&Lilike

picibence írta...

Jaj Drágám,pedig úgy szorítottunk nektek:(
De ahogy olvasom elég jó napjaitok voltak:-)
És,hogy mennyi ajit kaptál:o
Hát már anya is aggodik a mi nyaralásunk végett:o
Nem is az idő,hanem az ismeretlen helyen alvásom végett:o
Köszönjük szépen Ricsi nevében a köszöntést,nagyon örült neki:-)
Pusza,picibence

csupella írta...

Szia!!
sajnalom,hogy nem volt tul jo idotok,de azert remelem igy is jol ereztetek magatokat!!
Varom a kepeket!!

Névtelen írta...

Na végre,hogy ide is be tudtunk lépni,ne haragudjatok,de eddig nem ment:-(
Nagyon át tudjuk érezni a rossz idő miatti szomorkodást,de azért csak öszehoztatok sok szuper programot!!!
Kicsit mi is félünk az időtől,de reméljük,hogy másfél hét múlva nagyobb szerencsénk lesz:-)
Puszi:Lilike

Csanád, Csenge, Vali írta...

Ó, úgy látom, azért neked még így is szuper volt a nyaralás! Megint mindenki utánad futkosott, és téged kényeztetett - megérte! És a sok szép ajándék, amit bezsebeltél! Látom, már egészen fiatalon tudod, hogy hogyan lehet elérni, hogy rád költsenek - mi lesz később csajszi...
Anyáéknak részvétem a roszz idő miatt, azért a segítségek ellenére is nehéz lehetett egy nyügis kislánykával. Sebaj, majd legközelebb ezer ágra süt a nap! (én is éppen ma gondoltam rátok, hogy milyen rosszkor van ez az egész napos eső...).
Kíváncsian várjuk a képeket, főleg az állatkerti csodálósokat!

Millió puszi: Csanádék.

Unknown írta...

Boldog Hófordulót Aranyom:-)
Légy jó:-)
Pusza,picibence

Hello Kitty írta...

Azért örülünk hogy nyaraltatok egy jót!
És hogy mennyi szép ajit kaptál!
Ez igen bizti jó kis csajszi voltál!
Utólagos boldog hófordulót kívánunk!
Puszika Kitty

csai írta...

Örülök, hogyjobban vagy Drága, és sajnálom, hogy csak ilyen ritkán érek ide, és mindenről utólag olvasok! :( :S

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.