2008. július 17., csütörtök

Pótlások.

Kedden du-án jöttek hozzánk Janikáék.
Nagyon jót tett nekem,hogy itt volt,teljesen átfordultam.Mivel Janika nagyon imád enni,engem is játszi könnyedséggel vissza vezetett a kaják csodás világába.Azóta nem hallom azt,hogy "légyszi,könyörgöm,csak egy falatot".Mert bizony azóta eszem normálisan.
A hangulatomon is nagyon sokat dobott a társasága,azt mondja Anya,hogy mintha kicsit átfordultam volna.Azóta sokat játszom egyedül,no de azért Anyán is lógok még sokat.
Valószínű már hiányzott a kis barátom társasága mert mikor megjöttek jól megölelgettem és még párszor próbálkoztam is vele,volt,hogy sikertelenül.
A lényeg,hogy szuperül sikerült a du-án.
Miután elmentek,még egy sétát is tettünk hármasban amit szintén nagyon élveztem.
Az éjszaka ismét nagy sírásos jelenettel tarkított volt,de miután Anya ismét azt a szörnyű szirupot próbálta belém tukkmáni feladtam és inkább elaludtam.

Szerda.
De-ött itthon voltunk,Anya próbált vasalni amit Én nem hagytam,inkább sokat játszottunk együtt.
Alvás után két óra körül,kimentünk a kertjét akarta Anya összerendezni,ami kisebb nagyobb megszakításokkal(szintén miattam)azért sikerült.
Apának is bent kellett maradnia kicsit tovább,de azért hamar haza jött.
Gyorsan lefürcsíztünk és mentünk vásárolni a nyaralásra.
A végére megint be lett ígérve,hogy legközelebb nem mehetek.
De hát nem tehetek róla,hogy ott mennek el a jobbnál jobb játékok mellett és nem hagyják,hogy megnézzem meg játsszak velük.Persze hogy bepipulok.

Hazafelé bementünk Mamihoz,egyedül volt.
Ettem ott is,kaptam tőle új icis üveget,és még a cicákhoz,meg a pipikhez is kivitt.

Elég későn értünk haza,de nem voltam ám fáradt.
Ettem még egy kis fagyit a játék villámmal,utána meg virslit.Élveztem,hogy sikerül egyedül és csak úgy tömtem befelé.
Kicsit túl voltam pörögve,így az alvás nehezen ment.

Ma fél 10-kor keltem.
Az egész de-ött pakolászással ,takarítással telt,Anya mindent táskákba rak és pakol ki az előtérbe.
Én is segíteni akartam neki.
Néha azért sikerült.
A maradék vasalni valót nem nagyon akartam,hogy elvasalja,de nagyon ügyi cselekkel sikerült leráznia.
Annyira,hogy el is fáradtam és 3/4 2-kor kidőltem.

Ja a zacsis pisilés nem jött össze,de már jól vagyok,Köszönöm a sok gyógypuszát,bizti azok segítettek.

Holnap reggel indulunk nyaralni,már nagyon be vagyunk sózva.
Sajna az idő nagyon pocsék lesz,de reméljük nem fogunk unatkozni.

Minden kis barátomnak,nagyon szép hetet kívánok!!

Ezúton szeretném köszönteni a jövő heti hófordulósokat ,névnaposokat,szülinaposokat!


Ma Törpusz,18-án Csenge barátnőm,19-én Kitty barátnőm,és Márk,20-án Dominika és Maja barátnőim,22-én Zoé,és Csupella,23-án Tommy barátom.
Nagyon Boldog Hófordulót nektek.

Csupella Boldog Névnapot kívánok!!(Ha most tartod,ha nem akkor is.)
20-ára Az Én Drágám Báttyuskájának Ricsinek Nagyon Boldog Szülinapot ,és jó bulizást Kívánunk!!
24-re Beninek,Nagyon Boldog ELSŐ szülinapot Kívánok!!

10 megjegyzés:

JucusMakeUp írta...

Sziasztok! Nagyon szép időt kívánunk a nyaraláshoz, és várunk vissza benneteket! Köszönjük az előre köszöntést Márk nevében :-)(Ha nekünk szántátok) :):) Puszi, vigyázzatok magatokra! Cori és Judit

picibence írta...

Drágám küldünk nektek egy zsáknyi napsütést:-)
Érezzétek nagyon jól magatokak és vigyázzatok egymásra:-)
Ricsinek átadjuk a köszöntést,köszönjük szépen:-)
Hős lovagod;Bence és családja:-)
PUSZ-PUSZ-PUSZ:-)

E. Jucus írta...

Nyaraljatok jó nagyot!Jó pihenést és sok napsütést nektek!
Puszika

Kata és Tommy írta...

Nagyon jó utat kívánunk és nagyon sok napsugaras szép napot.
Várjuk a beszámolót, sok sok fényképpel.
Érezzétek jól magatokat.
Hatalmas puszi:Tommy

Hello Kitty írta...

Nagyon jó nyaralást kívánunk nektek!
Küldjük a napsütést!
Örülünk hogy már jobban vagy és az étvágyad is javult!
Köszönjük a köszöntést aranyosak vagytok!
Várjuk a képeket és a beszámolókat!
Puszika Kitty

Kati írta...

Reméljük, azért csak megjavul az idő, legalább egy-két napra! Jó pihenést, kellemes nyaralást nektek!

agika írta...

Jó nyaralást kívánunk Nektek,várjuk az élménybeszámolót;)

Puszi:Danci:)

csupella írta...

Nagyon szepen koszonom a hofordulos es a nevnapos koszontest is!!!
Kedves vagy,hogy meg mindig gondolsz ram!!
Remelem nagyon jol sikerul az utatok,es a nem annyira jo ido ellenere szuperul kipihenitek,es kiszorakozzatok magatokat!!
sok pusz kisbaratnom!!

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Óóó ez a csúnya idő nem kedvez nektek:( De reméljük azért jól érzitek magatokat!Ha legközelebb hami gondod lenne,akkor anya tudni fogja mi a gyógyír rá(de ez ne forduljon elő többet)!Hozzánk is jöhetsz felmosni! :) :) Várunk vissza benneteket!
Puszi

csai írta...

Látom Neked is nagyon megy a felmosás! Csenge is favorizálja! Milyen könnyű dolgunk is van Anyával, Ti szépen rendet tesztek, felmostok, Mi meg csak lógatjuk a lábunkat! :P ;)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.