2008. július 15., kedd

Zacsi és a többi(Anya)

A tegnap esti zacsi nem sikerült,mind mellé folyt.
Most épp alszol,és ismét van egy alattad.A de-öttünk a zacsi hajkurászással telt.
Kaptunk,vettem 5-öt,ha egyikbe sem sikerül,feladom!!
A tegnapi bejegyzést Apával írtuk közösen,Én diktáltam Apa meg írta,mert egy perc nyugtot sem hagytál.Most ismét csak akkor ülhetek gép elé,ha alszol,vagy épp úgy látod jónak.

Ezek a fogmanók most nagyon nem tréfálnak velünk,már kezdek mérges lenni rájuk.
Tegnap és tegnap előtt éjjel is volt egy kis balhé ebből adódóan.Annyira sírtál,még a cicit sem fogadtad el(kicsit kétségbe is estem).Csak úgy nyugodtál meg,hogy felkeltünk kijöttünk a nagyszobába,és dajkáltalak.
Tegnap este már nem akartam Nurofent adni,de éjjel 1-kor mégis csak kaptál.Na azt mire beléd erőszakoltuk még az Apád is kikelt magából.Pedig Ő sokkal nyugodtabb természet.
Azért lassan megnyugodtál és rajtam aludtál el.Reggelig nem is volt semmi gond.

Reggelire már ettél jó pár falat kiflit,ÉLJEN!!!
Vettem burgonya szirmot,meg tallért mert az tegnap is csúszott,és soha nem hittem volna,hogy ilyet teszek,de legalább eszel valamit.

De-öt elmentünk a faluba,zacsiért,persze nem volt,nem is tudom Én kis naiv mit is gondoltam.
Indultunk Seregélyesre,mikor hívott a Dédi,hogy bemehetnénk mert szedett nekünk babot.
Készültünk is még nyaralás előtt hozzájuk,de ez is jó volt így.A Manókért is beugrottunk útközben Ők is meg a Keri is eljöttek velünk.
A seregélyesi gyógyszertárba megkaptunk mindent(az útra is megvettem ami még hiányzott)és mentünk Dédiékhez.
Jól elvoltatok,de ott sem hoztad a szokásos formádat,viszont ezt Dédiék nagyon megértően fogadták.
Még ott felraktam a zacsit,de csak itthon aludtál el.Ha felébredsz remélem lesz valami benne,és nem kell megint szenvedtetni.

7 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Ne idegeskedj kisbarátnőm,nekem sem sikerült a zacsis ügy,meg szerintem,ez képtelenség,hogy sikerüljön...:o:s
Mi már beletettülk a bilikémbe is,hátha folyik bele valami,de nem voltam hajlandó a PAPIJRA pisikélni...:s;)
Igy,mi is feladtuk anno...:s
Reméljük,minden a legnagyobb rendben van!:)
Sok-sok puszika!!!

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Reméljük siekrült pisilned a zacsiba!Ezek afogmanók nagyon gonoszak lettek veled,pedig nem érdemled meg,velem is gonoszak ma :(
Szép tortája volt uncsitesódnak,biztosan fincsi is volt! :)
Puszi

agika írta...

Ez a zacsis dolog nekünk is csak negyedszerre sikerült :((( Alvás után,amikor felébredtem;)))

Kitartás!!!Jobbulást kívánunk,és küldjük a gyógypuszikat!

Puszi: Danci és Ági:)

Csanád, Csenge, Vali írta...

Ó, bújj ki hamar te rosszcsont fogacska!
Remélem már tele a zacsid!

Puszi: Csanád.

picibence írta...

Jaj Drágám gyógyulj meg hamar,hisz nemsokára mész nyaralni:-)
Reméljük nem lesz gond!!!!!!
Ezek a fránya fogmanók:-S
Adok én majd nekik:-S
Reméljük a nyaralásotok jól fog telni és az idő is kedvez nektek:-)szorítunk:-)
Pusza,picibence

csupella írta...

Sajnalom,hogy nem jon ossze a zacsis dolog.Nekem szerencsem volt,mert anno egyre sikerult,de ez koszonheto a ferfiassagom alakjanak is:)
Remelem azert mar jobban vagy,es nem kinoznak a fogmanok!!
csupella

Kati írta...

Mi a célja ennek a zacskós dolognak? Valamit már hallottunk róla, de ...
Reméljük azóta minden rendben és élvezed a nyaralást!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.