2008. augusztus 11., hétfő

Játszótér.

Vasárnap reggel mikor felébredtem már csak Apa volt az ágyban.Anya lelépett főzni.Azt mondja,hogy mostanság nem tud normálisan főzni,mert Én mindig kotnyeleskedem.Ha nem a lába körül settenkedek akkor Apát piszkálom,meg csinálom a "nem szabad" dolgokat akkor azért nem tudja csinálni.

Állítólag nagyon szófogadatlan is lettem,meg süket.Persze csak úgy csinálok de ezt Ők nem tudják.

Anya már azt is mondta,hogy tiszta unokabáttyám vagyok.Hogy miért?Amikor a Patrik kicsi volt Ő sem hallotta meg ha szóltak neki valamiért.Szólhattak akár 25-ször is,megvoltak a fokozatok is,Patik,Pálfi Patrik,Pálfi Dezső Patrik.Egyikre sem hallgatott.Amikor már nem bírták akkor jött az,hogy azt mondták CSOKI.Erre Patrik már rohant is.Miután Én sem figyeltem a 26-dik kérésre sem,Anya szólt,hogy CSOKI.Szerintetek mi történt?Hát persze,hogy rögtön figyeltem.

Visszatérve a vasárnaphoz....

Apa kivitt,szokásos reggeli teendők közben megbeszélték,hogy el kellene menni venni kaját.Úgy is lett.Vettünk finomságokat,meg még a Brikoba is bementünk,valami vödrös áruért.
Ott már nem kellett a kocsiba ülnöm,hanem szaladgálhattam.Anya meg kergethetett.Nekem nagyon bejött nagyokat sikongattam,Anya annyira nem élvezte.
Du-án itthon voltunk,festettünk,kedvet kaptunk Csanádtól és Csengétől.
Anya felfújta az ugráló váramat ami megint az újdonság erejével hatott,mert nagyon élveztem.
Kiraktuk a sátrat is abban is másztam de egyedül nem annyira jó.
Megint irigykedve néztem a szomszéd néni unokáit akik olyan klasszul eljátszottak.
Oda is jöttek hozzám beszélgetni,és Anya is beszélgetett a Manyika Nénivel.
A végén annyira lógtam a kerítésen,hogy Manyika néni megkérte Anyát rakjon át,hátha elleszek.
Akkor már a lányok nem is annyira érdekeltek,mer egyből a Maszat kutyus után eredtem.
Aztán elindultunk felfedezni az udvart de Klaudia elesett,és sírt is szegény.Rögtön a Mamijához bút Én meg nem tudtam mi is történhetett.Gyorsan vissza kéretőztem Anyához.
Mint kiderült egy pici féltékenység volt az oka a sírásnak.
Hamar megnyugodott a kislány,de már nem jött oda hozzám.

Így otthagytuk Őket felöltöztünk és elmentünk sétálni baba kocsival.
Vittünk egy dinnyét Erzsi néninek.Vele is beszélgettünk egy ideig,meg jól megszeretgetett.
Aztán mentünk egy karikát sétáltam is egy kicsit hazáig.
Itthon még összerámoltuk a játékokat,meg Anya gazolt kicsit,Én meg addig sétáltam és mondtam a mondókámat.
Este hamar kidőltem,de az éjszakát ügyesen végig aludtam.

Reggel mikor felébredtem,már azért követeltem a jussomat.Meg is kaptam de Anya azzal a feltétellel adott,hogy akkor ezt betudjuk a reggelinek.
Utána már nem rakott vissza a helyemre,köztük aludhattam.Ezt legjobban Apa bánta.Lerúgtam a veséjét,eltörtem a bordáját,végig karmoltam az oldalát és mindezek fejébe még aludni sem tudott tőlem.
8 előtt mikor már végképp nem bírta arrébb paterolt de fel is ébredtem.Mérges is voltam rá,de azért hamar megbékéltem.

Reggeliztem.

De-ött kint voltunk Anya megint felépítette a játszóteremet,aztán füvet nyírt,Apa meg csinálta a vakolást.
Annyira nem szeretek egyedül játszani,így vagy Anya után mentem,vagy Apánál voltam.

Déli alvásomnál hamar kidőltem de nem nyúlt túl hosszúra,mindössze fél órás volt.
Ébredés után itt bent játszottunk még két óra hosszt aztán ismét füvet nyírtunk.

Aztán megjött Kisbarátom Janika.Szaladtam is ki elé,és ismét fantasztikus du-ánt töltöttünk együtt.

Helyettem beszéljenek a képek.

Felöltöztem,nagyon mezikének éreztem magam.


Janika kukuccsolt Anyukájával.


Birkóztunk is.
Igyekeztem menekülni,mert Én voltam alul.


Kipróbáltuk a nagy medencét is.Először félt Janika,de a végére annyira belejött,és már nagyon élvezte.Nekem előbb ki kellett szállnom,mert már lila volt a szám Anya szerint.


Aztán következett a hinta.

És azt is megmutattam az Én Drága Barátomnak,hogy hol szoktam lesni a lányokat.

Aztán együtt kukucskáltunk.

Mielőtt elindultak haza,még megetettem Janikát egy kis zi-zivel.

Miután elmentek,összerámoltunk vacsiztunk,fürödtünk és fél 8-kor el is aludtam.

Az új szavak:

Reggel megtaláltam a kis békámat.Anya mondta,hogy megvan a bre-ke-ke?
Én meg válaszoltam,hogy KE-KE-KE.
A nap folyamán többször is elmondtam amikor megtaláltam.

Este kakaót ittam a bögrémből.
Ritkán szoktam használni,most viszont Anya is azt ivott,ezért készített nekem is.
Mikor alaposabban megnéztem mi is van a poháron mondtam,hogy BRUMM-BRUMM.Pedig előtte nem mondta Anya.
(Ezek szerint mégsem volt hiába az a sok szájbarágós duma,mégiscsak figyelt a kisasszony- Anya)

7 megjegyzés:

Toto és Nyucka írta...

Biusom!

Fantasztikus játszótered van.
Kis pancsi, nagy pancsi, ugrálóka:-)
A barátod, aki átjött játszani kilóra szerintem mintha én lennék ;-)
Szóval már átalszod az éjszakát ráadásul cici nélkül.
Ez számomra még elképzelhetetlen:-(
De talán később...:-)
Puszillak Te ügyes csacsogó kiscsajci!
Tommy

Emi és Laci írta...

Szia Bius!
Régen írtam már, de nem tudtuk anyával, hogy itt is lehet hozzászólni! Nagyon nagy lettél, és még mindig nagyon szép vagy! Gyönyörű a hajacskád is! És a játszótered is szupi! Irigylem is tőled! Biztos nem unatkozol egy percet sem!
Puszi: Emi cica

Névtelen írta...

Szuper napjaid vannak Drágám:-)
És az anya játszótere is nagyon klassz:-)
Alig várom,hogy már megint ujra játszhassak veled én is:-)
A szülinapi lapokat nagyon szépen köszönöm anya nevében:-)
Pusza,picibence

Mia és Maja írta...

Szia kisbarátnőnk!:)

Nahát,már kezdtem azt gondolni,hogy a mi udvarunkban vagy..:o;))
Totál egyforma az ugrálóvárunk,a nagymedence,meg még a kerités is a szomszéd kislányokhoz...:)))
Én is igy szoktam kukuccskálni KÁJIKÁHOZ és EDDÁRDHOZ...;))
Most anyáék beboritották valamivel a drótkeritést,hogy ne álljak ott állandóan,de a végén mégis hagytak ki egy kis részt nekem,ahol tudok traccsolni Klárikával...:p;)))
Nagyon szép napot Nektek!:)
puszika!!!

Csanád, Csenge, Vali írta...

Ezt nevezem - ilyen szép ecsetfogást!
Szuper fotókat tettek fel, (milyen jó kis gyerkbirodalmad van!)majd olvasni is jövünk ám, csak a keresztelő miatt behavaztunk egy kicsit...
Puszi: Valiék.

Rebeka és Annabella írta...

Ilyen klassz játszóban szupi lehet Neked! Na és Janikával aztán jól elmeztelenkedtetek:)!

Hajni és Rebeka

csupella írta...

Szuper az udvarotok!!
szivesen jatszanek benne veled en is:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.