2008. augusztus 23., szombat

Gyors jelentkezés.(Anya)

Haladunk lassacskán.Sajna Apa egyedül gyűri az ipart nagyon keveset tudok segíteni neki,mert Te nem nagyon hagyod.Folyton körülötte legyeskedsz,meg beledumálsz,belenyúlkálsz a dolgaiba.
Érdekes,hogy a szerszámokból amire azt mondtuk,hogy a Papáé,ahhoz nem nyúlsz,csak megmutatod,és mondogatod,hogy PAPA.

A napjaink ekképpen telnek:

08.18.Hétfő:
A falat bontottuk szét ami a konyha és a spájz közt volt.Ebből lesz egy nagyobb konyha.
Téged lepasszoltunk a Maminak.
Nem volt veled semmi gond,nagyon jó kislány voltál.2 körül hívott a Papa,hogy áttellene vinnem a gyerek ülést,mert elmennétek Auchanozni.
Átvittem,kiporszívóztam a nózidat,jól megölelgettük,megszeretgettük egymást,és simán vissza tudtam jönni.Nagyon ügyin lefoglaltak Mamiék,így nem csináltál ügyet belőle.
Elmentetek vásárolni,megint beleültettek a "pénz nyelő automatába"állítólag nagyon élvezted.Mondtam is a Maminak,hogy akkor számíthat rá,hogy amikor vásárolni megyünk megkap,mert akkor ez megint hiszti tárgyát fogja képezni,ha meglátod.
5 körül hoztak haza,mert dolguk lett volna,ha valami kedves ember(Hogy ro.....n le a keze!)meg nem előzte volna Őket.(Ellopták a bodza termést.)
Itthon aztán alig bírtam veled,mert egy percre nem engedted,hogy másra figyeljek.Az egész napos kényeztetés ugyebár.
Azért csak vége lett a napnak.

08.19.Kedd.

Reggel el kellett menni még építő anyagért,mert kevésnek bizonyult.Hazafelé bementünk Mamiékhoz,ott voltak a Manók.Kicsit szórakoztál velük,játszottatok aztán jöttünk haza.
Alvás után jöttél,mentél,segítettél,aztán úgy döntöttem ne hátráltassuk Apát elvittelek sétálni.Baba kocsival mentünk,fél útól gyalogoltál,nm volt hiszti,nyüszi,nagyon jól érezted magad.
Útközben tanultunk új szavakat ez a
fa - FA és a
csat - CAT.
Hazafelé megálltunk a játszón,ott is nagyon ügyin eljátszottál,majd hazajöttünk,vacsi,fürcsi Apával amíg Én kicsit "rendet" vágtam,játék és alvás.

08.20.Szerda.

Papiék meghívtak minket Tamásiba fürdeni.
Jöttek a Manók is.
Mivel Sárosdon találkoztunk,és onnét mentünk együtt,nem tudtad,hogy együtt vagyunk.Hanem amikor a Papiék kocsiját megláttad egy kanyarba,na onnéttól nem hallottunk mást,csak PAPA,PAPA,PAPA,PAPA......
És az út vége felé,már ki is akartál szállni,annyira Papáztál.
Egy nagyon szuper napot töltöttünk a strandon.
Élvezted a fürcsit,a sok embert,ettünk lángost,vatta cukrot,fagyit.
Apával még játszóterezni is voltatok,akkor is tanultál új szót
Játszó - ÁTTCÓ
Mindegyőnk nagyon jól érezte magát,úgyhogy ezúton is köszönjük Papinak és Maminak!!

08.21.Csütörtök.

De-öt megint mentünk Mamiékhoz,mert Apa meg a Papa mentek lécért.
Megint ott voltak a Manók(a héten a Mami vigyázott rájuk)játszottatok egy jót.
Aztán du-án itthon belemásztunk a nagy medencébe,de elég hidegnek találtam,Te viszont alig akartál kijönni belőle.
Feltöltöttem a pici medencédet és abba pancsiztál,meg ugrállóztunk,játszottunk.
Miután meguntad,természetesen mentél segíteni Apának,így megint elhúztunk sétálni.
Egy órácskát sétáltunk aztán kertészkedtünk.Miután meguntad,jöttél mentél,Apához,hozzám,meg lépcsőztél.
Megint gazdagodtunk egy szóval ez a
traktor - TATTÓ

08.22.Péntek.

Reggel Apa nekiállt gyorsan csinálni a Vízcső szerelést,természetesen nem maradhattál ki belőle.
Ott álltál mellette magyaráztál,mutogattál.De nagyon okosan viselkedtél,mert amikor vágott flexel akkor leültél a lépcsőre és megvártad míg végez.
Kimentem hozzátok,és akkor is mondtad ezerrel.
Kérdeztem -Jól csinálja Apa?
A válasz -Nem.
Jót nevettünk,mert nagyon határozottan rávágtad.
De-öt,még játszottunk,főztünk,segítettél,kotnyeleskedtél.
Ezért el is határoztam,hogy du-án lelépünk.
Meglátogattuk a Dédiéket.Nagyon örültek.Dédi papa,megmutatta neked a bimm-bammokat,persze ezt minden alkalommal megteszi mikor ott vagyunk,most viszont az volt az első mikor beléptünk a szobába,hogy mutattál a másik szobába és mondtad,hogy TIKK-TAKK.
Itt megint gazdagodott a szókincsed:
bimm-bamm -BIMM-BAMM.
Aztán bementünk egy röpke látogatásra Papához,majd hazavittük a Kerit,meg a Patrikot és estig náluk maradtunk.
Mondanom sem kell,hogy fantasztikusan szórakoztál,imádtad a Bátyust.
Dórit mikor haza hozták(a barátnőjénél volt)még maradtak Orsikáék is egy kicsit,bent játszottatok a szobába.Akkor is csak a Patrik érdekelt.Aztán a Lányok megéheztek és Te is kértél enni Keritől.
Kaptál egy szelet kenyeret,és mint ahogy a Lányok ették,Te is olyan ügyesen fogtad,és bemajszoltad az összeset.
A bőgés nem maradt el mikor a kocsiba beraktalak.

08.23.Szombat.

A de-öt megint melóval telt,de most inkább nálam sertepertéltél.
Amíg vasaltam az ágyon ugráltál,játszottál.
Du-án megint átugrottunk Keriékhez,mert tegnap otthagytam a telómat.
Nem maradtunk sokáig de most is jól érezted magad.Ja és sikerült Patrik Pókemberes napszemcsiét is gallyra tenned.Sikerült megjavítanom!!
Du-án még nyűglődtünk egy kicsit itthon,majd Apának foci volt,úgyhogy Mi is kimentünk.Elég hűvös lett,így egy óra kint lét után bejöttünk,és becsaltuk Klaust is.
Zita néni is beugrott,hozott Neked néhány játékot ami Krisszé volt,és egy nagyon szupi kutyás képet ami majd az ágyad fölé rakunk,ha egyszer készen leszünk.

Nem is olyan röviden ennyi.
Az éjszakákat most már végig alszod,csak hajnalban amikor már világosabb van akkor ébredsz meg cicizni.Általában 7-fél 8 közt kelsz.
Nagyon sokat fejlődött a beszélőkéd,utánozod a szavakat ügyesen.
Szót fogadsz!No nem mindig!!
Pl,ha indulunk haza valahonnét,mondom,hogy köszönj el,inted a PÁ-PÁT és mondod is,ha megkérlek puszát is adsz,bár azt nem mindenkinek.
Amikor megyünk a boltba,nem fogod meg a kezem,viszont,ha szólók,hogy álj meg mert jön az autó,abban a pillanatban lecövekelsz.
A boltban szoktál pakolászni.Az alufólia a legérdekesebb.Viszont,ha megkérlek tedd vissza,mert megyünk,visszarakod és jössz hozzám.
Amit nagyon nem akarsz azt viszont nem hallod meg.Ha mégis akkor behisztizel,és a földre dőlsz.
Ez már a szolidabb változat,ugyanis azzal kezdted,hogy nekirohantál a falnak.
Egyenlőre ennyi.Képeket még rakok fel az albumba.

6 megjegyzés:

Rebeka és Annabella írta...

Hát, van meló nálatok rendesen!
Bius segítsége is elkel:)!

További szép és munkálkodós nyarat!

Hajni és Rebeka

Névtelen írta...

Mi ismerjük a helyzetet,nálunk már állnak az oszlopok:-)
Így én is anyára vagyok utalva,de látom egyikőnk sem panaszkodhat az "ellátásra":-D
Bizony sokat tudnak segíteni ilyen helyzetben a nagyszülők!
Nagyon ügyesen alakul már a beszélőkéd és öröm,hogy már ennyit alszol egyfolytában!!!
Puszi:Lilike

agika írta...

Bocsánat hogy csak most jelentkezünk-nagyon jól haladnak Apáék a munkákkal,kitartást kívánunk nekik,Neked pedig még sok-sok pancsit így a nyár végi napokra;)

Puszi: Danci és Ági

Mia és Maja írta...

Húúúúú,ezt a rengeteg melót...:o:o:o
De,látjuk,szépen haladtok és gyorsan készek lesztek mindennel!:)

Neked édes barátnőnk nagyon boldog hófordulót kivánunk!:)))
puszika!!!

csupella írta...

Jo munkat!!
Mi is hasonlo cipoben jarunk,igy egyutterzunk!

Kati írta...

Most sok a munka, de milyen nagyon szép lesz, ha elkészül! :)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.