2008. augusztus 17., vasárnap

Csütörtök óta......(Anya)

......megint nem tudtunk jelentkezni.
Ez mostantól azt hiszem,hosszabb távon így lesz.
Holnaptól Apa szabin van,nekiesünk a munkának.
Azért némi szórakozást is beiktatunk.
Pénteken Apa és a Papa a helyére varázsolták az ablakot.
Szombaton voltunk polgár őr napon,nem nagy dolog volt,de Te voltál a középpontba.Nem volt nehéz egyetlen kislányként.
Lilláékkal pont váltottuk egymást,nem sokat taliztunk sajna.
Ajit azért így is kaptál a Zsuzsa nénitől.
Nem voltunk sokáig mert folytatni kellett a munkát.
Apának nagyon sokat segítettél.


Ma de-öt már 10-kor kidőltél,úgyhogy tudtam pakolni,főzni előre.
Nagyon jókedvűen ébredtél,úgyhogy minden okés volt.
Ja és rengeteget ettél ma.
A taksi még megvan,nem vészes,a kezed rendbe jött,a fogmanók még mindig gonoszak.

Nagyon sokat dumcsizol már.
Édes voltál pl. ma reggel is mikor beszéltél Apával telefonon,vagy tegnap este mikor Apa kint olvasott,és kiabáltál neki,hogy jöjjön már be tv-t nézni,mert nagyon jó a műsor.
Vagy amikor valamit kérdezünk,és válaszolsz rá.
Van,hogy olyanokat mondasz mintha értelmes lenne.
A gyümölcsöt amit elkészítek a kis tányérodba,a konyhából egyedül viszed a szobába letelepedsz a szőnyegre és egyedül eszel.
Amit akarsz azt nagyon ügyesen elmutogatod.Pl a bubi fújót a szekrényen meglátod és hívsz oda mutogatod.
Iszonyú akaratos lettél,ha valamit nem kapsz meg rögtön hisztizel,nekirohansz a falnak,vagy lefekszel a földre.
Tegnap a polgár őr napon kiabáltál a Totónak nagyon szépen tisztán,érthetően.
Sok mindent utánozol,de nem jegyeztem meg.
Valószínű egy kis szünetet tartunk,és amint tudok újra írok.
Addig is jegyzetelek mert most is sok kimaradt.
Szép napokat nektek Kisbarátok és Anyukák!

9 megjegyzés:

Csanád, Csenge, Vali írta...

Jó munkát kívánunk, és várjuk, hogy újra olvashassunk erről az ügyes, kislánykáról!

Puszi: Csanád.

agika írta...

Örülünk hogy ilyen jól telnek napjaitok,és minden rendben van Veletek!A fogmanók sajna nálunk is garázdálkodnak:(((

Ügyesen segédkezel apudnak:)))

Puszi: Danci és Ági

csai írta...

"mintha értelmes lenne" :D Ez nagyon is ismerős! Csengus olyan haléandzsanyelvet épített fel, hogy a Gyűrűk ura megirigyelhetné :p! :D
Biztos vagyok benne, hogy a leghasznosabb embere vagy Apának ;)

Puszi, Csenge és Anita

JucusMakeUp írta...

Tényleg sokat szorgoskodtál, látjuk a képeken :) A bubi fújót én is szeretem! Csak ámulok azokon a színes gömbökön :) Bius, akkor Te alkalmi süket vagy, Anyám is az, csak onnan tudom :D Puszi: Cori

JucusMakeUp írta...

Jah meg feledékeny is... :) hát nem lehagytam: http://www.lurkoink.blogspot.com/ -ra változtunk. Puszi

Toto és Nyucka írta...

A fogmanók nagyon gonoszak tudnak lenni. Nagyon sajnálom, hogy Téged is kínoznak.
Segíts sokat szüleidnek és akkor hamarabb tud anyukád gép elé ülni és mesélni, hogy milyen édes dolgokat csinálsz :-)
Puszillak:Tommy

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,hogy nem lesztek egy ideig,de megértjük.:)
Azért amint tudtok,irjatok!:)
Szép napokat Nektek is!:)))
pusziii!!!

Névtelen írta...

Nagyon szépek lesztek,mire elkészültök,főleg,hogy ennyit segítesz apának!!!
Mi is ritkábban jövünk és most bizony jön anyának a suli,nekem pedig az ovi,szóval zűrös napok várnak ránk,de azért mindig bekukkantunk,amikor csak tudunk!!!
Puszi:Lilike

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Kitartás a munkákhoz,és csak előrre nézzetek,mert utána nagyon szépek lesztek!! :) És te vagy apának ajobb keze,mint aképen is látjuk :)
Puszi

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.