2008. június 12., csütörtök

Még mindíg meló,de volt jobb is.

A tegnapi de-ött is még a cseresznyézésről szólt.
Annyit elértem Anyánál,hogy nem odakint,hanem idebent csinálta,és így jobban eljátszogattam a szobába a játékaimmal.
Na néha azért besegítettem ám.
A szedésnél még dicséretet is kaptam és azt mondta Anya Én vagyok a legnagyobb segítsége,mert amit a vödörbe dobott arról Én leszedtem a szárát,azt eldobtam ,a cserkót meg vissza a vödörbe.

Igen a képen épp falatozgatok a nagy munka közben.

Délben ismét sikerült aludnom egy órácskát,de most sírva ébredtem.Be is jött Anya de akkor már indultam ki hozzá,úgyhogy nem volt semmi gond sem.
Ebédeltem egy keveset.


Aztán megjött Apa,evett Anya,majd Apa elviharzott,mi átugrottunk a boltba,közben Apa megjött,mi is haza értünk,elköszöntünk tőle,és már ültünk is a kocsiba,és mentünk Janika barátomékhoz.
Már vártak bennünket,de Andi néni azt mondta,Janikának rossz napja van,Anya meg kontrázott,hogy Én sem vagyok ám különb.
Viszont ezt egész du-án észre sem vették rajtunk.

Nasiztunk rengeteget és annyira fantasztikusan eljátszottuk.Hol külön,hol egymástól vettük el a játékot,hol Anyával,és sokat kuporodtam Andi néni ölébe is.

Janika kapott egy csomó régi játékot,és azok most mind új dolgot voltak nekünk.Nagyon tetszettek.Anyáink azt beszélték,hogy ilyen bizony még az Ő idejükben volt divatos játék.
Volt köztük egy azt hiszem búgó csigának mondták,ami nagyon elvarázsolt,hát az valami fantasztikus szerkentyű.
A végére egy nagyon klassz kukuccsos játékot találtunk ki magunknak.
Fergetegeset viháncoltunk,és remélem,hogy nagyon sok ilyenben lesz még részünk.

Sajna a nagy bulizásnak Anya 5-kor véget vetett,és mint a szél kaptuk össze magunkat és jöttünk haza.

Gyors ruha csere,kajálás és már indultunk is tovább.
Apáéknak az utolsó mindent eldöntő meccse volt.Az idő miatt kicsit féltünk,mert nagyon készül az eső,de minden kép szerettünk volna ott lenni.

Mire odaértünk elaludtam,úgyhogy megint alukáltam egy kicsit a kocsiba,közben az eső is esegetett.Aztán mire felébredtem abbahagyta,úgyhogy mentünk is gyorsan a pályához.

Még csak melegítettek a fiuk,de Én már el is kezdtem a szurkolást.Kiabáltam Apának,mutogattam a labdát,a fiukat,és hatalmas mosolyok repkedtek az arcomon mert imádom a focit.

Egy kicsivel később megjött Lilla barátnőm is,nem is gondoltuk,hogy ott lesznek,de nagyon örültünk nekik.Rögtön leakartam menni,és szaladtam Kati néni elé.Leguggolt hozzám és már öleltem is.Nagyon rég találkoztunk,úgyhogy hihetetlen jó volt újra látni Őket.

Sajnos az eső pár perc után rákezdett,de találtunk egy kis menedéket,ahol nem áztunk,láttuk a meccset is(már amennyire tudtunk figyelni)és volt helyünk szaladgálni is.

Nem sokáig esegetett,meg nem is nagyon.Néha még áztattuk is magunkat,mert annyira jó volt kint lenni , játszani,szaladgálni.

Volt ott egy nagy autó akörül futkároztunk,kergetőztünk,kukuccsoltunk.

Egyszóval itt is szuperül éreztük magunkat.

A meccsből nem sokat láttunk,és Anyáink sem.Vezettek a fiúk 1-0-ra,és az utolsó 5 percben sajnos beszedtek egy nagyon buta gólt.A kapusunk sajnos cserben hagyott minket,és nem jött el(ez már a második alkalom volt,és pont a bajnokság végén)így szegény Tomi bácsi védett,aki mezőny játékos.Ezzel 1-1 lett a találkozó végé.

Nagyon le voltak törve a fiúk,pedig így is feljutottak a B osztályba,csak épp nem első hanem másodikként.Ez is nagyon szép teljesítmény volt tőlük,és nem kell elkeseredni!!

HAJRÁ IPARTELEP!!

Fél 9-re értünk haza,egy gyors zuhanyzás,majd játék.Fél 10 után dőltem ki.

(Anya)

Az evésről:

Szoktam bábozni Neked plüssökkel.A manócska(még Apától kaptam,és Te is nagyon szerettél vele játszani,már "kicsi"-nek is.)valahogy az etető székhez került.Amikor nem akartál kajálni elkezdtem vele játszogatni,és ezzel sikerült rávenni még egy pár falatkára.Nagyokat rötyögsz amikor beleeszik a tányérodba,vagy kieszi a kezemből a neked szánt falatot.

Már azt is észrevettem,hogy megfogtad mindkét kezét,mozgattad és dumcsiztál.Próbáltál vele úgy játszani ahogy tőlünk láttad.

Mert Apa a fürdésnél szokott így játszogatni az állatkákkal.

Már felébrdtél.A kedves szomszéd..................reggel 7-kor hazajön a h...e traktorjával.Felébredtél bementem,ettél.Mire vissz aludtál volna akkor újra kezdte és 5 percig itt bőgette azt a roncsot az ablakunk alatt.Gratulállok Jani!!Annyi van amennyi látszik!

9 megjegyzés:

Kati írta...

Nálunk is cseresznye-idény van, esszük is ezerrel, csak úgy koszosan - én biza a földről is. :s
Gratulálunk apáéknak, a lényeg, hogy felkerültek! :)
Édesek vagytok a videón! :)))Emmike

agika írta...

Nagyon ügyi vagy hogy besegítesz anyának!;)
Biztosan nagyon jót játszottatok Janikával,kár hogy amikor a múltkor felénk jártatok nem találkoztunk:(

Gratula a focicsapatnak is:)

Puszi: Danci:)

Hello Kitty írta...

Fagyizgatunk ? Ez igen!
Meg is érdemled mert ügyin segítesz anyának!
Apának gratula !
Én is iiiiiimádom a focit!
Aranyosak vagytok hogy már hiányoltatok minket! Köszke
Puszika Kitty

Rebeka és Annabella írta...

A szomszédainkról én is tudnék mesélni...
Két háznyira autószerelő műhely...
Hagyjuk!

Milyen jó, hogy Janikával ilyen jókat tudsz játszani!

Hajni és Rebeka

Csanád, Csenge, Vali írta...

DE édes ez a csajszi!
És milyen jó bulizós! Anya, vigyázz vele...!
Tök jó a bábozós kajáltatás - lehet, hogy bevtem... én is szoktam hasonlókat, de konkrétan ehhez még nem próbáltam.
Tegnap mi is cseriztünk - le is késtem a fodrászt, pedig holnap lagzi!
Rohanok is, hogy ma odaérjek a dolgaim végére.
Puszi, a lagzi után jövünk!
Valiék.

Ui.: Jééé, két közös barátunk is van! Vagy ez csak nekem új? Én mindig olyan figyelmetlen vagyok...

csupella írta...

Sok a melo,de azert boven van ido szorakozasra!!
Janika,kukuccsozas(ami kozben tunderiek voltatok),meccs,fogocska!!
Hat nem uncsi az eleted.
Nekunk is van traktorral pofogo szomszedunk,Pityu bacsi,de o nalunk a kedvenc!!
AZ elso szavaim kozt is ott volt az o neve,es a traktor is:)

Sajtós Zoé írta...

Huha,akkor megy a meló ezerrel:-) De azért játékra ahgyjatok időt! Puszika

Kata és Tommy írta...

Hatalmas segítség vagy. Én nem lettem volna anyukádnak nagy segítség, mert én a cseresznyét eldobom,vagy bekapom és maggal együtt nyelném le. Szóval! Le a kalappal előtted:-)!!!
Nem baj fiúk! Lesz még sokkal sokkal jobb is. Ne keseredjen el apa.
A tisztelt szomszédot meg csak úgy tiszteltetem, mint a mi bunkó szomszédunkat:-)
Puszillak kis virágszál: Tommy

Liliána és Armilla írta...

Na ennyit a szomszédokról és a kapusokról.. Mármint gondolok arra, aki nem jött el... :(
Így is ügyesek voltak, hajrá! ;)

Én még csakmost készülök aludni...

Puszi,
Lilike&Verus

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.