2008. május 18., vasárnap

Egy újabb randi.

Valahogy már napok óta éreztem,hogy ez a nap különleges lesz.
Éjjel nem is bírtam aludni,egy órát csak forgolódtam össze vissza.

Reggel már fél 8 előtt felébredtem.


Felkeltünk,és nem a szokásos sorrendben történtek a dolgok.

Elöszőr ettem és csak utána öltöztem,nem is akármilyen rucit adott rám Anya.


Majd átmentünk a boltba,ott meg is jegyezték,hogy hová megyek,hogy így ki vagyok csípve?Csak nem randira??


Otthon még készített össze Anya ezt azt,kiálltunk a kocsival bepakoltunk,és szóltunk Apának,hogy akkor indulás,mert Én már ki sem akartam szállni az autóból.


Negyed 10-kor indultunk el,elég hosszú volt az út, aludtam is egy kicsit.


Amikor oda értünk Anya telózott Melinda néninek,és a Gabi bácsi kijött elénk mert elég bonyolult odatalálni hozzájuk.


Beni ,Vivi,és Ricsi már a kapuban vártak minket.


Jaj nagyon örültünk ám egymásnak.

Az Én Drágám még jóképűbb lett mint volt,Vivi egy tüneményes csajszi,és Ricsi Őt most ismertük meg,Ő is nagyon édes pasi.


Bementünk,Én rögtön fel is találtam magamat,játszottunk Benivel.

Nagyon jól elvoltunk.

Aztán kimentünk és ott is körülnéztem,meg persze mentem a pasik után.

Apa volt velem,Ők Gabi bával beszélgettek Anya meg Melinda nénivel a konyhában.


Megint kaptam egy tök szupi rucit,majd azt is megmutatom ha rajtam lesz.
Aztán kész lett az ebéd,és kint ettünk a kertben.
Olyan fini kaját készített Melinda Néni,hogy nagyon sokat ettem belőle.
Anyáéknak is nagyon ízlett,és még rétes is volt ám desszertnek,egy kevés abból is lecsúszott.
Egy kis pihi után,mármint amit a Szülők végeztek mert mi addig is mentünk,játszottunk kutyusoztunk,elkészülődtünk

Itt épp Ricsi fogott meg míg a többiek öltöztek,

És mentünk a Búcsúba.

Hát persze,hogy ott is nagyon jól éreztük magunkat.

Mindenki kapott egy kis vásárfiát,Vivi és Melinda Néni felült a hullámvasútra is.

Hát nem lehetett egy kellemes érzés.Még nézni is rossz volt.

Búcsú végén pedig elmentünk és ettünk fagyit.Most ettem életemben elöszőr igazi tölcsérből egyedül fagyit.Nagyon fini volt.Mint látjátok Beninek is nagyon ízlett.

Aztán vissza sétáltunk hozzájuk,még egy kicsit játszottunk,meg beszélgettek az ősök,aztán már nagyon fáradtkák voltunk mindketten Beni is Én is és így sajnos haza indultunk.

A búcsúzásnál kaptam egy csomó puszát Benitől,úgy ahogy az illik jegyesek közt.

Kép is készült róla,majd elkérjük tőlük.

Mondanom sem kell,hogy két perc sem kellett és kidőltem.

Jó fél órát sikerült aludnom,de jöttek szembe motorosok és a nagy zajra felébredtem.Nem is volt baj,mert így láthattam rendőr autót ami nagyon szirénázott,és láttam vonatot is.

Már majdnem haza értünk amikor a rádióba hallottuk,hogy azon az úton ahol jöttünk Martonvásárnál két baleset is volt(valószínű oda rohant a rendőr autó)és teljes út zár volt.

Nagyon jól tettük hogy elindultunk,és nem ragadtunk a dugóban.

Persze Apa tövig nyomta a gáz pedált mert edzés is volt ma.

Haza értünk és már ment is ki.

Én még ettem és Mi is kimentünk.

Ott volt Klaus meg a Zsuzsa néni.

Elöszőr még elég álmoskás voltam,de a végére nagyon össze barátkoztam Klaussal,és meg is ígérte,hogy át fog jönni hozzám.

A foci végeztével bejöttünk,fürcsi,hajmosás,egy hang nélkül,és most még játszogatok,hogy Anya le tudja írni milyen szuper napom i volt ma.

Nagyon szépen köszönjük Melindának,Gábornak,Ricsinek,Vivinek,és persze Beninek a szép napot,és a sok kedvességet és szeretetet.

Ahogy megbeszéltük legközelebb nálunk!!

Már most nagyon várjuk.

További képek az albumba.

5 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Szuper lehetett a búcsú meg a tegnapi napod!
Nekünk is van egy nagyon kedves ismerősünk,a Babaszobáról,mi is nemrég jártunk Náluk!Szupi volt!
Puszika

picibence írta...

Drágám már most nagyon hiányzol:-)
Már alig várom a következő randit:-)
Tényleg nagyon szuper volt a tegnapi napunk,reméljük még sok ilyen lesz:-)
Mi is mindent nagyon szépen köszönünk:-)
Pusza!

Kata és Tommy írta...

Azt hiszem, hogy lecsúsztam Rólad Biusom! :-(
Már jegyben jársz:-)
Nagyonszép napod volt, már Picibencénél megnéztem a képeket.
;-)Tommy

Hello Kitty írta...

Köszke a szülcsinapos köszöntést:)
Aranyosak vagytok:)
Randi????????????
Ez igen:)
Puszika Kitty

agika írta...

Szuper napotok volt:))))
Lufit is kaptál,és egyedül ettél fagyit?Én még csak a tölcsérnél tartok;)

Pusz: Danci:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.