2008. május 20., kedd

Hétfő.

Az éjszakára már nem is emlékszem,de valószínűleg jobb is.
A reggelre annál inkább,mert Anya ébresztett fél 8-kor.
Énekelte nekem,hogy Kis cica kelj fel,itt a jó tejfel...............
Hát mit ne mondjak mennyire érdekelt a tejfel mikor Én még úgy tudtam volna aludni.
Nagy nehezen azért felébredtem,és már megint gyors tempóban öltözés,evés a szobában(?????)Tv nézés közben(?????).Nem tudtam mi van.

Ja,hogy már megint Fehérvár,ügyintézés.
Jól van egye kukac,mehetünk.
Jó,jó ennyire nem kell unszolni egy kis csavargásért.

A Pláza tetőn parkoltunk,és a belváros felé vettük az irányt.
Be is mentünk egy helyre,egy nénihez,aki nem volt túl kedves velem.Vagy nincs még gyereke vagy nagyon rossz,mert Én aztán hiába incselkedtem még egy fél mosolyt sem engedett el felém.
Persze volt ott egy másik néni,na Ő már kukuccsolt velem egy kicsit.

Szóval ezt a nagy semmit tevést hamar meguntam,így Anya kivitt sétálni.
Az ám a klassz hely.
Lehet nagyokat futkározni,jönnek mennek az emberek,és mind,mind mosolyog rám.
Egy néni aki valami fényes botra támaszkodott nagyon megtetszett ám nekem,Ő még beszélgetni is leállt velem.A botját viszont nem adta oda,azt mondta az kell neki is,pedig nagyon tetszett,csak néztem nagy szemekkel.

Aztán elfáradtam a sok rohangászásba,és vissza mentünk Apához,éppen akkor végzett.
Irány az autóhoz,és pelus csere na hol??Hát a csomagtartóban.Furi volt nagyon de egy labdát a kezembe nyomtak azzal el voltam.

Utána még kiugrottunk az Auchanba,kajáért.
Nem ennyit nem eszünk,csak előre bevásároltunk mert Apa éjszakás lesz és kell a kaja amit elvisz magával.

Apa meglátott egy ugyan olyan órát mint amivel Beniéknél játszottam Vasárnap.Meg is vették nekem.
És még egy vékonyabb harisnyát is kaptam a szoknyákhoz.

Hazafelé beájultam,de amint az udvarba megálltunk már fent is voltam.
Anya behozott,de nem aludtam vissza.

Amíg Anya gyors ebédet rittyentett,Mi Apával kipakoltunk,aztán ebédeltünk.
Utána kimentünk leszedtük az epret.
Én ott helyben el is csórtam egyet és megettem.
Aztán elmentem megnézni a cserkót (van egy ág ami a földre lelóg az összes termése az Enyém lesz)de sajna még nem jó.

Utána boltba voltunk Anyával,megint.
Ott volt Zsuzsa néni is.de most nem dolgozott,csak vásárolt.
Felültetett a pultra amíg telózott Én meg odabújtam hozzá,és kicsit megszeretgettem.Örült ám nagyon.

Hazajöttünk,és mivel tricózni akartam,Anya el vitt.
Most egy kicsit ki is kérezkedtem belőle,és sétáltam jó sokat.
Bementünk a játszóra is,mert csak két nagyobb fiú volt,de nem akartam játszani csak őket lestem.
Hazajöttünk.Levetkőztem és el is aludtam.
Csak egy órácskát szunyáltam,aztán uzsi,majd ismét öltözés(ennyiszer egy nap ez már szörnyű,főleg,hogy utálom is).
Aztán megint autóba be,persze,hogy akkor kezd el esni az eső.
Mentünk Mamiékhoz.
Már egy hete nem taliztunk,úgyhogy egy nagy ölelésre szaladtam is a Mamihoz,mert már várt a kapu előtt.Aztán jött Papi,hozzá is oda kéretőztem egy kis szeretgetésre.
Aztán a Mamival mentünk Kakast meg pipit nézni,míg ott voltunk vagy 4-szer biztos hátra kellett vinni.
Kimentünk Tubára is(a telkük,csak így hívják),és nagyon bejön nekem az a hely.
Ehettem cseresznyét,náluk már jó!!Ez volt az első cseresznyézésem,hát az is a kedvencem lesz,nagyon finom.

Körbe néztünk,és mentünk volna Mamival a Papi után de ott is eleredt az eső,így csak egy nagy futás lett vissza az autóhoz.
Mi beültünk Anyával és kintről lestük a többieket,még szedtek ezt azt.

Jöttek Ők is és elindultunk vissza.Anya megmutatta,hogyan kell Papit megveregetni,hogy Rám figyeljen.Na ezt nekem sem kellett sokszor mutatni,mert aztán hazáig ezt gyakoroltam.

Mire vissza értünk már Keriék is otthon voltak.
Nekik is örültem ám nagyon.
Patrikkal kergetőztünk egyet,mert mindig elfutott előlem mikor közelítettem hozzá.(Beteg és megmondták neki,hogy 3 méter távolság meglegyen köztünk)
Én ezen is jókat rötyögtem.
Aztán felmentünk hozzájuk,Én Dórával játszottam a szobába,Anya meg a Keri meg válogatták nekem a nyári rucikat.(Örökség az uncsiktól)
Találtak egy csomó mindent,és volt amit fel is próbáltam.Két kis ruhát és amikor mondták,hogy milyen csini vagyok,elkezdtem illegetni magam.
És egy sültös sapit is,ezt fordítva is rám adták,nagyon vagány voltam ám.

Hamar elment az idő,este lett,jöttünk haza.
Itthon még elültetett Anya valamit amit rögtön meg is tapostam,Apa locsolt.

Bejöttünk,vacsi,fürcsi,játék,Apa elment melózni,Mi meg elaludtunk.

Éjjel valami nagyon hangos vijjogásra ébredtem fel.Aztán Anyának is nagy nehezen eljutott a tudatáig,hogy valami nem okés.
Fogta a zseblámpát és még félig csukott szemmel rohant ki,hogy mi a frász lehet az.

Megszólalt a riasztónk a hátsó ajtónál.
Azt mondta kicsit be volt rezelve,de gyorsan lekapcsolta,és megnézte az ajtót is,zárva volt.
Vissza jött hozzám,Én türelmesen vártam,Kivett és vissza altatott.

Utána ment ki megnézni,hogy mégis mitől lehetett a gond,de még akkor is parázott ám,és gondolta,hogy milyen jó,hogy mindig akkor történik valami mikor Apa nincs itthon.

Aztán látta,hogy csak az egyik része leesett,úgyhogy nem akart senki sem bejönni.

Ezután Én is már csak 3-szor keltem.
Reggel megjött Apa is,és most már együtt durmolunk.

Készülök a nyárra!!




Anya megtalálta,felfújta,Mi meg játszottunk egy nagyot Apával.

4 megjegyzés:

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Tényleg egyre helyesebb a barátocskád :) És már búcsúba is voltatok együtt,ez aztán nem semmi :)
Klassz a strand lasztid,jól tetted,hogy már ki is próbáltad,előre le kell tesztelni,mert ha vmi gond van vele,még időben lehessen másikat venni! :)
Puszi

JucusMakeUp írta...

Úhh ti szegények, biztosan halálra rémültetek :( A nyárra már mi is készülünk, de nehéz elhinni, hogy valaha is lesz nyár ilyen csúnya idő után :S Puszi: Cori és Judit

Kati írta...

Még jó, hogy nem volt semmi gond az éjszaka. :) Milyen bátor anya! Az enyém ki nem ment volna. :p

csai írta...

Sajnos nem mindenki szereti a gyerekeket. Engem is mindíg elgondolkoztat, hogy hogyan lehet "úgy" nézni egy picire??? :o

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.