2008. április 26., szombat

Szombat.

Az éjszakám nagyon jó volt.
Az első ébredésem negyed 4-kor volt,és még vissza is tudott tenni Anya ami eddig nem ment.
De aztán negyed óra múlva már fent is voltam,és ismét sikerült vissza aludnom is,és az ágyikómba is vissza kerültem.
Reggel fél 8-kor keltem.
Öltöztem,ettem,majd egy kis játék következett.
Aztán egyszer szólt Anya,hogy megjött a Papa.
Kimentem hozzá,kicsit megszeretgetett,aztán mentek ki Apával kivágni egy fát.
Hát persze,hogy nem maradhattam le semmiről,így Anya kivitt.
Megnéztük ahogy dolgoznak,és végig kint voltunk velük.
Amikor végeztek Papa bejött egy kávéra és beszélgettek.
Aztán valamiért ezt csinálta,Én meg utánoztam.
Aztán kikísértük,és még egy icipicit kint maradtam Apával.

Egy óvatlan pillanatban mikor nem figyelt meglógtam és bementem Anyához.
Rögtön enni kértem,sejtette Anya,hogy álmos vagyok.
El is aludtam,és majdnem 1 órát szundítottam.

Mire felébredtem kész volt az ebéd,behívtuk Apát és ettünk.
Bevágtam egy nagytányér karfiol levest.

Aztán játszottam,majd pelus csere,öltözés,és mentünk Seregélyesre.
Mikor oda értünk,még senki nem volt otthon,így besétáltunk a Dédiékhez.
Először kezdtem a szokásos durcit,hiába próbálkoztak bármivel is.

Aztán Anya Keri apuja fújt nekem "ejtőernyősöket"(pitypang)és azzal teljesen elvarázsolt.
Utána mentem már Öreggel is,meg Dédi Mamával is.
Meg is éheztem míg ott voltunk,és ott most elöszőr ettem spenótot.Ízlett.
Három körül telefonált a Papi,hogy jönnek haza,úgyhogy nagy nehezen összeszedtük magunkat,és elindultunk.
Hazafelé Anya már elfáradt cipelni a seggem, a nyakába ültettet,és úgy paciztunk egy darabig,mert meglátunk Anya volt munka társánál.Van két unokája akik kint voltak az udvaron.
Be is mentem hozzájuk,de nagyon kapkodtak utánam,féltek,hogy elesek.
Pedig nagyon klassz játékok voltak ám ott.
Beszélgettek Anyáék még kicsit,mindenki megdajkált közben,és mentünk a Mamiékhoz.Hazáig lovacskáztunk.

Már az utcán vártak ránk Papiék.
Bementünk beszélgettünk,játszottunk,és utána kimentünk megnézni a pipiket . Mami be is vitt közéjük,utána meg kintről dobáltam be nekik a fincsi füvet.
Ha rajtam múlt volna,még mindig ott szedném a füvet.
Aztán megjött Keri és bementünk.Játszottunk,bohóckodtunk ettünk.
Majd bevertem a szunyát egy órácskára.
Ébredés után,kicsit még pihegtem,majd kimentünk megint a pipikhez amíg Papi megetette Őket.
Utána még kint az udvaron játszottam,és a szomszéd Laci bácsit lestem amint füvet nyírt.
Átjött Kati néni is,megcsodál,össze-vissza dicsért,és beszélgettünk is egy kicsit.
Aztán hamar este lett közben és elindultunk haza felé.
Mindenkinek,még a Kati néninek is adtam puszát,intettem és irány haza.
Ma kivételesen együtt álltunk be a garázsba,és Én hozhattam be a kulcsot.
Vacsiztunk,fürcsiztünk,és most játszom,meg pakolok Anya szekrényéből.
Valamit valamiért ugye Anya??




6 megjegyzés:

agika írta...

Nagyon jó napod volt!:) Ügyes vagy hogy megetted a spenótot én is nagyon szeretem:))))
Ma én is pipiztem igaz én még nem vagyok olyan bátor,mint Te én csak kívülről nézegetem még őket;)

Puszi: Danci:)

JucusMakeUp írta...

Nah, ideértünk :) Úgy látom nagyon tetszettek Neked a pipik :)Csini a kendőd ott alul :) Puszi: Cori és Judit

Kata és Tommy írta...

Milyen bátor lányzó vagy!
Én nem mertem bemenni a pipikhez, mert a kakas mindig oda akart jönni és sajna csípős egy fajta volt.
A hideg víz nálad mit váltott ki? Nálam igazán semmit. Ugyanolyan rossz voltam utána is.
Édes vagy ahogy fogod a fejedet:-)
Puszillak:Tommy

Hello Kitty írta...

Csajszikám mozgalmas egy napod volt megint:)
Jót pipiztél látom de mi az a pipi?
Puszika Kitty

csai írta...

Jaj jaj jaj vajon mit mondhatott a Papi... :D De nagyon ügyesen leutánoztad... Én meg nyögök, a leülésnél, mint Dédike... ;)

csupella írta...

ugye hogy milyen joo kozelrol pipizni?:)
En is szeretek a pipik kozt!!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.