2008. április 25., péntek

14.hónap.

Boldog Hófordulót Életem!!

Nem részletezem a tudományaidat,hisz minden nap leírom amik történnek.
Ma egy nagyon szuper napot töltöttünk együtt.
De-öt hamar előkészítettem a kaját,és már 9-kor kint voltunk.
Mi Apával elkezdtük felkapálni a kert helyét,Te pedig jöttél mentél.
Tegnap elfelejtettem írni,hogy felültél a taxira és mentél vele.
Ma is oda vittem,hogy azon üldögélj amíg mi dolgozunk,de sajnos már megint balettozni kezdtél és sikerült orra buknod.
Lett egy kis horzsolás a szemed alatt,de hamar megvigasztalódtál.
11-ig kint voltunk,utána együtt főztünk.
Ebédeltünk,aztán gyors alvás.(40 perc)
Majd fél 2 előtt úgy döntöttél ki akarsz menni.
Kimentünk,Apa akkor indult ,integettünk neki és utána kint játszottunk hintáztunk,és beszélgettünk a Zita néni Mamájával.
Még virágot is kaptál tőle,amit pá-pával és pusza dobással jutalmaztál.
3 után már húztad a pólómat és kérdeztem álmos vagy?
Hát persze hogy bólintottál.
Már tudod,hogy ha álmos vagy akkor kapsz cicit.Te kis rafkós.
Bejöttünk ettél,és játszottunk,olvastunk,mondókáztunk,tv-ztünk.
6 előtt ki is dőltél,és még mindig alszol.
Azt hiszem ma megvárjuk Apát.

Ebédnél leejtetted a telefonod,és mondtad,hogy appá - hoppá.
Megjegyeztem,hogy milyen szépen mondod a p betűt.
Erre Apa mondta,hogy akár lehetne ez Apa is.
És mondta is ,hogy Apa Apa Apa.
Erre Te Ata Ata Ata.
Jót nevettünk.

3 megjegyzés:

agika írta...

Boldog hófordulót kívánunk kis Barátnőm;)

Pusz: Danci:)

Hello Kitty írta...

Boldog hófordulót kivánunk:)
Puszika Kitty

csupella írta...

Boldog hofordulot draga kisbaratnom!!
A puklira megy a pusszancs,vagyis a horzsolasra!!
Az egyes becezesek meg neha attol szepek,hogy egyediek,mint nekem keri-koni:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.