2008. április 28., hétfő

Nyügisen indult,jól zárult.

Nagyon szépen köszönöm,kedves barátaim,hogy itt is olvastok minket.
Örültünk a sok hozzászólásnak.Köszönjük!!

Reggel megint egy kicsivel korábban keltem,és az Őseim megint alig bírtak kimászni az ágyból.
Mi van ezekkel Én nem tudom.
A de-öttöm az elég nyügősen telt.Annyira,hogy még egy extra,és extra hosszú ideig tartó cicizést is kaptam.
Utánna már jobb hangulatom volt.
Anya megint reggel gyorsan megint megcsinált mindent,hogy ebben a szép időben kint lehessünk.
Áttmentünk boltba,ott találkoztunk Dávidékkal és utánna be is jöttek hozzánk.
Kint az udvaron játszottunk.
Fél 12-kor mentek haza,és Mi is bementük.
Olyan bűz és füst volt a lakásba,hogy azonnal szellőztetni kellett.
Az Én Drága Anyukám(egyem azt a feledékeny buksiját)feltette forrázni a gumi fogkefémet,és ott felejtette a gázon.A lábosal együtt a kukában landolt.
Szegény Apa vette észre mikor bement a lakásba.Anya meg csak fogta a fejét,hogy hogy lehet ekkora ...........
Levetkőztünk ebédeltünk,és alvás.
Egy és negyed órát aludtam.
Utánna játszottam,ettem,és kimentünk.
Előkészítettük a terepet,mert vártuk a Janikáékat,és a Dávidékat.
Janikáék meg is érkeztek,majd nemsokára Dávidék is.
Nagyon jól éreztük magunkat,sokat nevettünk,és rengeteget játszottunk.
Késöbb jött Adri és Fruzsi is,imádják a gyerekeket,így nagyon jó dolgunk volt.


Itt Brigi nénivel Dávid anyukájával huncutkodom.

Janika és Anyukája.



Andi Néni,Janika,Dávid,Fruzsi és Én.


A lányok sem maradhattak ki a jóból.



Segítettünk Apának felásni a kertet.

Nagyon hamar elrepült az ídő ilyen jó társaságban,és mindenki haza ment.
Mi is össze pakoltunk,aztán bejöttünk,vacsiztunk.
Gyorsan le is fürödtünk mert nagyon álmos voltam,és ki is döltem 3/4 8-kor.
Az elöbb már fel is ébredtem,de kaptam tejcit és vissza durmoltam.
Egy ilyen fárasztó nap után................ azt hitte Anya majd csak reggel ébredek.
Hihihi,tévedett.
Nem akartam,új bejegyzésben részletezni amiket mindíg elfelejtek,ezért itt leírom.
Sajna mint a mai napon is kiderült nagyon szita az agyam.
Olyan sok mondókát ismersz már és mindíg elfelejtem.
A mindenki által ismert :
Elment vadászni.
Már akkor kacagsz amikor a kerekecske gombocskához érünk.
Tudod,hogy csiki a vége.
Csipp-csipp csóka.
Mostmár végig tudjuk csinálni.
Akár többször is kéred.
Amit mutogatsz is:
Éliás,Tóbiás.
Ezt a klubban tanultuk,és már ott is tetszett.
Itthon nagyon sokat gyakoroltuk,és ügyesen csinálod is egyedül.
Esik az esső.
Ezt együtt szoktuk csinálni.
A hajlik a vessző-nél nagyon tudsz nevetni.
Süss fel nap.
Ezt is együtt csináljuk.
Borsót főztem.
Ezt is együtt,mert tegnap kezdtük.
Amit még énekelsz is:
Ég a gyertya.
Ezt együtt csináljuk,és nagyon szereted.
Amikor elösszőr csináltuk akkor Apa épp kint tüzelte a gajjakat.
Akkor már énekelted,de csak azt hittük rosszul hallunk.De mind a ketten??
Elkönyveltük,hogy ügyes vagy.
Aztán ujjra elővettük,sokat gyakoroltuk.
Majd egyszer arra lettünk figyelmesek pár percel késöbb,hogy amikor már nem énekeltük,és Te is már mással játszottál,elkezdted énekelni azt,hogy ég a gyertya ég.
Így hangzik:
É a gyetya é.
Nagyon sokat csinálunk de ezek ragadtak meg benned.

5 megjegyzés:

csai írta...

Nagyon jó kis programod volt. És menniyen kényeztetnek Téged :OO Juj de jó .... :-$
Látom Te is szereted a mondókákat, Én is. Olyan jó amikor Anyával együtt játszunk... :P
Puszi, Csenge :)

Veronika írta...

Ezer éve nem jártam feléd, csodálatos lett az új blogod :) Jobb, mint a babaszoba, igaz?
Később jövök visszaolvasni, csak sír a baba...
Puszi: Veronika

csupella írta...

Szuper napod volt!!pajtikban nem volt hiany,es hat ilyen jo tarsasagban meg a munka is jobb kedvel megy:)
Ugyes vagy!!nagyon sok mondokat ismersz,nekem is kene mar tanulni egy ketott:)Vagy mar tudok is,csak titkolom?:)

agika írta...

Jók is az ilyen babatalis napok;) Igaz én még ennyi pajtival nem voltam együtt-de tutira jól éreztem volna magam;)

Jó sok mondókát tudsz már,van mit tanulni tőled:))

Pusz: Danci:)

agika írta...

Jók is az ilyen babatalis napok;) Igaz én még ennyi pajtival nem voltam együtt-de tutira jól éreztem volna magam;)

Jó sok mondókát tudsz már,van mit tanulni tőled:))

Pusz: Danci:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.